Voor ¤1695,- ex. BTW, that is. Een half uurtje. Aangeprezen als, jawel, "winnares van het Nationaal Songfestival met het nummer Shalalie".quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke hoor ik nu zeggen op Ned 1: "Soms denk ik wel eens, ik zing Shalalie een keertje niet bij een optreden, maar dat kan niet"
Muts, de enige reden dat je uberhaupt nog op braderieën staat te kwelen is dat liedje
Precies... en zij was nu een kassajuffrouw geweest als Vader Abraham geen wegtrekker had gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor ¤1695,- ex. BTW, that is. Een half uurtje. Aangeprezen als, jawel, "winnares van het Nationaal Songfestival met het nummer Shalalie".
Het is op zich wel voorstelbaar dat dit nummer haar een keer de strot uitkomt. Héél erg begrijpelijk zelfs.![]()
Maar een kassajuffrouw baalt ook weleens van haar werk, en die werkt een maand voor ¤1695,-
dan had ze zo in plus reclames kunnen optreden als schnabbel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... en zij was nu een kassajuffrouw geweest als Vader Abraham geen wegtrekker had gehad
Hetzelfde! Maar ik vind hem echt veel beter dan Denemarken bijvoorbeeld! Ik denk dat (als Anouk niet gaat winnen) het een Scandinavisch feestje gaat worden..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en in het begin vond ik het echt zo'n nikszeggend lied
Ach, het zou pas nieuws zijn als dit soort artiesten hun muziek zelf zouden componeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers hebben voor hun nieuwe lied even in hun Songfestivalgeheugen gegraven
Dat vind mijn man mooi het liedje van Hongarije, hij zei donderdag die komen in de finale..ik zei, nee hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Hongarije het ook echt heel goed doet in de Ituneslijsten... tweede na Denemarken qua aantal landen... dat zou nog eens een verrassing zijn
Ik zou inzetten op een uurtje of kwart voor 10... dan ben je zeker op tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Is er hier iemand die kan vertellen hoe laat Anouk zo ongeveer komt? Weet wel als hoeveelste maar mijn dochter wil erg graag éérst De Jongens Tegen De Meisjes zien... én ze wil Anouk zien
Ik denk rond 10.00-10.05 ongeveer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Is er hier iemand die kan vertellen hoe laat Anouk zo ongeveer komt? Weet wel als hoeveelste maar mijn dochter wil erg graag éérst De Jongens Tegen De Meisjes zien... én ze wil Anouk zien
Dit soort liedjes trekt altijd wel stemmen, zowel uit de regio als van (al dan niet beschonken) stemmers in de rest van Europa.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van wat Finland zo hoog doet bij die bookmakers
Haha geniaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=597
SuperleukDoor jullie eigen ESF mod Cee!
Mensen stemmen niet graag op verliezers, dus doe maar nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het stiekem wel een pietsie helpt dat natuurlijk ELKE commentator vanavond voor Nederland gaat zeggen dat we het slechtste land in Eurovisiegeschiedenis zijn en sinds eeuwen weer in de finale staan. Gunfactor sky high
Kan je je dochter gewoon niet beloven dat ze de jongens tegen de meisjes morgen terug kan zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga gewoon ESF kijken hoor, maar zij op haar eigen tv naar DJTDM. Na afloop komt ze dan bij mij meekijken naar het ESF, maar was benieuwd of Anouk dan al geweest zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan je je dochter gewoon niet beloven dat ze de jongens tegen de meisjes morgen terug kan zien?
Anouk komt ergens op de helft (#13) en aangezien een nummer 3 minuten duurt zou dat zegmaar tussen de 40 en 60 minuten zijn(afhankelijk van de intro en pauze) intro+ 12*3 min+ 12*20 sec(+ pause).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ESF kijken hoor, maar zij op haar eigen tv naar DJTDM. Na afloop komt ze dan bij mij meekijken naar het ESF, maar was benieuwd of Anouk dan al geweest zou kunnen zijn
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:30:58Ladies & gentlemen, ik geef vanavond als vierde (op 39 landen) de punten door namens Nederland! #songfestival reageer retweet
Ik zou zo gekrenkt zijn dat ik Daniel Dekker in een konijnenpak de score had laten doorgeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:30:58Ladies & gentlemen, ik geef vanavond als vierde (op 39 landen) de punten door namens Nederland! #songfestival reageer retweet
De mening van Nederlanders geld toch niet vanavond, daarbij heeft deze de afgelopen jaren bij het NSF er eerder voor gezorgt dat een artieste die al dat 'gedoe' niet wilde zich voor de verandering wel geplaatst heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Kekke review over het songfestival van onze Flabber collega's:
http://www.flabber.nl/web(...)e-songfestival-15143
gewoon Nico Dijkshoorn de acts laten aankondigenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, valt er tenmiste wat voor te zeggen om het TROS gebouw in de fik te zetten.
TROS: Songfestival heeft beschermde status
Ik hoef volgend jaar in Ahoy echt geen Jan Smit op het podium te zien nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |