Door de witte beentjes van sp3c?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik snap eindelijk waarom ik ijshockey zo leuk vind!
double major penaltyquote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
In sp3c z'n hoofd klopt het.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
Ik denk dat ze hem hebben, die ene met Bonnie en Viola, maar dat ze er een ander spandoek overheen hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:38 schreef Pokkehontas het volgende:
Dat de NHL nog geen eigen boot heeft bij de gay parade.....
*Aantekeningen maakt voor.... voor als we gaan naar een van de drie baltische staten, ben vergeten welke.quote:
In mijn hoofd begint ook wat te kloppen.quote:
Litouwen!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
Litouwen
http://www.ijshockey.com/item/4495/oranje-mag-naar-litouwen
[..]
ik moest lachen iig
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Eigenlijk had ze net zo goed die ene regel " Birds flying high... " gewoon kunnen herhalen
Hij is een pietsie in de warquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |