Kut, heeft die trut in m'n CD-hoesje zitten krassenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef TDHS het volgende:
[..]
Maar is het dan ook van de door Anouk gesigneerde exemplaren?
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:47 schreef grazz het volgende:
Eerder stond ze nog op 7 bij de bookmakers, maar nu weer een plekje omhoog, op 6 !
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewed
Vertel:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewed
Vlaggen afsnijden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef grazz het volgende:
Oh en van een buitenlandse forum:
The EBU clipping flags as people go in the arena
Hopelijk doen ze dat morgen ook, alleen maar beter voor Anouk.
Voordat mensen de arena in gaan. Je zag tijdens de 2e semi vooral Griekse vlaggen die overal boven uitstaken, niet echt fijn voor cameravoering, dat zal de reden wel zijn...of speciaal voor Anouk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vlaggen afsnijden?
In beeld, bedoelen ze dat
Voornamelijk de act van San Marino viel in het water door de vlaggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Voordat mensen de arena in gaan. Je zag tijdens de 2e semi vooral Griekse vlaggen die overal boven uitstaken, niet echt fijn voor cameravoering, dat zal de reden wel zijn...of speciaal voor Anouk?
Bron?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:35 schreef KoningPils het volgende:
Cornald mag morgen als 4e de punten bekend maken.
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja ook zo zonde!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Voornamelijk de act van San Marino viel in het water door de vlaggen.
Roemenië en GB. Wat een grap zeg, die zogenaamde Duitse 'vak'juryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Duitse jury schijnt haar niet veel gegeven te hebben, die vonden Denemarken, Zweden, GB en Roemenie goed las ik net op een buitenlandse site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |