hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de data van de semi's niet veranderen zou ik zeggen woensdag 12 maart.
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoeveel paar schoenen zou je alleen voor de heenreis nodig hebben?
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed je schoenen zijn.
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
net nieuwe puma's maargoed 888 uur lopen
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag aan ze of ze garanderen dat je er 4351 km op kan lopen, als ze dan eerder kapot gaan kun je nieuwe krijgen.
Ja, daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan in zo'n oostblokland met mijn bonnetje van rotterdam centrum aankloppen
Nee man, veel te ver.quote:
net als Sinterklaasquote:Op zondag 19 mei 2013 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb een deal met de post dat het dan gewoon naar mij komt. Ongeacht waar ik me begeef. Super handig!
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?quote:
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar denk je dat de Klaas uit Erik-Jezus-Klaas vandaan komt?
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen ging slapen als hij kwam en dat het op klaas vaak sloeg.
Neeeeeeeee!quote:
Nee hoor, rustig maar.quote:
Kersenjam is anders best Nederlands.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoel, hoe saai kan je nou helemaal zijn als je vol enthousiasme nummers in andere talen meeblèrt zonder (op dat moment) enig gevoel van schaamte te kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Soleyooo! *insert klapbeweging*.quote:
Ook toen was ik buiten zekerquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kersenjam was wel een van de rustige momenten hoor. Ik deed namelijk ook de falsetto van Roemenië mee
.
Ik denk dat mijn hersens op dat moment mijn oren enigszins hebben uitgezet, want daar heb ik weinig van meegekregen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Kersenjam was wel een van de rustige momenten hoor. Ik deed namelijk ook de falsetto van Roemenië mee
.
Heb jij soms de hele avond stiekem buiten gestaan?quote:
alleen als ik geen eten hadquote:Op zondag 19 mei 2013 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb jij soms de hele avond stiekem buiten gestaan?
Zeker weinig eten gehad dan.quote:
zo'n 60 euro aan eten opquote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zit een beetje acts van vorig jaar te bekijken op yt.
Er zitten echt acts bij waarvan ik denk: "Wtf, heeft dit ooit meegedaan? Kan me er echt 0,0 van herinneren, blijkbaar weinig indruk gemaakt."
[..]
Zeker weinig eten gehad dan.
Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Nou ik was er rond half zes samen met JJdJ en zijn vrouw. We begonnen met bittergarnituur.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Serieus, hoe krijg je dat voor elkaar?
Steeds tussendoor naar een restaurant gesneaked?
Zou ook verklaren waarom je zo vaak "buiten" was.
Ah, ja dat helpt allemaal wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ik was er rond half zes samen met JJdJ en zijn vrouw. We begonnen met bittergarnituur.
Toen er wat meer waren hebben we hamburgerts besteld. Toen had ik nog trek dus hoppa nog meer patat en een frikandel. En tijdens het festival zelf nog 2x bittergarnituur.
Maar omdat "ons" tafeltje 1 bon had en ik als laatste over bleek
en halverwege het terug naar huis lopen had ik weer trekquote:
Dat was prachtig.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat was prachtig.
TT888 met 'HIJ ZINGT HEEL HOOG' was ook hilarisch
Arme jongen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
en halverwege het terug naar huis lopen had ik weer trek
[..]
Dat was prachtig.
[..]
Dat was prachtig.
Oh leuk! Dan ga ik het even opnemen, nog even goed kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen op NED 1 vanaf 8.20 tot 12.00 de herhaling van het songfestival ! Voor de liefhebbers die er geen genoeg van krijgen.
Jajaajaja die weet ik ook nog, gekruiste onderarmen en onderlangs klappen.quote:
Ik vind het wel even mooi geweest.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:51 schreef forzaudinese het volgende:
Morgen op NED 1 vanaf 8.20 tot 12.00 de herhaling van het songfestival ! Voor de liefhebbers die er geen genoeg van krijgen.
nee johquote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, maar dan heb je tien burgers met friet op dus ofzo?
En ook dat heb ik gemistquote:Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Jij hebt ALLES gemistquote:
QFTquote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt ALLES gemist. Terwijl je best even op en neer had kunnen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |