Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!quote:
gewoon op bijrijdersstoel mag ook hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!
Denk dat de bijrijdersstoel voor de vlaai gereserveerd is.quote:
Dan was het eerder de Takketaxi geworden en Cat die op de terugweg alvast gaat pittenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Takkedinges in de achterbak en gaan met die banaan!
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk dat de bijrijdersstoel voor de vlaai gereserveerd is.
Wat is Cat saai geworden! Stond de CD met songfestivalnummers wel aan? Want dan mogen (volgens haar) de beste nummers wel van voor 1989 komen, alles daarna is lastig om doorheen te slapenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan was het eerder de Takketaxi geworden en Cat die op de terugweg alvast gaat pitten
Ik niet, ik eet geen vlaai.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeftquote:Op zondag 19 mei 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja....kies jij vlaai boven Takaiki?! Wat een foute keuze.
maar vlaai is er veel. Jij bent uniek!quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeft
Partly true.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij wil niet wat ik te bieden heb, wel wat de vlaai te bieden heeft
Ow! Whahahahaaaquote:Op zondag 19 mei 2013 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, ik eet geen vlaai.![]()
Maar ik weet wel hoe belangrijk vlaai kan zijn voor de gemiddelde Limlander.
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoorquote:
Nee, bedacht me dat het binnenkort waarschijnlijk wel op youtube staat.quote:
Ben je elders ook zo bezig dat je jezelf moet verdedigen?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoor
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op! Ik ga me niet in 2 fora tegelijk verdedigen hoor
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, bedacht me dat het binnenkort waarschijnlijk wel op youtube staat.
[..]
Ben je elders ook zo bezig dat je jezelf moet verdedigen?
oh en dat vindt ze leuk hoor.....quote:
Heeft iedereen wel eens last vanquote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderen
Dat heb ik nu pas gelezen,dit was een onschuldigequote:Op zondag 19 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mwah ik moest ergens om lachen en dat kon niet iedereen waarderen
[..]
oh en dat vindt ze leuk hoor.....
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
Het was fout en verder wil ik er niks over zeggen.
quote:
Lijkt me niet verkeerd, heb nog wel een paar namen in mijn koppie zitten die ik daar graag zou willen zien, maar die wilden nooit. Misschien dat daar na succes van Anouk ook eens verandering in komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)songfestival-sturen/
Ze gaat zelf volgend jaar maar gewoon weer
Ben nog nooit zo positief geweest sinds 98.
Prima, wat jij wilt.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:13 schreef Toekito het volgende:
Het was fout en verder wil ik er niks over zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kan, gewoon in bed gaan staan en kijken, moeilijk in slaap vallen zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
shit wilde eigenlijk in bed studio voetbal kijken. Maar dan val ik in slaap en wil die politie-persco straks echt ff zien.
welke zender?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
shit wilde eigenlijk in bed studio voetbal kijken. Maar dan val ik in slaap en wil die politie-persco straks echt ff zien.
ned 1 en rtl 4 sowieso en sbs wellicht maar die weet ik niet zeker.quote:
staan in bed? Dan stoot ik mijn hoofd. Of zak door lattenbodem heen na al dat gevreet van gisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan, gewoon in bed gaan staan en kijken, moeilijk in slaap vallen zo.
23:00 als ik me niet vergis van het nieuws?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ned 1 en rtl 4 sowieso en sbs wellicht maar die weet ik niet zeker.
iddquote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
23:00 als ik me niet vergis van het nieuws?
Gebukt staan, nog beter.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
staan in bed? Dan stoot ik mijn hoofd. Of zak door lattenbodem heen na al dat gevreet van gisteren.
Doe meteen een gebedje richting Mekkaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gebukt staan, nog beter.![]()
Dan val je zeker niet in slaap.
Of doe gewoon helemaal niet bidden, nog beter.quote:
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of doe gewoon helemaal niet bidden, nog beter.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heer ik hou het kort anders jat Murmeli het eten van mijn bord.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef sp3c het volgende:
mag ik eigenlijk pokkewijf zeggen?
van takkewijf mag het
Trustenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb dit topic niet gelezen en ga nu slapen. Carry on!![]()
Goeie postquote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef Cat22 het volgende:
het gaat te verquote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Zo ja...... jij wel hoor![]()
![]()
Gave compilatie van Quick, trouwens Hij doet zijn naam eer aan. Zal ik maar Kings fan worden dan? Of gaat dat te ver?
FOK! Sjoel meets Elfstedentochtquote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
http://www.weer.nl/weer-i(...)sneeuw_eind_mei.html
Daar was ik al bang voor...... Ok, ik geef je 3 veto's. 1 gaat dus naar de Kings. Ik ga ff nadenken over de volgende kandidaat.quote:
Blues!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...... Ok, ik geef je 3 veto's. 1 gaat dus naar de Kings. Ik ga ff nadenken over de volgende kandidaat.
Lijkt me wel wat!quote:
Van mij mag het trouwens wel weer hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:52 schreef Greys het volgende:
Ehhhhhhhhhhhh
http://www.weer.nl/weer-i(...)sneeuw_eind_mei.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |