Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblokquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:47 schreef Fossieltje het volgende:
Zouden echt zoveel mensen op Azerbaijan stemmen?
Plus mogelijk de Turkse diaspora...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblok
Oh, als het uiteindelijk tussen Azerbaijan en Denemarken gaat, dan hoop ik dat Denemarken wintquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja! Makkelijk/herkenbaar liedje (en dan vooral het refrein), speciale act, goede zang, tienermeisjesvote en niet te vergeten Oostblok
Mogen de Turken stemmen?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Plus mogelijk de Turkse diaspora...
Azerbeidzjan zou mensen op 'vakantie' hebben gestuurd naar Malta.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef takkfyrir het volgende:
Was er vorig jaar ook niet zo´n complotverhaal dat Azerbeidzjan mensen had laten stemmen op Cyprus of zoiets? Of verzin ik dat nu? In ieder geval scoort Azerbeidzjan haast elk jaar als een gek, dus nu vast ook weer.
Ik ben benieuwd of we dat gaan merken. Dit nummer komt wel in aanmerking voor een redelijke jury-score, dus zou in combinatie daadwerkelijk veel punten moeten kunnen pakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Plus mogelijk de Turkse diaspora...
Ik niet hoor, dat is zo saai en simpelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:59 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Oh, als het uiteindelijk tussen Azerbaijan en Denemarken gaat, dan hoop ik dat Denemarken wint
Inderdaad een geweldig stukjequote:
Hier is trouwens een door iemand zelf gefabriceerde recap van de finale:quote:Het is voorspelbaar, het wordt niet spannend, ik wil die fluit in die gast z’n Aarhus stoppen.
serieus? hoeveel punten haalt een gemiddelde winnaar dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef KoningPils het volgende:
Als Anouk vanavond meer dan 152 punten haalt is dat het beste resultaat ooit voor NL.
Zal leuk zijn als dat lukt.
Loreen 374 ofzoiets, dacht ik. Maar normaal gesproken is 250-300 genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
serieus? hoeveel punten haalt een gemiddelde winnaar dan?
Loreen had de meeste 12 punten ooit behaald.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Eitjee het volgende:
Loreen 374 ofzoiets, dacht ik. Maar normaal gesproken is 250-300 genoeg.
Kan wel kloppen. Afgelopen dinsdag heeft ze niet heel gegeven, maar twee derde ofzo, vanavond geeft ze heel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Normaal doet ze maximaal half tegen het publiek(als kwart of derde niet lukt), maar nu deed ze heel.
Hey, we zijn het weer met elkaar eens!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef speknek het volgende:
Zolang Denemarken maar niet wint, dat zou echt een ramp zijn. Niet het liedje zelf, dat is prima. Lekker wijf, goede show.. Maar zo ontzettend cynisch knip en plakwerk van de vorige winnaars en dan er maar gewoon heel veel geld tegenaan smijten in siervuurwerk en glitters. Commerciële winst ten top.
Dat vuurwerk en die glitters vind ik ook echt een soort van misplaatste winnaarsarrogantie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef speknek het volgende:
Zolang Denemarken maar niet wint, dat zou echt een ramp zijn. Niet het liedje zelf, dat is prima. Lekker wijf, goede show.. Maar zo ontzettend cynisch knip en plakwerk van de vorige winnaars en dan er maar gewoon heel veel geld tegenaan smijten in siervuurwerk en glitters. Commerciële winst ten top.
quote:BigPoll 2013: We have a winner!
For one more year, esctoday.com is organizing BigPoll 2013, the prediction tool that reveals the Eurovision community's prediction for each show of the Eurovision Song Contest. Tonight, the grand final is taking place in Malmö and millions of viewers will be called to watch, judge and vote their favourite songs. But what have our visitor predicted?
Durring the voting period, BigPoll relies on the voters experience in predicting the outcome of the shows and not their preferences. From the current votes we realise that the factor "experience" is not that strong towards the factor "preference".
BigPoll 2013
According to BigPoll 2013 the winner is Denmark scoring 227 points
Here are the complete results of the Grand final prediction:
1. Denmark 227 14. Finland 25
2. Norway 195 15. Belgium 16
3. Ukraine 158 16. Malta 13
4. Azerbaijan 155 17. Hungary 13
5. The Netherlands 105 18. Iceland 13
6. Germany 79 19. Belarus 12
7. Russia 74 20. United Kingdom 11
8. Sweden 70 21. Lithuania 10
9. Italy 67 22. Estonia 8
10. Ireland 36 23. France 6
11. Georgia 34 24. Spain 4
12. Moldova 32 25. Romania 3
13. Greece 26 26. Armenia 2
Dat viel mij ook tegen, daar had ik toch wel wat van verwachtquote:Op zondag 19 mei 2013 00:37 schreef marcodej het volgende:
Toch opvallend, de 0-punters van Duitsland en Frankrijk. Het leek me vooral een typisch 'Frans' liedje.
Ierland ook en ook van Zwitserland etc etcquote:Op zondag 19 mei 2013 00:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook tegen, daar had ik toch wel wat van verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |