Nummer 1 gaat ze never nooit niet worden. Een top 10 notering is het meest realistische strevenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We moeten gewoon voor de #1 gaan, en als het een top 5 positie zou zijn niet teleurgesteld zijn aangezien dat sowieso de beste positie is in 15 jaar, alles in de top 3 zal zelfs de beste notering zijn sinds 1975.
Aan top 10 denken is de verwachtingen temperen en achteraf tevreden zijn met een positie in het linkerrijtje, terwijl de artiest en dit nummer gewoon beter is dan bijna alle andere acts die hier optreden, en ookal kan ik niet eens een album van haar uitluisteren, doet dat Anouk gewoon te kort.
zul je zien dat het weer op de laatste enveloppe aankomtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef KoningPils het volgende:
Nu op Nederland 1 de uitslag. Zal Anouk doorgaan?
Spannend
Uhuh. Ik hoop dat mijn medekijkers vanavond akkoord gaan met de BBC.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies! Ik zat te wachten op het magische moment dat de presentatrice The Netherlands zou roepen en we uit de envelop kwamen, begonnen die klojo's daarvoor al helemaal te joelen waardoor ik van het moment zelf niets meekreeg. Ik kon 'Netherlands' niet eens verstaan.
Ze leren ook echt duidelijk niet van hun fouten want eerdere jaren deden ze dit ook al. Net als bij elk land te roepen 'Dit vind ik niks', 'Dit was goed', etc. Laat dat lekker aan de kijkers over om dat te bepalen...
Ik hoop het niet. Dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:13 schreef TLC het volgende:
[..]
zul je zien dat het weer op de laatste enveloppe aankomt
Ik geef nergens aan dat mijn gedachtegang realistisch is, ik geef alleen dat het heel erg zwak ik om op het linkerrijtje in te zetten, terwijl de potentie toch echt binnen de top 5 ligt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nummer 1 gaat ze never nooit niet worden. Een top 10 notering is het meest realistische streven
Ik snap deze zin niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zo, net terug van de laatste generale. Anouk werd goed ontvangen, maar het dak ging eraf bij Zweden (natuurlijk) en ...... Jawel... die gekke Roemeen. Ook Finland en Malta konden de goedkeuring van het publiek krijgen. Anouk deed ook heel tegen het publiek tussendoor. Ooh...en een supershow eromheen, al hadden sommigen dat gister op de stream al gezien. Straks weer
Normaal doet ze maximaal half tegen het publiek(als kwart of derde niet lukt), maar nu deed ze heel.quote:
quote:That’s right, y’all, we combined the Fan Poll results, the Wiwi Jury rankings, the Press Poll predictions, and the betting agencies’ odds into one final prediction.
And here it is — Denmark is the number one favourite when all is said and done. But it ain’t a landslide, folks. Azerbaijan is a pretty close second, followed very tightly by the Netherlands and Ukraine. Norway takes 5th, and Germany, Sweden, Georgia, Ireland and Romania round out the Top 10.
jupquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zijn dat de namen van haar kinderen?
Die top 8 op de nummer 6 na is precies mijn voorspellingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:29 schreef Cee het volgende:
Hebben we weer zin in een polletje? Kijk een naar deze!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |