http://esctracker.com/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is de link ook al weer naar die lijsten?
Dit gaat het wordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op het 'de stemming is heel erg verdeeld over de 10 en 12 punten, maar Anouk haalt steady rond de 8 en wiiiiiint'-scenario
Kathy Perry scoort ook #1 hits.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van wat Finland zo hoog doet bij die bookmakers
Homo-emancipatie in Europa. Da's gelijk ook het enige leuke aan het hele liedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van wat Finland zo hoog doet bij die bookmakers
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Hongarije het ook echt heel goed doet in de Ituneslijsten... tweede na Denemarken qua aantal landen... dat zou nog eens een verrassing zijn
Zie linkje een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Ik denk trouwens niet dat iTuneslijsten iets zeggen over wie er uiteindelijk wint. Fairytale was ook een nummer dat mensen niet luisterden buiten het ESF maar toch won het...
Nee, iTunes lijsten zeggen niks over het ESF, als ik een toevallig een goed nummer op de radio tegenkom wil ik die ook wel eens downloaden, maar niet via iTunes, om dat dat geld kost.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Ik denk trouwens niet dat iTuneslijsten iets zeggen over wie er uiteindelijk wint. Fairytale was ook een nummer dat mensen niet luisterden buiten het ESF maar toch won het...
Als dat gebeurd, valt er tenmiste wat voor te zeggen om het TROS gebouw in de fik te zetten.quote:
Zou het de finale überhaupt gehaald hebben zonder die (tamelijk kuise) zoen als afsluiting?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Homo-emancipatie in Europa. Da's gelijk ook het enige leuke aan het hele lied
dat inderdaad. denk het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het de überhaupt finale gehaald hebben zonder die (tamelijk kuise) zoen als afsluiting?
De spanning stèg! Zin in!
Youuuoeoeoequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben helemaal fan van Zweden's Robin aan het worden!
Ik ook, en in het begin vond ik het echt zo'n nikszeggend liedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben helemaal fan van Zweden's Robin aan het worden!
sterker nog, als je het chronologisch vanaf de eerste repetitie tot aan de generale bekijkt, zie je gewoon dat ze weet waar ze mee bezig is, en die 'foutjes' misschien wel bewust maakt om de 'Grand Finale' perfect te laten zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef franklop het volgende:
Kijk net de generale terug en ik vond het aanzienlijk beter dan tijdens de halve finale wat Anouk liet zien
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke hoor ik nu zeggen op Ned 1: "Soms denk ik wel eens, ik zing Shalalie een keertje niet bij een optreden, maar dat kan niet"
Muts, de enige reden dat je uberhaupt nog op braderieën staat te kwelen is dat liedje
Ik wist niet dat Sieneke kon zingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke hoor ik nu zeggen op Ned 1: "Soms denk ik wel eens, ik zing Shalalie een keertje niet bij een optreden, maar dat kan niet"
Muts, de enige reden dat je uberhaupt nog op braderieën staat te kwelen is dat liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |