Het enige nummer dat orgineel is bij de toppers is shine.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers hebben voor hun nieuwe lied even in hun Songfestivalgeheugen gegraven
Ik blijf het een lollig nummer vinden, Allez Ola Oléquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers hebben voor hun nieuwe lied even in hun Songfestivalgeheugen gegraven
Geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=597
SuperleukDoor jullie eigen ESF mod Cee!
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef KoningPils het volgende:
Wordt een leuke avond. Die dikke Dekker en Jantje spreken 1 seconde eerder dan het beeld. Dus elke keer als wij punten krijgen gaan zij al juichen voordat wij het op beeld zien.
ik hoop het. Maar waarschijnlijk boeit het ze niks, de show draait niet om de liedjes maar om die twee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.
Vorig jaar spraken ze ook al steeds voor hun beurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.
twitter:LysAssia twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 12:23:25Lys supports The Netherlands tonight! reageer retweet
Precies! Ik zat te wachten op het magische moment dat de presentatrice The Netherlands zou roepen en we uit de envelop kwamen, begonnen die klojo's daarvoor al helemaal te joelen waardoor ik van het moment zelf niets meekreeg. Ik kon 'Netherlands' niet eens verstaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=597
SuperleukDoor jullie eigen ESF mod Cee!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net Anouk gezien bij de generale. Geen idee of ze het goed deed, was een beetje starstruck, haha. Publiek vindt het iig fantastisch
Oh my godquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Zo is het! Altijd voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We moeten gewoon voor de #1 gaan, en als het een top 5 positie zou zijn niet teleurgesteld zijn aangezien dat sowieso de beste positie is in 15 jaar, alles in de top 3 zal zelfs de beste notering zijn sinds 1975.
Aan top 10 denken is de verwachtingen temperen en achteraf tevreden zijn met een positie in het linkerrijtje, terwijl de artiest en dit nummer gewoon beter is dan bijna alle andere acts die hier optreden, en ookal kan ik niet eens een album van haar uitluisteren, doet dat Anouk gewoon te kort.
Ik heb nu al schik, alleen door jouw stukkie!!! Dankjewel!quote:Hij wordt geflankeerd door twee droogsynchroonzwemsters die de meest hoekige, bizarre dansbewegingen uitvoeren alsof ze plaatselijk in hun heupen bezeten zijn door een Egyptenaar.
twitter:DeSinterklaas twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 15:56:47Vanuit Spanje wensen wij @anouk heel veel succes! Ook @jansmit en de crew heel veel succes voor de televisie uitzending! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |