Ik zou dr iets anders gunnenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja ik denk dat dat juist tegen haar gaat werken. maar wie weet heh.
ik zou het haar iig gunnen
Altijd goedkoper dan een ritje naar de stadquote:
oh, ik ben hetero vrouw dus daar kan ik niet over meepratenquote:
Bedoel te zeggen er zijn goedkopere zaken dan Bolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Altijd goedkoper dan een ritje naar de stad
Kun je toch wel zien of een vrouw knap is of aantrekkelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh, ik ben hetero vrouw dus daar kan ik niet over meepraten
Zoals?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bedoel te zeggen er zijn goedkopere zaken dan Bolop internet dus
hmm ja.. ze heeft op zich wel een goed hoofd ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kun je toch wel zien of een vrouw knap is of aantrekkelijk
Amazon? Ebay (zitten ook winkels)quote:
Als hetero man vind ik cascada leuk voor een one night stand, maar hoeft ze niet een hele week in mn oor te tetteren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kun je toch wel zien of een vrouw knap is of aantrekkelijk
Op eBay is hij duurder, zowel LP als CD.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Amazon? Ebay (zitten ook winkels)
@YCLYHO Ze is erg sexy ofzo, beweegt goed en niet te dun ofzo, prima heupwerk
Moet geen enkele vrouw doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hetero man vind ik cascada leuk voor een one night stand, maar hoeft ze niet een hele week in mn oor te tetteren.
dan vind je die van israel gisteravond vast perfect?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Amazon? Ebay (zitten ook winkels)
@YCLYHO Ze is erg sexy ofzo, beweegt goed en niet te dun ofzo, prima heupwerk
Wit Ruslandquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan vind je die van israel gisteravond vast perfect?
Wanneer gaan we op date? Vrouw naar mn hartquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik niet hoor ik mep ze meteen neer
Als ze haar niet in een jurk gepropt hadden die minimaal 4 maten te klein was, had ze gewoon in de finale gestaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
dan vind je die van israel gisteravond vast perfect?
Die meid krijgt waarschijnlijk de Barbara Dex award dit jaar, let maar opquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze haar niet in een jurk gepropt hadden die minimaal 4 maten te klein was, had ze gewoon in de finale gestaan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wanneer gaan we op date? Vrouw naar mn hart
Eerder kan ookquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer NL het Eurovisie wint.
Maar is het dan ook van de door Anouk gesigneerde exemplaren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bedoel te zeggen er zijn goedkopere zaken dan Bolop internet dus
Kut, heeft die trut in m'n CD-hoesje zitten krassenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef TDHS het volgende:
[..]
Maar is het dan ook van de door Anouk gesigneerde exemplaren?
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:47 schreef grazz het volgende:
Eerder stond ze nog op 7 bij de bookmakers, maar nu weer een plekje omhoog, op 6 !
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewed
Vertel:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb tien minuten geleden ook nog een pietsie extra op haar gewed
Vlaggen afsnijden?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:50 schreef grazz het volgende:
Oh en van een buitenlandse forum:
The EBU clipping flags as people go in the arena
Hopelijk doen ze dat morgen ook, alleen maar beter voor Anouk.
Voordat mensen de arena in gaan. Je zag tijdens de 2e semi vooral Griekse vlaggen die overal boven uitstaken, niet echt fijn voor cameravoering, dat zal de reden wel zijn...of speciaal voor Anouk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
Vlaggen afsnijden?
In beeld, bedoelen ze dat
Voornamelijk de act van San Marino viel in het water door de vlaggen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Voordat mensen de arena in gaan. Je zag tijdens de 2e semi vooral Griekse vlaggen die overal boven uitstaken, niet echt fijn voor cameravoering, dat zal de reden wel zijn...of speciaal voor Anouk?
Bron?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:35 schreef KoningPils het volgende:
Cornald mag morgen als 4e de punten bekend maken.
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja ook zo zonde!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Voornamelijk de act van San Marino viel in het water door de vlaggen.
Roemenië en GB. Wat een grap zeg, die zogenaamde Duitse 'vak'juryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Duitse jury schijnt haar niet veel gegeven te hebben, die vonden Denemarken, Zweden, GB en Roemenie goed las ik net op een buitenlandse site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |