Door de witte beentjes van sp3c?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:26 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik snap eindelijk waarom ik ijshockey zo leuk vind!
double major penaltyquote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
In sp3c z'n hoofd klopt het.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:31 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik moet dit alles even rustig verwerken....
Ik denk dat ze hem hebben, die ene met Bonnie en Viola, maar dat ze er een ander spandoek overheen hangen.quote:Op maandag 20 mei 2013 01:38 schreef Pokkehontas het volgende:
Dat de NHL nog geen eigen boot heeft bij de gay parade.....
*Aantekeningen maakt voor.... voor als we gaan naar een van de drie baltische staten, ben vergeten welke.quote:
In mijn hoofd begint ook wat te kloppen.quote:
Litouwen!quote:Op maandag 20 mei 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
Litouwen
http://www.ijshockey.com/item/4495/oranje-mag-naar-litouwen
[..]
ik moest lachen iig
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voorquote:Op maandag 20 mei 2013 14:44 schreef Iwanius het volgende:
Eigenlijk had ze net zo goed die ene regel " Birds flying high... " gewoon kunnen herhalen
Hij is een pietsie in de warquote:Op maandag 20 mei 2013 15:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Had ze beter een heel ander lied kunnen zingen, want wat jij hier post komt in het hele Birds niet voor
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaarne uitspreken als "Bouquet".
Is roos the lady of the house?quote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaarne uitspreken als "Bouquet".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef Toekito het volgende:
[..]Thank you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel, zo maar eens naar mijn nest, morgen weer lekker vroeg beginnen.
Joepie
Reality is for people who can't imagine anything better.
Het is nog lichtquote:Op maandag 20 mei 2013 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thank you.![]()
Wel, zo maar eens naar mijn nest, morgen weer lekker vroeg beginnen.
Joepie
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
in Leiden wordt het heel vroeg donkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
terecht ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en daar zijn ze ieder jaar heel ontzet doorquote:
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en daar zijn ze ieder jaar heel ontzet door
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Nog een nadeel van de zomer.quote:![]()
Wekker gaat morgen om 3:30, dus als ik eerst ga zitten wachten tot het donker is blijft er niet zo heel veel tijd over om te slapen.Reality is for people who can't imagine anything better.
het is slechte woordgrapjes-maandag
damn right, 3 dagen per jaar zijn ze vrolijkquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt heel het land opdagen![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oiquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn wat een irritante rottijdquote:Op maandag 20 mei 2013 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een nadeel van de zomer.![]()
Wekker gaat morgen om 3:30, dus als ik eerst ga zitten wachten tot het donker is blijft er niet zo heel veel tijd over om te slapen.
De tijd zelf vind ik niet zo rot, alleen het feit dat het zo vroeg is.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn wat een irritante rottijd
waarom zo vroeg?
moet je de hutspot binnen halen ofzo?
de Spanjaarden zijn weg bro, shit staat er vanmiddag nog!!!111!1!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waarschijnlijk staat er idd een kleine 200 kg hutspot klaar morgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
waarom zo vroeg?
moet je de hutspot binnen halen ofzo?
de Spanjaarden zijn weg bro, shit staat er vanmiddag nog!!!111!1!![]()
Spul verkoopt goed rond deze tijd, vage mensen.![]()
Nu echt weg.
Feel free to insult me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: