Ze bestelden allemaal hutspot?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Leidse Deurbel", wat een #####dag.![]()
Hoi allemaal.
Was het maar waar, was niet zo'n probleem geweest.quote:
Dat is irritant jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was het maar waar, was niet zo'n probleem geweest.![]()
Irritant als degene in het weekend er de kantje van af loopt zodat je de week erna direct achter de feiten aanloopt. Gewoon een heleboel extra werk wat nergens voor nodig is. Dagen draaien van meer dan 13 uur is niet een van mijn hobby's.![]()
Nou ja, nu nog ff een relaxed muziekje en dan weer naar bed, morgen weer vroeg op.![]()
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt héquote:
Wanneer heb jij geen trek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt hé
Alsof je dat anders niet hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou heb ik trek Takaiki.....bedankt hé
als ik slaapquote:
zegt er 1 wat.....de enige hier die me verslaan kanquote:
Bij mij helpt dan altijd andere muziek op te zetten, radio aan oid, gaat het vanzelf wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:12 schreef Murmeli het volgende:
Ik zit al een paar dagen met dat liedje van die deense bosnimf in mijn kop
echt nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik slaap
[..]
zegt er 1 wat.....de enige hier die me verslaan kan
waar jij en murmeli de helft van op hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
echt niet
MPG vreet jou er niet uit.
Zaterdag heb je het bewezen met je 24 bittergarnituren
En hebben ze je ook nog met de rekening laten zitten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
waar jij en murmeli de helft van op hebben
dat was van te voren afgesproken en die gaat netjes door 2 binnenkort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En hebben ze je ook nog met de rekening laten zitten?
Dan hadden ze ook recht op de helft van de bitterballenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat was van te voren afgesproken en die gaat netjes door 2 binnenkort.
ze wilde in eerste instantie niet dat ik hem bestelde en wilde hem er bij hun ook afhalen....maarja ze aten zoveelquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook recht op de helft van de bitterballen
Doe je ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze wilde in eerste instantie niet dat ik hem bestelde en wilde hem er bij hun ook afhalen....maarja ze aten zoveelen het dan mij verwijten dat ik veel eet.
uhhhm ik mag zeker niet liegen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doe je ook![]()
Eet je ook groenten? Ik zie je hier altijd alleen melden dat je weer een hap vet naar binnen zit te werken![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
Heb voor vanavond bruin brood met kaas en een rundvleesslaatje bij me
Nog steeds geen groente....quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Toekito het volgende:
Heb voor vanavond bruin brood met kaas en een rundvleesslaatje bij me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |