Waarom niet winnen? Moet je niet over de railing springenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op het linkerrijtje, dan is het al dikke prima.En alles dat hoger is is mooi meegenomen. Liever niet winnen want dan hang ik schuimbekkend over de railing van m'n balkon. En dat is best genant.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealedwat is dit voor vage volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, het lijkt me toch niet dat een vakjury Bonny goed vond zingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Duitse jury schijnt haar niet veel gegeven te hebben, die vonden Denemarken, Zweden, GB en Roemenie goed las ik net op een buitenlandse site
Het verbaasde mij ook een beetje, om over Roemenie maar te zwijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me toch niet dat een vakjury Bonny goed vond zingen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
Hmmmm nou dat wordt geen winst voor Nederland nee
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...
Die laatste landen die gaan stemmen zijn nou niet echt landen waarvan je verwacht dat we er punten van krijgen
Het zijn wel bijna allemaal landen die al bij ons in de halve finale zaten, dus wellicht vergissen we ons... maar ik vermoed dat ze ook gewoon voor Denemarken zijn gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...
Die laatste landen die gaan stemmen zijn nou niet echt landen waarvan je verwacht dat we er punten van krijgen
Ik gok eerder dat Griekenland de meeste punten krijgt bij tenmiste 5 van de acht, dat nummer heeft een typische balkan beat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Die stemvolgorde ziet er wel interessant uit... de laatste landen die stemmen:
Montenegro (Ivana Sebek)
Slovenia (Andrea F)
Georgia (Liza Tsiklauri)
F.Y.R. Macedonia (Dimitar Atanasovski)
Cyprus (Loukas Hamatsos)
Croatia (Ur¨ula Tolj)
Switzerland (Mélanie Freymond)
Lithuania (Ignas Krupavicius)
4 balkanlanden, Cyprus en Zwitserland zou wel eens kunnen betekenen dat Italie het heel goed heeft gedaan bij de jury's...
Klopt maar het lijkt me nou ook weer niet echt een typisch juryliedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat Griekenland de meeste punten krijgt bij tenmiste 5 van de acht, dat nummer heeft een typische balkan beat.
Ja, joh, aangezien de gehele balkan geen enkele afvaardiging heeft, is het echt de vraag waar de televoters hun stem op uit gaan brengen, in de itunes lijsten kun je er op slovenie en moldavie na ook niks uit afleiden. en die landen zijn incl de eerder genoemden 89 stuks(als je albanie meerekent) dus 96108 punten als ze allemaal 12ven aan een land geven.quote:
Alles in 1 keer, dus ze doen vakjury en publiek samen, want die vormen het geheel. Mijn zin klopt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:40 schreef Murmeli het volgende:
Ah dus dan kan het zijn dat anouk TOT dan heel hoog staat en dan ineens tig plekken keldert.... kuttie
Wanneer krijgen we de stemmen vh publiek te horen? Doen ze eerst vakjury en dan de andere ofzo? Volgens.mij wordt het echt een.zenuwentoestand
Dat is wel waar de winnaars in het verleden het van meestal van moesten hebben... maar daar zie ik Denemarken ook toe in staatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op het 'de stemming is heel erg verdeeld over de 10 en 12 punten, maar Anouk haalt steady rond de 8 en wiiiiiint'-scenario
Wat is de link ook al weer naar die lijsten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Hongarije het ook echt heel goed doet in de Ituneslijsten... tweede na Denemarken qua aantal landen... dat zou nog eens een verrassing zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |