Nummer 1 gaat ze never nooit niet worden. Een top 10 notering is het meest realistische strevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We moeten gewoon voor de #1 gaan, en als het een top 5 positie zou zijn niet teleurgesteld zijn aangezien dat sowieso de beste positie is in 15 jaar, alles in de top 3 zal zelfs de beste notering zijn sinds 1975.
Aan top 10 denken is de verwachtingen temperen en achteraf tevreden zijn met een positie in het linkerrijtje, terwijl de artiest en dit nummer gewoon beter is dan bijna alle andere acts die hier optreden, en ookal kan ik niet eens een album van haar uitluisteren, doet dat Anouk gewoon te kort.
zul je zien dat het weer op de laatste enveloppe aankomtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef KoningPils het volgende:
Nu op Nederland 1 de uitslag. Zal Anouk doorgaan?
Spannend
Uhuh. Ik hoop dat mijn medekijkers vanavond akkoord gaan met de BBC.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies! Ik zat te wachten op het magische moment dat de presentatrice The Netherlands zou roepen en we uit de envelop kwamen, begonnen die klojo's daarvoor al helemaal te joelen waardoor ik van het moment zelf niets meekreeg. Ik kon 'Netherlands' niet eens verstaan.
Ze leren ook echt duidelijk niet van hun fouten want eerdere jaren deden ze dit ook al. Net als bij elk land te roepen 'Dit vind ik niks', 'Dit was goed', etc. Laat dat lekker aan de kijkers over om dat te bepalen...
Ik hoop het niet. Dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:13 schreef TLC het volgende:
[..]
zul je zien dat het weer op de laatste enveloppe aankomt
Ik geef nergens aan dat mijn gedachtegang realistisch is, ik geef alleen dat het heel erg zwak ik om op het linkerrijtje in te zetten, terwijl de potentie toch echt binnen de top 5 ligt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nummer 1 gaat ze never nooit niet worden. Een top 10 notering is het meest realistische streven
Ik snap deze zin niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zo, net terug van de laatste generale. Anouk werd goed ontvangen, maar het dak ging eraf bij Zweden (natuurlijk) en ...... Jawel... die gekke Roemeen. Ook Finland en Malta konden de goedkeuring van het publiek krijgen. Anouk deed ook heel tegen het publiek tussendoor. Ooh...en een supershow eromheen, al hadden sommigen dat gister op de stream al gezien. Straks weer
Normaal doet ze maximaal half tegen het publiek(als kwart of derde niet lukt), maar nu deed ze heel.quote:
quote:That’s right, y’all, we combined the Fan Poll results, the Wiwi Jury rankings, the Press Poll predictions, and the betting agencies’ odds into one final prediction.
And here it is — Denmark is the number one favourite when all is said and done. But it ain’t a landslide, folks. Azerbaijan is a pretty close second, followed very tightly by the Netherlands and Ukraine. Norway takes 5th, and Germany, Sweden, Georgia, Ireland and Romania round out the Top 10.
jupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn dat de namen van haar kinderen?
Die top 8 op de nummer 6 na is precies mijn voorspellingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Cee het volgende:
Hebben we weer zin in een polletje? Kijk een naar deze!
[..]
Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblokquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Fossieltje het volgende:
Zouden echt zoveel mensen op Azerbaijan stemmen?
Plus mogelijk de Turkse diaspora...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblok
Oh, als het uiteindelijk tussen Azerbaijan en Denemarken gaat, dan hoop ik dat Denemarken wintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblok
Mogen de Turken stemmen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Plus mogelijk de Turkse diaspora...
Azerbeidzjan zou mensen op 'vakantie' hebben gestuurd naar Malta.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef takkfyrir het volgende:
Was er vorig jaar ook niet zo´n complotverhaal dat Azerbeidzjan mensen had laten stemmen op Cyprus of zoiets? Of verzin ik dat nu? In ieder geval scoort Azerbeidzjan haast elk jaar als een gek, dus nu vast ook weer.
Ik ben benieuwd of we dat gaan merken. Dit nummer komt wel in aanmerking voor een redelijke jury-score, dus zou in combinatie daadwerkelijk veel punten moeten kunnen pakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Plus mogelijk de Turkse diaspora...
Ik niet hoor, dat is zo saai en simpelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Oh, als het uiteindelijk tussen Azerbaijan en Denemarken gaat, dan hoop ik dat Denemarken wint
Inderdaad een geweldig stukjequote:
Hier is trouwens een door iemand zelf gefabriceerde recap van de finale:quote:Het is voorspelbaar, het wordt niet spannend, ik wil die fluit in die gast z’n Aarhus stoppen.
serieus? hoeveel punten haalt een gemiddelde winnaar dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef KoningPils het volgende:
Als Anouk vanavond meer dan 152 punten haalt is dat het beste resultaat ooit voor NL.
Zal leuk zijn als dat lukt.
Loreen 374 ofzoiets, dacht ik. Maar normaal gesproken is 250-300 genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
serieus? hoeveel punten haalt een gemiddelde winnaar dan?
Loreen had de meeste 12 punten ooit behaald.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Eitjee het volgende:
Loreen 374 ofzoiets, dacht ik. Maar normaal gesproken is 250-300 genoeg.
Kan wel kloppen. Afgelopen dinsdag heeft ze niet heel gegeven, maar twee derde ofzo, vanavond geeft ze heel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Normaal doet ze maximaal half tegen het publiek(als kwart of derde niet lukt), maar nu deed ze heel.
Hey, we zijn het weer met elkaar eens!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef speknek het volgende:
Zolang Denemarken maar niet wint, dat zou echt een ramp zijn. Niet het liedje zelf, dat is prima. Lekker wijf, goede show.. Maar zo ontzettend cynisch knip en plakwerk van de vorige winnaars en dan er maar gewoon heel veel geld tegenaan smijten in siervuurwerk en glitters. Commerciële winst ten top.
Dat vuurwerk en die glitters vind ik ook echt een soort van misplaatste winnaarsarrogantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef speknek het volgende:
Zolang Denemarken maar niet wint, dat zou echt een ramp zijn. Niet het liedje zelf, dat is prima. Lekker wijf, goede show.. Maar zo ontzettend cynisch knip en plakwerk van de vorige winnaars en dan er maar gewoon heel veel geld tegenaan smijten in siervuurwerk en glitters. Commerciële winst ten top.
quote:BigPoll 2013: We have a winner!
For one more year, esctoday.com is organizing BigPoll 2013, the prediction tool that reveals the Eurovision community's prediction for each show of the Eurovision Song Contest. Tonight, the grand final is taking place in Malmö and millions of viewers will be called to watch, judge and vote their favourite songs. But what have our visitor predicted?
Durring the voting period, BigPoll relies on the voters experience in predicting the outcome of the shows and not their preferences. From the current votes we realise that the factor "experience" is not that strong towards the factor "preference".
BigPoll 2013
According to BigPoll 2013 the winner is Denmark scoring 227 points
Here are the complete results of the Grand final prediction:
1. Denmark 227 14. Finland 25
2. Norway 195 15. Belgium 16
3. Ukraine 158 16. Malta 13
4. Azerbaijan 155 17. Hungary 13
5. The Netherlands 105 18. Iceland 13
6. Germany 79 19. Belarus 12
7. Russia 74 20. United Kingdom 11
8. Sweden 70 21. Lithuania 10
9. Italy 67 22. Estonia 8
10. Ireland 36 23. France 6
11. Georgia 34 24. Spain 4
12. Moldova 32 25. Romania 3
13. Greece 26 26. Armenia 2
Dat viel mij ook tegen, daar had ik toch wel wat van verwachtquote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef marcodej het volgende:
Toch opvallend, de 0-punters van Duitsland en Frankrijk. Het leek me vooral een typisch 'Frans' liedje.
Ierland ook en ook van Zwitserland etc etcquote:Op zondag 19 mei 2013 00:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook tegen, daar had ik toch wel wat van verwacht
Ze geven ons zelden punten hequote:
Zo zijn wij niet, dat doen ze in Albanie.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze geven ons zelden punten he
Wat ik trouwens wel stom vind als je zelf een vd kanshebbers bent en dat waren we om dan als kijker op Denemarken te stemmen, dat is het domste wat je kunt doen want dan kun je zelf nooit winnen
Je ontneemt je eigen kansenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zo zijn wij niet, dat doen ze in Albanie.
Ik had ook wel iets verwacht van Italië. En van Israël.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef marcodej het volgende:
Toch opvallend, de 0-punters van Duitsland en Frankrijk. Het leek me vooral een typisch 'Frans' liedje.
Jupquote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had ook wel iets verwacht van Italië. En van Israël.
Ik ben geen homo maar zwaar ESF fan. Bij ons is het andersom, mijn vriendin moet van mij reeds 10 jaar verplicht meekijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/50837(...)jken-naar-anouk.html
Je ziet tussen alle huisvrouwen en homo's precies de mannen die van hun vrouw mee moesten.
Het maakt geen fuck uit dat Rusland > Wit Rusland 12 punten geeft en andersom. Het beste nummer weet van de landen die verder weg liggen gewoon wat punten te krijgen zoals Denemarken dus en zo win je ESFquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Robar het volgende:
Ik blijf de puntentelling toch elke keer weer een aanfluiting vinden. Zelfs met een 50% vakjury nog steeds de meest idiote punten voor sommige landen. Verder gewoon een knap resultaat voor Anouk, ik vind alleen dat het nummer een nog iets betere positie had verdiend. Dichter bij de top 5.
Slovenië is qua stemmen toch wel redelijk vaak op het westen gerichtquote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef Toposcoupe het volgende:
Opvallend dat ze zeer goed scoorde in Scandinavië, de Baltische staten, de UK, Ierland en Slovenië (Slovenië en Estland waren vorig jaar ook al vrijgevig met punten aan Nederland), maar daarbuiten bijna niets deed. 0 van Duitsland, Spanje, Italië, Malta, volgens mij zelfs Frankrijk. Dat valt me vies tegen.
We zijn 6e geworden. Belgie heeft van meerdere landen punten gekregen en staan dus 1 plaats hoger.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef iBenny het volgende:
Punten Nederland bij halve finale:
België - 12
Denemarken - 10
Oostenrijk - 8
Verenigd Koninkrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Litouwen - 7
Ierland - 5
Rusland - 3
Slovenië - 3
Montenegro - 2
Italië - 1
Servië - 1
--------------------------------
Punten: 75
Plaats: 5 (gedeeld met België)
Punten Nederland bij finale:
België - 12
Denemarken - 10
Finland - 8
IJsland - 8
Noorwegen - 8
Oostenrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Slovenië - 7
Ierland - 6
Verenigd Koninkrijk - 6
Hongarije - 5
Albanië - 4
Litouwen - 4
Zwitserland - 4
Rusland - 3
Kroatië - 2
Macedonië - 2
Roemenië - 2
Punten: 114
Plaats: 9
Ik ben uit gegaan van het aantal punten, niet van landen die geen punten hebben gegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
We zijn 6e geworden. Belgie heeft van meerdere landen punten gekregen en staan dus 1 plaats hoger.
ik vertrouw de juries uit oost-europese landen en aantal zuid europese landen ook niet echt, maar anyway als denemarken kan winnen kunnen wij dat ookquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Robar het volgende:
Ik blijf de puntentelling toch elke keer weer een aanfluiting vinden. Zelfs met een 50% vakjury nog steeds de meest idiote punten voor sommige landen. Verder gewoon een knap resultaat voor Anouk, ik vind alleen dat het nummer een nog iets betere positie had verdiend. Dichter bij de top 5.
Top.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben uit gegaan van het aantal punten, niet van landen die geen punten hebben gegeven. Maar ik zal het aanpassen.
De 0 punten van onze Oosterburen kan ik maar moeilijk verdragen. Gelukkig ging Cascada afquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Fred_B het volgende:
Zuid-Oost Europa vond het om de 1 of andere reden helemaal niets, op een enkele uitzondering na.
Ik had punten van Italië verwacht. Italië stuurt nu ze weer terug zijn (sinds 2011) kwaliteit, goede zangers/zangeressen en ik had verwacht dat ze dit ook zouden waarderen. Valt me vies tegen! Ik bestel de komende week geen pizza in elk geval/quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Fred_B het volgende:
Zuid-Oost Europa vond het om de 1 of andere reden helemaal niets, op een enkele uitzondering na.
En ook dat snap ik niet....bijna alle landen geven punten aan de buren, nu komen we een keer met iets kwalitatiefs en dan nog kunnen ze het niet waarderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:17 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
De 0 punten van onze Oosterburen kan ik maar moeilijk verdragen. Gelukkig ging Cascada af
Ach het is ook bepaald geen garantie dat een jury wel kiest voor kwaliteit. In Nederland heeft de jury ook vaak genoeg hele rare keuzes gemaakt, waarbij je je af kunt vragen waarom je dan een vakjury hebt.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef grazz het volgende:
[..]
ik vertrouw de juries uit oost-europese landen en aantal zuid europese landen ook niet echt, maar anyway als denemarken kan winnen kunnen wij dat ook
Ik vind het nummer van Denemarken ook niet zo heel bijzonder. Dertien in een dozijn. Totaal niet interessant. Ik denk niet dat veel radiostations dit nummer zullen draaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je ontneemt je eigen kansenHet is dom en ik stem nooit op de favoriet vanwege eigen kansen deels of het nummer moet geweldig zijn zoals Euphoria vorig jaar, maar Denemarken vind ik maar een simpel liedje eerlijk gezegd (meezingertje).
Klopt, maar dan is het resultaat nog onvoorspelbaar, heeft ook niets met onpartijdigheid te maken. Ik kon bij de meeste oost Europese landen zo de top 3 opnoemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach het is ook bepaald geen garantie dat een jury wel kiest voor kwaliteit. In Nederland heeft de jury ook vaak genoeg hele rare keuzes gemaakt, waarbij je je af kunt vragen waarom je dan een vakjury hebt.
Je kan bij de meeste landen het wel voorspellen. Maar het is wat te gemakzuchtig om dan alleen naar Oost Europa te kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het resultaat nog onvoorspelbaar, heeft ook niets met onpartijdigheid te maken. Ik kon bij de meeste oost Europese landen zo de top 3 opnoemen.
Precies om deze reden weiger ik als Nederlander in Spanje zomaar op Nederland te stemmen. Het is een liedjeswedstrijd, geen 'hoeveel mensen uit ons land wonen in een ander land-festival'.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kan bij de meeste landen het wel voorspellen. Maar het is wat te gemakzuchtig om dan alleen naar Oost Europa te kijken.
Verder is het vaak ook volkomen logisch dat er op elkaar gestemd wordt. Moldavië zong in het Roemeens en de voertaal is daar ook deels Roemeens, dus dan is het al vrij snel dat je op elkaar stemt.
En nog allerlei culturele dwarsverbanden die op elkaar stemmen oplevert. Of het tegenovergestelde Armenië en Azerbaidjan die elkaar nooit punten zullen geven, ook al zouden ze het nummer van de ander briljant vinden.
Overigens vind ik de diaspora stemming veel erger. Armenië en normaal Turkije die overal punten vandaan toveren, puur omdat er veel Turken en Armenen wonen en erg vaak stemmen.
Ik zou het zelf ook niet doen. En al helemaal niet als ik het nummer niet het beste vind. En hoewel ik Birds best aardig vind, komt het bij mij zeker niet hoger dan plek vijf (als het al niet lager is). In ook nog eens een mager jaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies om deze reden weiger ik als Nederlander in Spanje zomaar op Nederland te stemmen. Het is een liedjeswedstrijd, geen 'hoeveel mensen uit ons land wonen in een ander land-festival'.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit stem, maar ik zou ook niet voor Birds kiezen omdat ik mezelf niet onpartijdig acht. Ik wil Birds goed vinden en dat lukt met dit liedje gelukkig ook. Maar zonder Birds had ik denk ik voor Malta gekozen.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen. En al helemaal niet als ik het nummer niet het beste vind. En hoewel ik Birds best aardig vind, komt het bij mij zeker niet hoger dan plek vijf (als het al niet lager is). In ook nog eens een mager jaar.
Dat betekend overigens niet dat ik het geen goede inzending vind. Wat het is een goed onderscheidend liedje, wat Anouk goed brengt. Maar vooraf had ik toen bekend werd dat ze ging deelnemen verwacht en gehoopt dat ze een stevig nummer zou gaan zingen.
Ik heb zelf nog nooit gestemd bij wat voor programma/evenement dan ook (ook geen Idols etc, waarvan ik in het begin wel fan was). Zelfs niet bij een paar nummers van de afgelopen jaren die ik echt heel erg goed vond (Zwitserland 2005, Roemenië 2010).quote:Op zondag 19 mei 2013 03:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso nooit stem, maar ik zou ook niet voor Birds kiezen omdat ik mezelf niet onpartijdig acht. Ik wil Birds goed vinden en dat lukt met dit liedje gelukkig ook. Maar zonder Birds had ik denk ik voor Malta gekozen.
Zelfde hier. Uit luiheid en desinteresse stem ik niet. Hoewel ik dan toch wel degelijk ook het gevoel heb dat het niet uit zou maken.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gestemd bij wat voor programma/evenement dan ook (ook geen Idols etc, waarvan ik in het begin wel fan was). Zelfs niet bij een paar nummers van de afgelopen jaren die ik echt heel erg goed vond (Zwitserland 2005, Roemenië 2010).
En niet eens dat ik het geldklopperij vind of dat ik denk dat het toch niks uit maakt. Doe het eigenlijk gewoon nooit. Als ik dan vandaag gestemd had, dan was dat op Noorwegen. Al vond ik Malta dan weer zo'n sympathiek liedje dat die ook wel een kans had gemaakt.
Dankje wel Bennyquote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef iBenny het volgende:
Punten Nederland bij halve finale:
België - 12
Denemarken - 10
Oostenrijk - 8
Verenigd Koninkrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Litouwen - 7
Ierland - 5
Rusland - 3
Slovenië - 3
Montenegro - 2
Italië - 1
Servië - 1
Punten: 75
Plaats: 6
Punten Nederland bij finale:
België - 12
Denemarken - 10
Finland - 8
IJsland - 8
Noorwegen - 8
Oostenrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Slovenië - 7
Ierland - 6
Verenigd Koninkrijk - 6
Hongarije - 5
Albanië - 4
Litouwen - 4
Zwitserland - 4
Rusland - 3
Kroatië - 2
Macedonië - 2
Roemenië - 2
Punten: 114
Plaats: 9
Vind ik ook jammer. Vooral Frankrijk gaat vaak voor de kwalitatieve liedjes.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:16 schreef Greys het volgende:
Shocking dat we nul punten kregen van Duitsland, Italië en Frankrijk
Omdat op al die buitenlandse forums daar zoveel fans waren van Birds. Maar wat we al dachten, die zetten dat wrs wel op een forum maar stemmen niet
Ja Frankrijk ook 0 punten aan ons.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef Toposcoupe het volgende:
Opvallend dat ze zeer goed scoorde in Scandinavië, de Baltische staten, de UK, Ierland en Slovenië (Slovenië en Estland waren vorig jaar ook al vrijgevig met punten aan Nederland), maar daarbuiten bijna niets deed. 0 van Duitsland, Spanje, Italië, Malta, volgens mij zelfs Frankrijk. Dat valt me vies tegen.
Belgie staat gisteren wel op de twaalfde plaats en Anouk op nummer 9quote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef KoningPils het volgende:
We zijn 6e geworden. Belgie heeft van meerdere landen punten gekregen en staan dus 1 plaats hoger.
Douze Points pour vous, monsieur.quote:Op
zondag 19 mei
2013 12:38 schreef
speknek het
volgende:
Misschien heeft het ermee te maken dat je hem vaker moet luisteren en zij niet mee hebben gedaan aan de voorrondes?
Nou ja, de Denen gaven Nederland ook tien punten, dus ze waren daar dan even ´dom.´quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel stom vind als je zelf een vd kanshebbers bent en dat waren we om dan als kijker op Denemarken te stemmen, dat is het domste wat je kunt doen want dan kun je zelf nooit winnen
Net zoals Albanië die vorig jaar de punten gaf aan San Marino en Montenegroquote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
het werd daar natuurlijk wel uitgezondenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:38 schreef speknek het volgende:
Misschien heeft het ermee te maken dat je hem vaker moet luisteren en zij niet mee hebben gedaan aan de voorrondes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |