Vergeet bovenstaand. De buurman van APK heeft voor 2013 besloten om zijn winstgevende tips niet meer met FOK te delen. Reden; hij kwam op Gran Canaria in de homosexuele uitgaansgelegenheden te veel bekenden tegen die hij eigenlijk niet wou treffen, maar die wel hadden geprofiteerd van zijn tips en van het gewonnen geld op vakantie waren.quote:De buurman van APK (die het liever met mannetjes dan met vrouwtjes doet) maakt elk jaar een voorspelling voor het ESF.
Bij zijn voorspelling gooit hij een aantal dingen in een kom en daar brouwt hij dan een mooie coupe vers mokka-ijs van.
De dingen die hij mee laat tellen:
-Buurlanden.
-Odds bij bookmakers.
-Polls.
-Running order.
-Jury (OAEG, geen idee wat dat is.)
In het vorige deel kon je zijn voorspellingen zien en is via o.a. Unibet gewed op verschillende Eurovisie uitslagen.
De afgelopen jaren heeft de buurman van APK een hit rate van ca. 80%, maar inzetten is op eigen risico. Moge Sandy Shaw met hem (en met mij) zijn.
Waar zit nog value in momenteel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Mocht het helpen ter inspiratie: Ik heb ingezet op kwalificatie voor Rusland, Oekraïne, Nederland, en een combinatie van Kroatië, Servië, Moldavië en Ierland, waarvan er hopelijk 3 of meer doorgaan. Daarnaast nog op het niet kwalificeren van Litouwen en Cyprus, hoewel ik die 2e voor het grootste deel al weer gesloten heb.
Sommige hiervan overigens al een hele tijd terug tegen andere odds dan nu.
Echte no-brainers zijn er niet. Kroatië en Wit-Rusland voor kwalificatie hebben enige waarde, maar zijn geen van beide 100% zeker (klassiek, oude mannen en ouderwetse dance met matige zang). Ik schat de kans op kwalificatie wel hoger in dan de odds doen vermoeden. Slovenië, Cyprus en Litouwen voor geen kwalificatie kan ook, maar levert relatief weinig op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zit nog value in momenteel?
Hmmm, echt heel veel verder zou je met die rare uitslag niet zijn gekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echte no-brainers zijn er niet. Kroatië en Wit-Rusland voor kwalificatie hebben enige waarde, maar zijn geen van beide 100% zeker (klassiek, oude mannen en ouderwetse dance met matige zang). Ik schat de kans op kwalificatie wel hoger in dan de odds doen vermoeden. Slovenië, Cyprus en Litouwen voor geen kwalificatie kan ook, maar levert relatief weinig op.
Roemenie hoog proberen te pakken voor de uitzending en laag backen tijdens, denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar zit nog value in momenteel?
Zou er niet te veel waarde aan hechten...quote:i have a hunch, had a premonition that germany will win.
Ik snap nog steeds geen reet van jouw inzettenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap nooit van dat lay en dinges en bla, dus ik wed alleen simpel
Vorig jaar had ik het NSF dus goed, maar het eckte Eurovisie had ik álles fout
Ja ik zag net ook dat ik totaaaaaaaaaal verkeerd gerekend hebquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds geen reet van jouw inzetten
Doe eens screenshots!
Vaak vergeten mensen dat ze de inzet (ook op andere landen) af moeten trekken van de 'winst'
Voor mij zit dat plaatje gewoon vol random numbers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat van jou echt nog steeds hogere wiskunde
Ben echt niet dom, maar als ik daar naar kijk voel ik het me wel, heel erg zelfs.
Je had Denemarken @ een prachtige oddquote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag net ook dat ik totaaaaaaaaaal verkeerd gerekend heb![]()
Dus vergeet de post hierboven. Niks te inleg terug enzo, een deeltje maar...
Maar het wordt weer een enorme faal, want:
In maart geplaatst(domdomdom):
[ afbeelding ]
En net nog:
[ afbeelding ]
De nummers in het blauw is de huidige odd (Nederland dus 38 euro terug voor een euro) en de getalletjes onder de landen zijn de winstcijfers bij winst van het betreffende land.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat van jou echt nog steeds hogere wiskunde
Ben echt niet dom, maar als ik daar naar kijk voel ik het me wel, heel erg zelfs.
Dus welk van die landen ook wint, jij hebt dan altijd winst?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
De nummers in het blauw is de huidige odd (Nederland dus 38 euro terug voor een euro) en de getalletjes onder de landen zijn de winstcijfers bij winst van het betreffende land.
Dat zou ik in een excelsheet moeten doen en dat heb ik alleen @ work (en kan ik ook helemaal nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef Greys het volgende:
Maar vertel APK, ik ga weer historisch falen zeker he?
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:10 schreef Greys het volgende:
Dus welk van die landen ook wint, jij hebt dan altijd winst?
Of snap ik het dan nog steeds niet?
Dat is toch alleen bij veel hogere bedragen? Ik heb 20k per jaar in mijn hoofd, maar heb me er nooit in verdiept.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja
Maar het zou mij niet verbazen als Betfair na deze handelzooi zegt dat ze me niet meer willen en belasting (Premium Charge) gaat heffen op eventuele winst
Maar dat is een ander verhaal
Ik ook niet, maar het gaat volgens mij over 'implied charges' en ik was met hoge odds aan het traden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij veel hogere bedragen? Ik heb 20k per jaar in mijn hoofd, maar heb me er nooit in verdiept.
Paar dagen geleden 20 en nu 22. Ze geloven er steeds minder in. Voor gokkers dus steeds meer te verdinen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:32 schreef Greys het volgende:
Toen ik weken geleden op Anouk als winnaar wedde op Unibet kreeg ik nog 10 euro voor elke euro als ze zou winnen, nu 15 euroMooi stom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |