Ja, lijkt me wel, idd.quote:
een paar? Sp3c en ik dachten dat we met 50 - een paar gingenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh er gaan er een paar met me mee naar Denemarken?
*teruglezen gaat*
je kan ook op de foe lijst hé pipoquote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat jij überhaupt weet wat dat is verbaast me
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die eindigen toch wel in een paar lippen?
Foei Takke
Dat kan je shaken denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 18:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
een paar? Sp3c en ik dachten dat we met 50 - een paar gingen
Ohquote:Op zondag 19 mei 2013 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je shaken denk ik
Tis echt een ernstig lastige klus om al aan 2 kaartjes te komen voor zoiets....
En als je met meerdere mensen tegelijk bestelt online (je mag maar max 2 geloof ik) dan zit er dus niemand bij elkaar ook enzo. Maar ik denk dat er dan maar heel weinig door komen
goed, hier is de zomer eindelijk begonnenquote:
Oh dat was alleen een 'dat zou een enorm leuke road trip zijn' opmerking met Roger geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2013 18:14 schreef Oognip het volgende:
Zei je vorig jaar ook niet naar Malmo te gaan, Greys?
jammer maar wel logisch dat ze het zo doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je shaken denk ik
Tis echt een ernstig lastige klus om al aan 2 kaartjes te komen voor zoiets....
En als je met meerdere mensen tegelijk bestelt online (je mag maar max 2 geloof ik) dan zit er dus niemand bij elkaar ook enzo. Maar ik denk dat er dan maar heel weinig door komen
Oh okquote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat was alleen een 'dat zou een enorm leuke road trip zijn' opmerking met Roger geloof ik
Een fantasietje.
Nooit serieus van plan geweest, ook nooit geprobeerd kaarten te kopen
En vooral toen bovenstaande bleek idd (dat van de loting nog niet bekend enzo) hebben we er daarna helemaal niet meer over gehad. Ik had het al uit mijn geheugen gewistquote:
Zit je daar met je vlaggetje, "Jeujjjjjjj Albanië."quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Toekito het volgende:
Oh dat is wel handigzit je ineens tegen allerlei landen te kijken waarvan je niet eens waar ze ooit onderdeel van waren
Nou ja er zit vast wel een land bij waar je voorkeur naar uitgaat maar wat Greys zegt: Beetje zonde van je geld.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je daar met je vlaggetje, "Jeujjjjjjj Albanië."![]()
We moeten de lijst in deze OP maar gaan vervangen door een Denemarkenlijst.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh er gaan er een paar met me mee naar Denemarken?
*teruglezen gaat*
neem aan dat dat pas over tijdje bekend wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We moeten de lijst in deze OP maar gaan vervangen door een Denemarkenlijst.
Garpjen, eerst maar eens afwachten hoe het geregeld gaat zijn.
Afwachten dusquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
neem aan dat dat pas over tijdje bekend wordt.
Klopt, was ook al semi-half gepland om in een keer met de auto naar Baku te rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat was alleen een 'dat zou een enorm leuke road trip zijn' opmerking met Roger geloof ik
Een fantasietje.
Nooit serieus van plan geweest, ook nooit geprobeerd kaarten te kopen
Hahahahahaaaaaaaa oh ja, hoe lang hadden we ook alweer gedacht daarover te doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, was ook al semi-half gepland om in een keer met de auto naar Baku te rijden.
Ik hoor het vanzelf van jullie welquote:
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAgquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahahaaaaaaaa oh ja, hoe lang hadden we ook alweer gedacht daarover te doen?
54 uur rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAg
Moet te doen zijn toch?![]()
4 personen in een auto en al rijdend bestuurdersstoel switchen.
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAg
Moet te doen zijn toch?![]()
4 personen in een auto en al rijdend bestuurdersstoel switchen.
in een aygo? Ja johquote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?
Prima te doen toch?quote:
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima te doen toch?
56 dagen als je jezelf 8 uur per dag geeft om niet te lopen, voor slapen ed.
Denk dat je dan te weinig ruimte hebt voor de drivers switch.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?
Als de data van de semi's niet veranderen zou ik zeggen woensdag 12 maart.quote:
hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de data van de semi's niet veranderen zou ik zeggen woensdag 12 maart.
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopen
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppen
Nee man, veel te ver.quote:
net als Sinterklaasquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb een deal met de post dat het dan gewoon naar mij komt. Ongeacht waar ik me begeef. Super handig!
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?quote:
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.
Neeeeeeeee!quote:
Nee hoor, rustig maar.quote:
Kersenjam is anders best Nederlands.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Soleyooo! *insert klapbeweging*.quote:
Ook toen was ik buiten zekerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kersenjam was wel een van de rustige momenten hoor. Ik deed namelijk ook de falsetto van Roemenië mee
.
Ik denk dat mijn hersens op dat moment mijn oren enigszins hebben uitgezet, want daar heb ik weinig van meegekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kersenjam was wel een van de rustige momenten hoor. Ik deed namelijk ook de falsetto van Roemenië mee
.
Heb jij soms de hele avond stiekem buiten gestaan?quote:
alleen als ik geen eten hadquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij soms de hele avond stiekem buiten gestaan?
Zeker weinig eten gehad dan.quote:
zo'n 60 euro aan eten opquote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit een beetje acts van vorig jaar te bekijken op yt.
Er zitten echt acts bij waarvan ik denk: "Wtf, heeft dit ooit meegedaan? Kan me er echt 0,0 van herinneren, blijkbaar weinig indruk gemaakt."
[..]
Zeker weinig eten gehad dan.
Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Nou ik was er rond half zes samen met JJdJ en zijn vrouw. We begonnen met bittergarnituur.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar?
Steeds tussendoor naar een restaurant gesneaked?
Zou ook verklaren waarom je zo vaak "buiten" was.
Ah, ja dat helpt allemaal wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ik was er rond half zes samen met JJdJ en zijn vrouw. We begonnen met bittergarnituur.
Toen er wat meer waren hebben we hamburgerts besteld. Toen had ik nog trek dus hoppa nog meer patat en een frikandel. En tijdens het festival zelf nog 2x bittergarnituur.
Maar omdat "ons" tafeltje 1 bon had en ik als laatste over bleek
en halverwege het terug naar huis lopen had ik weer trekquote:
Dat was prachtig.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was prachtig.
TT888 met 'HIJ ZINGT HEEL HOOG' was ook hilarisch
Arme jongen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
en halverwege het terug naar huis lopen had ik weer trek
[..]
Dat was prachtig.
[..]
Dat was prachtig.
Oh leuk! Dan ga ik het even opnemen, nog even goed kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen op NED 1 vanaf 8.20 tot 12.00 de herhaling van het songfestival ! Voor de liefhebbers die er geen genoeg van krijgen.
Jajaajaja die weet ik ook nog, gekruiste onderarmen en onderlangs klappen.quote:
Ik vind het wel even mooi geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen op NED 1 vanaf 8.20 tot 12.00 de herhaling van het songfestival ! Voor de liefhebbers die er geen genoeg van krijgen.
nee johquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, maar dan heb je tien burgers met friet op dus ofzo?
En ook dat heb ik gemistquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Jij hebt ALLES gemistquote:
QFTquote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt ALLES gemist. Terwijl je best even op en neer had kunnen komen.
Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!quote:
gewoon op bijrijdersstoel mag ook hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!
Denk dat de bijrijdersstoel voor de vlaai gereserveerd is.quote:
Dan was het eerder de Takketaxi geworden en Cat die op de terugweg alvast gaat pittenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dat de bijrijdersstoel voor de vlaai gereserveerd is.
Wat is Cat saai geworden! Stond de CD met songfestivalnummers wel aan? Want dan mogen (volgens haar) de beste nummers wel van voor 1989 komen, alles daarna is lastig om doorheen te slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan was het eerder de Takketaxi geworden en Cat die op de terugweg alvast gaat pitten
Ik niet, ik eet geen vlaai.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.
maar vlaai is er veel. Jij bent uniek!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeft
Partly true.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeft
Ow! Whahahahaaaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, ik eet geen vlaai.![]()
Maar ik weet wel hoe belangrijk vlaai kan zijn voor de gemiddelde Limlander.
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoorquote:
Nee, bedacht me dat het binnenkort waarschijnlijk wel op youtube staat.quote:
Ben je elders ook zo bezig dat je jezelf moet verdedigen?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoor
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoor
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, bedacht me dat het binnenkort waarschijnlijk wel op youtube staat.
[..]
Ben je elders ook zo bezig dat je jezelf moet verdedigen?
oh en dat vindt ze leuk hoor.....quote:
Heeft iedereen wel eens last vanquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderen
Dat heb ik nu pas gelezen,dit was een onschuldigequote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderen
[..]
oh en dat vindt ze leuk hoor.....
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
Het was fout en verder wil ik er niks over zeggen.
quote:
Lijkt me niet verkeerd, heb nog wel een paar namen in mijn koppie zitten die ik daar graag zou willen zien, maar die wilden nooit. Misschien dat daar na succes van Anouk ook eens verandering in komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)songfestival-sturen/
Ze gaat zelf volgend jaar maar gewoon weer
Ben nog nooit zo positief geweest sinds 98.
Prima, wat jij wilt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
Het was fout en verder wil ik er niks over zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Kan, gewoon in bed gaan staan en kijken, moeilijk in slaap vallen zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
shit wilde eigenlijk in bed studio voetbal kijken. Maar dan val ik in slaap en wil die politie-persco straks echt ff zien.
welke zender?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
shit wilde eigenlijk in bed studio voetbal kijken. Maar dan val ik in slaap en wil die politie-persco straks echt ff zien.
ned 1 en rtl 4 sowieso en sbs wellicht maar die weet ik niet zeker.quote:
staan in bed? Dan stoot ik mijn hoofd. Of zak door lattenbodem heen na al dat gevreet van gisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan, gewoon in bed gaan staan en kijken, moeilijk in slaap vallen zo.
23:00 als ik me niet vergis van het nieuws?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ned 1 en rtl 4 sowieso en sbs wellicht maar die weet ik niet zeker.
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
23:00 als ik me niet vergis van het nieuws?
Gebukt staan, nog beter.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
staan in bed? Dan stoot ik mijn hoofd. Of zak door lattenbodem heen na al dat gevreet van gisteren.
Doe meteen een gebedje richting Mekkaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gebukt staan, nog beter.![]()
Dan val je zeker niet in slaap.
Of doe gewoon helemaal niet bidden, nog beter.quote:
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal niet bidden, nog beter.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
mag ik eigenlijk pokkewijf zeggen?
van takkewijf mag het
Trustenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb dit topic niet gelezen en ga nu slapen. Carry on!![]()
Goeie postquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
het gaat te verquote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Zo ja...... jij wel hoor![]()
![]()
Gave compilatie van Quick, trouwens Hij doet zijn naam eer aan. Zal ik maar Kings fan worden dan? Of gaat dat te ver?
FOK! Sjoel meets Elfstedentochtquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
http://www.weer.nl/weer-i(...)sneeuw_eind_mei.html
Daar was ik al bang voor...... Ok, ik geef je 3 veto's. 1 gaat dus naar de Kings. Ik ga ff nadenken over de volgende kandidaat.quote:
Blues!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...... Ok, ik geef je 3 veto's. 1 gaat dus naar de Kings. Ik ga ff nadenken over de volgende kandidaat.
Lijkt me wel wat!quote:
Van mij mag het trouwens wel weer hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
Neequote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van mij mag het trouwens wel weer hoor.![]()
Sneeuw.
Wegens sneeuwhockey?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
Ik had sp3c al helemaal hysterisch verwacht nu![]()
Wie en wie?quote:
Hockeypraat. Nooit gedacht dat jij dat nog eens zou typenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef Pokkehontas het volgende:
2 ijshockeyerts Roger. Ik zal me eens gaan melden in het NHL topique ipv hier de boel te vervuilen met hockeypraat
Heer bewaar me. Dit gaat hélemaal de verkeerde kant opquote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef Pokkehontas het volgende:
Moment, ik zit even mijn parelsnoer op te poetsen.
Dáárom. Het kon wel besmettelijk wezenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef Pokkehontas het volgende:
Nee, de verkeerde kant, dát kunnen we niet hebben natuurlijk!
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef Pokkehontas het volgende:
Moment, ik zit even mijn parelsnoer op te poetsen.
NOOOEEESSSquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
hij zit feitelijk iig dit seizoen in Bridgeport Sound, als hij opgeroepen wordt dan moeten ze daar een goede reden voor hebben (blessures oid of hij doet het gewoon heel goed in de AHL) en dan krijgt hij sowieso zijn shifts op het ijsquote:Op maandag 20 mei 2013 00:39 schreef Pokkehontas het volgende:
Islanders it is![]()
Tenzij hij alleen maar op de bank mag zitten, dan wordt het toch de Pinkwins.
Nee! Gewoon NEE!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
Kijk, dáár heb ik wat aanquote:Op maandag 20 mei 2013 00:44 schreef sp3c het volgende:
dus je kunt gewoon Pinguins volgen en dan roep ik wel als hij opgeroepen wordt voor een potje hockey
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
ik hoef trouwens geen sneeuw meer, ik wil zon
heb je gezien hoe bleek mijn beentjes waren gister
quote:Op maandag 20 mei 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
ik hoef trouwens geen sneeuw meer, ik wil zon
heb je gezien hoe bleek mijn beentjes waren gister
Spierballen kwekenquote:Op maandag 20 mei 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
ik doe dat voortaan bij Oranje gelegenheden .. shit = awesome
maar je moet ze vast kunnen zetten op de een of andere manier
dan zakken ze nog steeds van mijn benen af slimme ...quote:
Ow zaten ze daarquote:Op maandag 20 mei 2013 01:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan zakken ze nog steeds van mijn benen af slimme ...
ijshockeyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kousen houden zichzelf niet omhoog hoor![]()
dat doe je 3 trainingen en 1 wedstrijd met jarretels en daarna zet je ze vast met een halve meter sticktape
maar daar zijn die sleeves te breekbaar voor denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow zaten ze daar
Benen niet meer scheren
Oh.... nou, dat zou ik maar wel doen als je mijn tip opvolgtquote:Op maandag 20 mei 2013 01:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow zaten ze daar
Benen niet meer scheren
je weet de helft nog niet!quote:
Door de witte beentjes van sp3c?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik snap eindelijk waarom ik ijshockey zo leuk vind!
double major penaltyquote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
In sp3c z'n hoofd klopt het.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
Ik denk dat ze hem hebben, die ene met Bonnie en Viola, maar dat ze er een ander spandoek overheen hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:38 schreef Pokkehontas het volgende:
Dat de NHL nog geen eigen boot heeft bij de gay parade.....
*Aantekeningen maakt voor.... voor als we gaan naar een van de drie baltische staten, ben vergeten welke.quote:
In mijn hoofd begint ook wat te kloppen.quote:
Litouwen!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
Litouwen
http://www.ijshockey.com/item/4495/oranje-mag-naar-litouwen
[..]
ik moest lachen iig
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Eigenlijk had ze net zo goed die ene regel " Birds flying high... " gewoon kunnen herhalen
Hij is een pietsie in de warquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voor
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaarne uitspreken als "Bouquet".
Is roos the lady of the house?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaarne uitspreken als "Bouquet".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]Thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel, zo maar eens naar mijn nest, morgen weer lekker vroeg beginnen.
Joepie
Reality is for people who can't imagine anything better.
Het is nog lichtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thank you.![]()
Wel, zo maar eens naar mijn nest, morgen weer lekker vroeg beginnen.
Joepie
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
in Leiden wordt het heel vroeg donkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
terecht ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en daar zijn ze ieder jaar heel ontzet doorquote:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar zijn ze ieder jaar heel ontzet door
Nog een nadeel van de zomer.quote:![]()
Wekker gaat morgen om 3:30, dus als ik eerst ga zitten wachten tot het donker is blijft er niet zo heel veel tijd over om te slapen.Reality is for people who can't imagine anything better.
het is slechte woordgrapjes-maandag
damn right, 3 dagen per jaar zijn ze vrolijkquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt heel het land opdagen![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oiquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn wat een irritante rottijdquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een nadeel van de zomer.![]()
Wekker gaat morgen om 3:30, dus als ik eerst ga zitten wachten tot het donker is blijft er niet zo heel veel tijd over om te slapen.
De tijd zelf vind ik niet zo rot, alleen het feit dat het zo vroeg is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn wat een irritante rottijd
waarom zo vroeg?
moet je de hutspot binnen halen ofzo?
de Spanjaarden zijn weg bro, shit staat er vanmiddag nog!!!111!1!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk staat er idd een kleine 200 kg hutspot klaar morgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
waarom zo vroeg?
moet je de hutspot binnen halen ofzo?
de Spanjaarden zijn weg bro, shit staat er vanmiddag nog!!!111!1!![]()
Spul verkoopt goed rond deze tijd, vage mensen.![]()
Nu echt weg.
slaap lekker
Zo, nu ff lekker ontbijten.
Koffie![]()
oh, goedemorgen allemaal!
mogguh
Ga net slapen gekOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
ik ben een uur te vroeg wakker geworden, als ik nu ga slapen komt het niet meer goed
vind de baas niet leuk
slaap lekker Ole
Early birds is we
er is ook geen ijshockey voor zover ik kan zien ... zeker een rustdag ofzo
dat dit kan in Nederland de Verenigde Staten en Canada!!!
vechten gladiatoren!!
vecht voor mijn entertainment!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ga wel een eitje bakken met sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga slApen.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Cursus of zoOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Welterustenquote:![]()
Ik ga zo maar eens naar werk.Reality is for people who can't imagine anything better.
werkze Roger
oeh ik snap hemquote:
birds
nehehe
hmz er was wel hockey
maar uitgebreid ontbijten is ook leuk, ik ga roger achterna
kut heb me verslapen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Het is 2 dagen laten inmiddels hoorquote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
die nacht niet geslapen. En dan heeft dat idd vertraging bij mijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is 2 dagen laten inmiddels hoor.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Oh, ik sliep als een blok moet ik zeggenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:53 schreef Ole het volgende:
[..]
die nacht niet geslapen. En dan heeft dat idd vertraging bij mij.
heb nog gedroomd dat ik naar het songfesival gekeken heb, het moet niet gekker worden
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Had nog visitequote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik sliep als een blok moet ik zeggen.
heb nog gedroomd dat ik naar het songfesival gekeken heb, het moet niet gekker worden![]()
Ik droomde van een Roemeen in een glitterjurk...Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Was geen droomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Had nog visite![]()
Ik droomde van een Roemeen in een glitterjurk...![]()
dat ligt er een beetje aan wat die Roemeen in glitterjurk aan het doen was met Olequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"Leidse Deurbel", wat een #####dag.![]()
Hoi allemaal.
Ze bestelden allemaal hutspot?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Leidse Deurbel", wat een #####dag.![]()
Hoi allemaal.
Hoi
Was het maar waar, was niet zo'n probleem geweest.quote:![]()
Irritant als degene in het weekend er de kantje van af loopt zodat je de week erna direct achter de feiten aanloopt. Gewoon een heleboel extra werk wat nergens voor nodig is. Dagen draaien van meer dan 13 uur is niet een van mijn hobby's.![]()
Nou ja, nu nog ff een relaxed muziekje en dan weer naar bed, morgen weer vroeg op.![]()
Dat is irritant jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar, was niet zo'n probleem geweest.![]()
Irritant als degene in het weekend er de kantje van af loopt zodat je de week erna direct achter de feiten aanloopt. Gewoon een heleboel extra werk wat nergens voor nodig is. Dagen draaien van meer dan 13 uur is niet een van mijn hobby's.![]()
Nou ja, nu nog ff een relaxed muziekje en dan weer naar bed, morgen weer vroeg op.![]()
Lekker luisteren naar het ruisen van de regen tegen de ruiten
Goedemorgen!
môh
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt héquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wanneer heb jij geen trek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt hé![]()
Alsof je dat anders niet hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt hé
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
als ik slaapquote:zegt er 1 wat.....de enige hier die me verslaan kanquote:
Sporten voor Sophia![]()
Ik zit al een paar dagen met dat liedje van die deense bosnimf in mijn kop
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bij mij helpt dan altijd andere muziek op te zetten, radio aan oid, gaat het vanzelf wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik zit al een paar dagen met dat liedje van die deense bosnimf in mijn kop
Ik ben zoveel Doors aant luisteren dat ik heel ESF "vergeten" ben qua liedjesPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
echt nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik slaap
[..]
zegt er 1 wat.....de enige hier die me verslaan kan
MPG vreet jou er niet uit.
Zaterdag heb je het bewezen met je 24 bittergarniturenOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
waar jij en murmeli de helft van op hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
echt niet
MPG vreet jou er niet uit.
Zaterdag heb je het bewezen met je 24 bittergarnituren
Sporten voor Sophia![]()
En hebben ze je ook nog met de rekening laten zitten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar jij en murmeli de helft van op hebben
dat was van te voren afgesproken en die gaat netjes door 2 binnenkort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En hebben ze je ook nog met de rekening laten zitten?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Dan hadden ze ook recht op de helft van de bitterballenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat was van te voren afgesproken en die gaat netjes door 2 binnenkort.
ze wilde in eerste instantie niet dat ik hem bestelde en wilde hem er bij hun ook afhalen....maarja ze aten zoveelquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook recht op de helft van de bitterballenen het dan mij verwijten dat ik veel eet.
Sporten voor Sophia![]()
Doe je ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze wilde in eerste instantie niet dat ik hem bestelde en wilde hem er bij hun ook afhalen....maarja ze aten zoveelen het dan mij verwijten dat ik veel eet.
![]()
Eet je ook groenten? Ik zie je hier altijd alleen melden dat je weer een hap vet naar binnen zit te werken![]()
uhhhm ik mag zeker niet liegen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doe je ook![]()
Eet je ook groenten? Ik zie je hier altijd alleen melden dat je weer een hap vet naar binnen zit te werken![]()
het is de laatste maand echt extreem slecht geweest wat ik gegeten heb. En ja dat ligt voor de volle 100% aan mijzelf.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Heb voor vanavond bruin brood met kaas en een rundvleesslaatje bij me
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
Heb voor vanavond bruin brood met kaas en een rundvleesslaatje bij me
Nog steeds geen groente....quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
Heb voor vanavond bruin brood met kaas en een rundvleesslaatje bij meSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: