Ze geven ons zelden punten hequote:
Zo zijn wij niet, dat doen ze in Albanie.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze geven ons zelden punten he
Wat ik trouwens wel stom vind als je zelf een vd kanshebbers bent en dat waren we om dan als kijker op Denemarken te stemmen, dat is het domste wat je kunt doen want dan kun je zelf nooit winnen
Je ontneemt je eigen kansenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:53 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zo zijn wij niet, dat doen ze in Albanie.
Ik had ook wel iets verwacht van Italië. En van Israël.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef marcodej het volgende:
Toch opvallend, de 0-punters van Duitsland en Frankrijk. Het leek me vooral een typisch 'Frans' liedje.
Jupquote:Op zondag 19 mei 2013 00:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had ook wel iets verwacht van Italië. En van Israël.
Ik ben geen homo maar zwaar ESF fan. Bij ons is het andersom, mijn vriendin moet van mij reeds 10 jaar verplicht meekijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 00:57 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/50837(...)jken-naar-anouk.html
Je ziet tussen alle huisvrouwen en homo's precies de mannen die van hun vrouw mee moesten.
Het maakt geen fuck uit dat Rusland > Wit Rusland 12 punten geeft en andersom. Het beste nummer weet van de landen die verder weg liggen gewoon wat punten te krijgen zoals Denemarken dus en zo win je ESFquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Robar het volgende:
Ik blijf de puntentelling toch elke keer weer een aanfluiting vinden. Zelfs met een 50% vakjury nog steeds de meest idiote punten voor sommige landen. Verder gewoon een knap resultaat voor Anouk, ik vind alleen dat het nummer een nog iets betere positie had verdiend. Dichter bij de top 5.
Slovenië is qua stemmen toch wel redelijk vaak op het westen gerichtquote:Op zondag 19 mei 2013 01:09 schreef Toposcoupe het volgende:
Opvallend dat ze zeer goed scoorde in Scandinavië, de Baltische staten, de UK, Ierland en Slovenië (Slovenië en Estland waren vorig jaar ook al vrijgevig met punten aan Nederland), maar daarbuiten bijna niets deed. 0 van Duitsland, Spanje, Italië, Malta, volgens mij zelfs Frankrijk. Dat valt me vies tegen.
We zijn 6e geworden. Belgie heeft van meerdere landen punten gekregen en staan dus 1 plaats hoger.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:12 schreef iBenny het volgende:
Punten Nederland bij halve finale:
België - 12
Denemarken - 10
Oostenrijk - 8
Verenigd Koninkrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Litouwen - 7
Ierland - 5
Rusland - 3
Slovenië - 3
Montenegro - 2
Italië - 1
Servië - 1
--------------------------------
Punten: 75
Plaats: 5 (gedeeld met België)
Punten Nederland bij finale:
België - 12
Denemarken - 10
Finland - 8
IJsland - 8
Noorwegen - 8
Oostenrijk - 8
Zweden - 8
Estland - 7
Slovenië - 7
Ierland - 6
Verenigd Koninkrijk - 6
Hongarije - 5
Albanië - 4
Litouwen - 4
Zwitserland - 4
Rusland - 3
Kroatië - 2
Macedonië - 2
Roemenië - 2
--------------------------------
Punten: 114
Plaats: 9
Ik ben uit gegaan van het aantal punten, niet van landen die geen punten hebben gegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
We zijn 6e geworden. Belgie heeft van meerdere landen punten gekregen en staan dus 1 plaats hoger.
ik vertrouw de juries uit oost-europese landen en aantal zuid europese landen ook niet echt, maar anyway als denemarken kan winnen kunnen wij dat ookquote:Op zondag 19 mei 2013 00:59 schreef Robar het volgende:
Ik blijf de puntentelling toch elke keer weer een aanfluiting vinden. Zelfs met een 50% vakjury nog steeds de meest idiote punten voor sommige landen. Verder gewoon een knap resultaat voor Anouk, ik vind alleen dat het nummer een nog iets betere positie had verdiend. Dichter bij de top 5.
Top.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben uit gegaan van het aantal punten, niet van landen die geen punten hebben gegeven. Maar ik zal het aanpassen.
De 0 punten van onze Oosterburen kan ik maar moeilijk verdragen. Gelukkig ging Cascada afquote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Fred_B het volgende:
Zuid-Oost Europa vond het om de 1 of andere reden helemaal niets, op een enkele uitzondering na.
Ik had punten van Italië verwacht. Italië stuurt nu ze weer terug zijn (sinds 2011) kwaliteit, goede zangers/zangeressen en ik had verwacht dat ze dit ook zouden waarderen. Valt me vies tegen! Ik bestel de komende week geen pizza in elk geval/quote:Op zondag 19 mei 2013 01:15 schreef Fred_B het volgende:
Zuid-Oost Europa vond het om de 1 of andere reden helemaal niets, op een enkele uitzondering na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |