Oh okquote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat was alleen een 'dat zou een enorm leuke road trip zijn' opmerking met Roger geloof ik
Een fantasietje.
Nooit serieus van plan geweest, ook nooit geprobeerd kaarten te kopen
En vooral toen bovenstaande bleek idd (dat van de loting nog niet bekend enzo) hebben we er daarna helemaal niet meer over gehad. Ik had het al uit mijn geheugen gewistquote:
Zit je daar met je vlaggetje, "Jeujjjjjjj Albanië."quote:Op zondag 19 mei 2013 18:18 schreef Toekito het volgende:
Oh dat is wel handigzit je ineens tegen allerlei landen te kijken waarvan je niet eens waar ze ooit onderdeel van waren
Nou ja er zit vast wel een land bij waar je voorkeur naar uitgaat maar wat Greys zegt: Beetje zonde van je geld.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit je daar met je vlaggetje, "Jeujjjjjjj Albanië."![]()
We moeten de lijst in deze OP maar gaan vervangen door een Denemarkenlijst.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh er gaan er een paar met me mee naar Denemarken?
*teruglezen gaat*
neem aan dat dat pas over tijdje bekend wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We moeten de lijst in deze OP maar gaan vervangen door een Denemarkenlijst.
Garpjen, eerst maar eens afwachten hoe het geregeld gaat zijn.
Afwachten dusquote:Op zondag 19 mei 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
neem aan dat dat pas over tijdje bekend wordt.
Klopt, was ook al semi-half gepland om in een keer met de auto naar Baku te rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat was alleen een 'dat zou een enorm leuke road trip zijn' opmerking met Roger geloof ik
Een fantasietje.
Nooit serieus van plan geweest, ook nooit geprobeerd kaarten te kopen
Hahahahahaaaaaaaa oh ja, hoe lang hadden we ook alweer gedacht daarover te doen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt, was ook al semi-half gepland om in een keer met de auto naar Baku te rijden.
Ik hoor het vanzelf van jullie welquote:
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAgquote:Op zondag 19 mei 2013 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahahaaaaaaaa oh ja, hoe lang hadden we ook alweer gedacht daarover te doen?
54 uur rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAg
Moet te doen zijn toch?![]()
4 personen in een auto en al rijdend bestuurdersstoel switchen.
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)CIDw&ved=0CAgQ_AUoAg
Moet te doen zijn toch?![]()
4 personen in een auto en al rijdend bestuurdersstoel switchen.
in een aygo? Ja johquote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?
Prima te doen toch?quote:
Wanneer gaan we?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima te doen toch?
56 dagen als je jezelf 8 uur per dag geeft om niet te lopen, voor slapen ed.
Denk dat je dan te weinig ruimte hebt voor de drivers switch.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom geen 6 personen? Past toch makkelijk?
Als de data van de semi's niet veranderen zou ik zeggen woensdag 12 maart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |