En de lapo was:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
Waarom is dat eigenlijk?Dat je maar zo weinig in mag zetten? Puur omdat er best veel tegenover staat dus? Dus eigenlijk kan je nooit écht veel winst behalen?
![]()
Of is het omdat ik (wij/jullie) nooit zoveel wedden en mag je dan minder inzetten dan wanneer je daar wekelijks aan de gang gaat op die site?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:08 schreef Helly het volgende:
[..]
Was dat laatste maar waar![]()
. Als je vaak speelt (en wint dus
) wordt het alleen maar erger met die limieten op dit soort kleine markten.
O shit, hoe werkt dat tegenwoordig met die reeksen, moet ik nu wel of niet zelf een nieuw topic openen?
Zo nu hebben we alle info wel weer compleet geloof ik?quote:
Oh dat hadden Cat en ik idd eerder moeten wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef Helly het volgende:
As jullie elkaar willen helpen kan dat ook nog:
https://nl.unibet.com/betting/article.do?contentId=94200
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het ook willen proberen:
Ga naar unibet.nl
Accountje aanmaken
Daarna op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'Songfestival' intypen. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten. Rechts in je beeld zie je dan wat je aan het doen bent, waarop je inzet en hoeveel. Daarna bevestigen.
En zelfs Cat kon het!
[..]
Zo nu hebben we alle info wel weer compleet geloof ik?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef Helly het volgende:
As jullie elkaar willen helpen kan dat ook nog:
https://nl.unibet.com/betting/article.do?contentId=94200
Als de uitslagen straks maar kloppenquote:
Leuk, maar de andere odds hebben ze niet aangepast toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet wat Pearl daar nog steeds zo doet als grote favoriet
En Joan klimt gestaag van 15 naar 12 naar 10.
[ afbeelding ]
Dat is juist ideaal!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de uitslagen straks maar kloppen
Ik vind het ergens een beetje idioot dat ik čn op Joan (waarvan ik wil dat zij wint) čn op Raffaela (waarvan ik wil dat ze juist NIET wint) heb gewed dat ze winnen![]()
Want nu weet ik niet wat ik moet hopen als we daar zijn op het NSF de 26e...
Nee die zijn gewoon gelijk gebleven idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk, maar de andere odds hebben ze niet aangepast toch?
Da's waar. Maar ergens voelt het verraderig, ofzoquote:Dat is juist ideaal!
Want nu hoop je nog meer dat Joan wint. Maar stel nu dat (voor jou) onverhoopt Raffaela wint, dan heb je toch in ieder geval als troost wat geld verdiend.
Correct. Een ingelegde euro levert je er dus tien op. Zet je dus 50 op haar betalen ze je 500euro uit mocht ze winnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef creno het volgende:
Ik zou ook op Joan geld zetten, maar hoe werkt dat dan als je op haar inzet ? Als ze wint krijg je dan 10 x je inleg ? En als Pearl wint en je hebt daar op ingezet win je dan 1,4 x je inleg ?
Heb je de nummers nog niet beluisterd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die zijn gewoon gelijk gebleven idd.
Ik vraag me echt af of zij voor-info hebben en waarop ze dit anders gebaseerd hebben
Die zijn nog niet te beluisteren. Tenminste, alleen een fragmentje van een seconde of 6...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef zeebeschuit het volgende:
Heb je de nummers nog niet beluisterd?
Ha ja, je zou zeggen dat als de kans dat Joan wint groter wordt, de kans dat iemand anders wint kleiner wordt, maar die logica gaat bij Unibet kennelijk niet op. In feite worden alleen de winstkansen verkleind voor de gokker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar ze verlagen steeds enkel Joan's odds, zonder verder andere odds te verhogen
En diezelfde persoon zei:quote:Overigens niet voorbarig ofzo, bookmakers publiceren zoiets nooit zomaar. Er is altijd veel research voor gedaan, dus ik geloof dat Pearl ook echt de favoriet is, maar ik denk dat Raffaela ook en goede kans maakt.
Maar... wáár de fuck halen ze dan vandaan dat Pearl, Kim en Tim zo favo zijn?quote:Op de fragmenten, de geschiedenis, statistieken, professionals, insiders enz. Ik weet niet hoe bookmakers precies werken maar ik gok al jaren mee en weet dat de quoteringen nooit zomaar een wilde gok zijn. Daarvoor staat er teveel op het spel.
True. Ik had een paar euro ingezet op Italië als winnaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
En ze kunnen nooit alles weten. Tijdens melodifestivalen vorig jaar nog een odd van 10 of zo tijdens de LIVE- uitzending ( dus waar Unibet ook meekijkt) meegenomen en gewonnen. En als je vorig jaar op Italië top drie had gewed had je ook een leuke klapper gehad. Of turkije not to qualify.
Dat was jammer inderdaad. En als ze wel hadden gewonnen had je waarschijnlijk van jouw paar euro 100plus gemaakt. Om maar aan te geven dat ook bookmakers er gruwelijk naast kunnen zitten. Zal niet gek vaak gebeuren, maar toch..quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Ik had een paar euro ingezet op Italië als winnaar.
Werd tweede
Ja dán zou ik helemaal jankenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb ook weer iets ingezet, weet niet hoeveel er geaccepteerd wordt.
Die odd van 10 slaat echt nergens op. Tenzij al bepaald is dat het Pearl moet worden.
Inderdaad jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán zou ik helemaal janken
Want dan hebben we čn een suf kansloos rotnummer čn geen geld gewonnen
Dan moet je hem eerst ter goedkeuring sturen. Eerst gewoon inzetten en als dan blijkt dat je teveel hebt ingezet op het wedbriefje aanvinken dat je hem opstuurt ter goedkeuring.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Kan je er dan alsnog wat bij gooien tegen 7 dan?
Want ik heb hem ook staan (tientje tegen 10) maar ik zou er nog wel wat tegen 7 bij willen gooien.
Of kan dat niet, drie weken na je eerste weddenschap?
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst ter goedkeuring sturen. Eerst gewoon inzetten en als dan blijkt dat je teveel hebt ingezet op het wedbriefje aanvinken dat je hem opstuurt ter goedkeuring.
Dat blijft gewoon staan natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?
Nee, die blijft gewoon staan. Die weddenschap ben je al met Unibet aangegaan. Dit is dan een nieuwequote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?
Oh ik zag net jouw reactie helemaal nietquote:
Ik zou het lekker zo laten als ik jou was.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
Oh ik zag net jouw reactie helemaal niet
Gebeurt wel vaker dat ik een complete post niet zie, zelfs niet als ie gequote wordt door iemand
En ja klinkt ook wel logisch dat ie blijft staan, maar ik wist echt niet of je er dan alsnog weer wat bij mag gooien.
Ik twijfel nog even tien minuten
Want straks ga ik nog hopen dat ze wint
Hou je ze nog een beetje in het gareel daar in WOS?quote:
In 5 weken nog geen note gezet en één keer een 'sterf' weggehaaldquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hou je ze nog een beetje in het gareel daar in WOS?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef APK het volgende:
[..]
In 5 weken nog geen note gezet en één keer een 'sterf' weggehaald
Mocht voor een tientje wedden, staat nu weer op 10quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef BVO het volgende:
Nu staat Raffaëla opeens op 12.
No way dat ze de minste kans heeft van allemaal, daar valt op te verdienen...
Idem Kim vs. Ivan, is volgens mij ook redelijk bekeken zaak voor Kim.
[ afbeelding ]
Ja, heel gek, terwijl wij de hele tijd proberen te biedenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:04 schreef Greys het volgende:
Da's echt heel gek toch?
In één keer van 6 naar 12?
Ik had juist het idee dat sinds die loting gister ze een van de favorieten werd, iedereen riep ineens dat het zo'n tof nummer is. En dan schiet ze ineens naar de laagste plek op Unibetquote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef BVO het volgende:
Normaal wel, nu zegt het niet heel veel: de limieten zijn zo laag, dat ze zich weinig buil eraan kunnen vallen. Wel opmerkelijk though: gegeven quotedaling van gisteravond (en nu ook weer) zetten (relatief) de meeste mensen in op Raffa, dus apart dat 'ie omhoog schoot.
Ik heb het gespreid.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef Greys het volgende:
Op wie, Cat?
Ik heb 10 @ 10 op Raffaela staan.
En 20 @ 12 op Joan.
Stond ze gelijk na mijn betquote:
Lijkt me wel!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Stond ze gelijk na mijn bethet is kruimelwerk
Kunnen weddenschappen op andere nationale finales ook in dit topic?![]()
Tuurlijk! Het is het ESC wedtopic, niet het NSF wedtopicquote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Stond ze gelijk na mijn bethet is kruimelwerk
Kunnen weddenschappen op andere nationale finales ook in dit topic?![]()
6 maart?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kan je al ergens inzetten wat er op 6 maart gaat gebeuren?
Ahhhhhh, op die fiets. Haha, ja dat is wel apart ja. Nou ja, ga ervoor als je zin hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Majkool het volgende:
Hmm, ok, jammer, dus die Pearl to win odd slaat dus helemaal nergens op?Die is ook 1.75, en dit is enkel de 1e ronde doorkomen voor dezelfde odd
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
je denkt dat er ook maar EEN engelsman geinteresseerd is in NL voorrondes weddenschappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef APK het volgende:
Hier mag je gewoon domme vragen stellen hoor
ik zal eerst effe lezen, jeweetmaarnooit misschien snap ik het welquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Ja FANN!
APK heeft het zelfs MIJ uitgelegd gekregen, dus dan kan jij het ook!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het ook willen proberen:
Ga naar unibet.nl
Accountje aanmaken
Daarna op 'storten' klikken en er een paar euro (of tientjes) op gooien via Ideal.
Op WEDDEN klikken en in het zoekbalkje 'Songfestival' intypen. Dan is er maar 1 weddenschap nog, wie er wint, zoals schermafbeelding hierboven.
Als je op een naam klikt, dan kan je daarna rechts invullen hoeveel euro je daarop wilt zetten. Rechts in je beeld zie je dan wat je aan het doen bent, waarop je inzet en hoeveel. Daarna bevestigen.
En zelfs Cat kon het!
[..]
Zo nu hebben we alle info wel weer compleet geloof ik?
die had ik al gevondenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
Hier heb je mss iets aan FANN!
En idd, gewoon vragen! Liever 20 keer hetzelfde vragen dan 1 keer je geld verkeerd zetten
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Door het lekken van dit fragment van Lisa Miskovsky heb ik vrij opportunistisch 10 euro ingezet op het behalve van een plek in de finale (odds 4) en het winnen van Melodifestivalen (odds 40).
Goed gedaanquote:
Nou, straks beterquote:Op zondag 26 februari 2012 19:19 schreef BVO het volgende:
Nou, laat maar komen.
20 op Raffaëla to win @ 10
25 op Pearl tb. Tim en Kim tb. Ivan @ 3.06
Waarom? mocht je niet meer?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef Helly het volgende:
Tippers uit 1e topic bedankt.
UB ook bedankt.
[ afbeelding ]
Duurt ff bij Unibetquote:
@ 15 toch ook nog? Feli!quote:
quote:
Twaalfquote:
210¤quote:Op zondag 26 februari 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Twaalf
Was niet op tijd.
APK gaat tientje vanaf die ik op Raffa had gezet.
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef APK het volgende:
Volgens mij was iedereen het hier redelijk met elkaar eens dat het tussen Raffaëla en Joan zou gaan toch?
Was dikke value dan
Welke?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee, ik had niks gezien en ik had tussen Joan en die negert gaan zitten twijfelen
Lang leve Griekenlandquote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dacht eerst zo'n 110 euro te hebben gewonnen, maar het is zelfs 1300 SEK. Is tegenwoordig toch ook alweer 147euro
Ah, het was een 'hij'quote:Op zondag 26 februari 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben zijn naam alweer vergeten
Ja die kalequote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, het was een 'hij'
That narrows it down
Ow.... het wordt steeds ingewikkelderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:27 schreef Greys het volgende:
FANN, je kunt straks bv ook wedden (als de volgorde van de loting is geweest geloof ik pas, dus als je weet of Joan bv als 1e moet zingen of als 6e en wie er verder na wie moet) op "Wie eindigt er hoger, Spanje of België?"
Dus maar 2 landen. En dan ga je de liedjes luisteren en kan je wedden op wie jij denkt dat er van die 2 het hoogst gaat eindigen
Je hoeft dus niet perse de complete volgorde te voorspellen
Ja APK liet het weer eens afwetenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
Dat maakt het juist makkelijkerZal je wel zien straks.
APK geeft hoop ik wel een gil zodra er dat soort weddenschappen mogelijk zijn en dan doen we het wel samen anders, helpen we je wel
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Er bestaat toch ook zoiets als inzetten op combinaties van landen die doorgaan?
500 EUR op het spel zetten om 65 EUR te winnen? dat zou ik dus niet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MisterO het volgende:
@ APK
Rusland to final @1.15
Als ik daar nou 500e op knal, win ik 65 euro. Dit is toch gewoon een sure bet. Of zou jij dit niet doen
Ja maar als je 99% zeker weet dat ze doorgaan...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
500 EUR op het spel zetten om 65 EUR te winnen? dat zou ik dus niet doen
Kon net ook niet vinden... bij bwin welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Heeft Unibet nou nog geen enkele eurovisie weddenschap?
Of zoek ik verkeerd? Ik wil alleen via hen wedden eigenlijk, geen idee waarom maar die ene keer per jaar dat ik wed doe ik het graag op dezelfde website
Een 'sure bet' bestaat niet, tenzij je op beide uitkomsten inzet bij verschillende bookmakers waarbij de uitkomst onafhankelijk van het resultaat winst oplevertquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:22 schreef MisterO het volgende:
@ APK
Rusland to final @1.15
Als ik daar nou 500e op knal, win ik 65 euro. Dit is toch gewoon een sure bet. Of zou jij dit niet doen
Tja er zijn niet echt meer 100% zekerheidjes... dat zag je vorig jaar wel aan Armenie en Turkije... als die jury's die omaatjes niet pruimen ben je al weg...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja maar als je 99% zeker weet dat ze doorgaan...
Ach, ik ga het toch niet doen hoor
Ik zie alleen dit:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:27 schreef Greys het volgende:
Heeft Unibet nou nog geen enkele eurovisie weddenschap?
Of zoek ik verkeerd? Ik wil alleen via hen wedden eigenlijk, geen idee waarom maar die ene keer per jaar dat ik wed doe ik het graag op dezelfde website
Wel netjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Greys het volgende:
Niet schattig, dom!
Ik moet ook eerst nadenken en dan pas op invoeren drukken
Ik heb door op Joan op het NSF te wedden 210 eu gewonnen dus nu is het gevaar dat ik dan denk dat ik het kan![]()
Je krijgt hetzelfde -15ct per euro voor de bookie, maar dat had je al door volgens mijquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Dus voor Finland, of ze nou wel of niet in de finale komen, krijg je precies het zelfde?![]()
Dus als je op ja en nee hetzelfde bedrag zet zit je sowieso goed? Of begrijp ik het nou niet?
EDIT: nee, dus. Dom.
Hier staan nog extra weddenschappen:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef MisterO het volgende:
Hier zie je de grootste goksites met hun eurovision bets
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
Nou, deze van mij was toch aardig onnozelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je krijgt hetzelfde -15ct per euro voor de bookie, maar dat had je al door volgens mij
En geen vraag is dom in dit topic, toch?
Als je weer zo'n sterk gevoel hebt is het misschien een optie om naar [insert land] top 5 of top 3 te zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
Och, vorig jaar met het Eurovisie faalde ik weer aan alle kanten, ik trap in de 'wat ik heel goed vind zal wel winnen' valWant de rest van Europa is het nooit met mij eens.
Hoewel ik op Italië gewed had dat ie zou winnen, die werd uiteindelijk 2e, dus bijjjjjjjna
Gaat goed toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, deze van mij was toch aardig onnozel![]()
Maar ik wacht nog wel even tot Unibet wat meer wedmogelijkheden heeft qua Eurovisie.
Da's de enige site die ik snap met mijn minimale ervaring nog
Goeiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Als je weer zo'n sterk gevoel hebt is het misschien een optie om naar [insert land] top 5 of top 3 te zoeken![]()
Dan is de opbrengst weliswaar lager, maar win je wel iets
Neeeee ik ga echt geen 200+ euro vergokken, dat durf en wil ik niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat goed toch?
Als je niet alle winst dit jaar in gaat zetten!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef Arcee het volgende:
To qualify for the Final - Netherlands
1,72 Ja
2,00 Nee
Unibet geeft Joan meer kans om de finale te halen dan om te falen.
En van alle 42 landen staat ze op de 15e plaats als het gaat om kansen om het festival te winnen.
Alexander Rybak's Fairytale ging een paar jaar terug 'maar' tot iets van 2,5 aan het einde, en dat vond ik toch eigenlijk wel een stuk overtuigender op voorhand dan de Zweedse inzending van dit jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef MisterO het volgende:
Joan to qualify is echt risky. Daar zou ik niet op inzetten. Slowakije is misschien wel een goede gezien de goede startpositie en de weinig rocknrs...
Zweden to win @3.00 is wel een mooie odd lijkt me...
Buurman heeft geld gezet op Nederland door naar de finale, maar zonder zijn magische formules dus gewoon omdat hij het waarschijnlijk graag wilquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week op Unibet kijken (want dat Betfair snap ik geen kont van nog steeds![]()
).
Heeft de buurman nog voorspellingen?
En wat denkt hij, gaat Joan door naar de finale?
Leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Buurman heeft geld gezet op Nederland door naar de finale, maar zonder zijn magische formules dus gewoon omdat hij het waarschijnlijk graag wil
We doen morgen een preview met alle songs van beide halve finales, dus, euh...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En denkt buurman dat Zweden wint?
Ik denk zelf dat Roemenië een verrassing gaat worden
Doedelzakkerts doen het vast goed...
Oeh, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
We doen morgen een preview met alle songs van beide halve finales, dus, euh...
De bookies staan er inmiddels al vol mee ja, maar het is wachten op het lijstje van de buurmanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:59 schreef Majkool het volgende:
Kick.
Langzamerhand zullen er toch wel steeds meer bets verschijnen?
Heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:51 schreef aaron001 het volgende:
Wie kan mij even kort uitleggen hoe het precies werkt (of staat het al ergens), op welke site kan ik het beste wedden, hoe betaal ik (paypal?) etc.
Denemarken heeft een liedje dat onder normale omstandigheden altijd wel ergens in de onderste helft van de Top 10 eindigt, terwijl bij Noorwegen het risico is dat ze evengoed 5e als 18e kunnen worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Unibet geeft 2.40 als Noorwegen boven Denemarken eindigt. Is dat zo onwaarschijnlijk dan?
De jury's prikken daar doorheenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef MisterO het volgende:
Misschien juist toch wel? Als je het voor het eerst ziet is het heel erg aandoenlijk.
Wikipediaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Kan je ergens zien aan welke landen Nederland in de finale de laatste jaren 12 punten heeft gegeven?
Odd van 1.6-1.7, veel plezierquote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat het toch wel zeker is dat de winnaar Zweden, Servie, Italie of Rusland zal zijn.
Gewoon op de Wiki van ESC 2011, ESC 2010 etc kijken, daar staan puntenverdelingenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zoek dan vast niet goed![]()
Ga nog even verder zoeken!
Ja, maar ik - luie donder als ik ben - dacht dat er misschien een reuze handig 12 punten lijstje was ofzo ergensquote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op de Wiki van ESC 2011, ESC 2010 etc kijken, daar staan puntenverdelingen
Doe dan 2 op 480 zodat het niet zichtbaar is...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Ook maar even 5 euro klaargezet op Moldavië @ 500
Die hadden vorig jaar toch die rare kabouters ofzo?
Huh?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan 2 op 480 zodat het niet zichtbaar is...
Nu fuck je mijn 500 op
quote:15th – Israel – Not qualifying – it goes in the books as a ‘zany’ entry, but typically they need to be zanier than this in order to engage the televoters and offset the loss of jury points.
Mwah, je moet wel houden van de stijl van het liedje. Bovendien, Dana International ging vorig jaar ook niet door, gelukkig..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef MisterO het volgende:
Mja ik weet het niet hoor. Israel krijgt altijd wel wat punten van wat landen. Het zou me niet verbazen als het gewoon doorgaat.
Zie WOSquote:Op maandag 21 mei 2012 12:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Komt de buurman nog met zijn adviezen?
Grappig, ik heb op 1 na dezelfde qualifiers in het voorspel topic staanquote:
Ik doe wel een beetje aan Oostenrijk, puur vanwege de loting en omdat ik het zelf 10 punten heb gegeven tijdens onze preview.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Grappig, ik heb op 1 na dezelfde qualifiers in het voorspel topic staan
Ik heb alleen Zwitserland ipv Oostenrijk.
Als je jouw eigen voorspelling gevolgd hebt valt het wel mee, toch?quote:Ik heb volgens mij weer heel dom gewed![]()
Met mijn 'wat ik hoop' ipv 'wat ik denk'.
Nee, want je krijgt heel weinig voor die vrij voorspelbare qualifiersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef APK het volgende:
Als je jouw eigen voorspelling gevolgd hebt valt het wel mee, toch?
Hahaha, look at her talking like a real pro!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt heel weinig voor die vrij voorspelbare qualifiers
Dus vond ik dat niet leuk om op te wedden met mijn kruimelwerk.
Spanje bij de eerste vier én Humperdinck als hoogste van de pre-qualifiersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
10 eu op Joan kwalificeert zich @2.90
3 eu op België geeft in de finale 12 punten aan Ned @10,00
3 eu op Spanje eindigt bij eerste 4 @5,50
5 eu op Humperdinck eindigt bij eerste 10 () @3,00
3 eu op Nederland eindigt bij eerste 10 (![]()
) @7,00
3 eu op Nederland geeft Turkije 12 pt in finale @7,50
1 eu op Duitsland eindigt bij eerste 4 @7,00
2 eu op Humperdinck eindigt het hoogst van de pre-qualifiers @8,00
Kortom, dat wordt weer helemaal niets
Ja, dat zag ik later ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Spanje bij de eerste vier én Humperdinck als hoogste van de pre-qualifiers
Dan moet hij dus minimaal derde worden
En Duitsland zelfs ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later ook![]()
Of één van de twee goed, da's ook prima... (sprak zij om haar domme fout goed te lullen...)
En Nederland...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En Duitsland zelfs ook
Maar ik geef Spanje de meeste kans van allemaal voor je weddenschap
Ik vind niet-decimale quotes als 9/16 of 22/15 al lastigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet of men hier bekend is met units?
Het is juist prima om zo in te zetten dat je al verdient als niet alle scenario's uitkomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later ook![]()
Of één van de twee goed, da's ook prima... (sprak zij om haar domme fout goed te lullen...)
Om te zien wat de decimale quote van bijvoorbeeld 4/7 is doe je gewoon (4/7)+1...1.57 in dit geval dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind niet-decimale quotes als 9/16 of 22/15 al lastig
Moldavië iets te vroeg gelayed @ 200.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens ingezet op Moldavië om te traden.
Leuk balkan-liedje en goede loting
In zoverre dat de groene cijfertjes het bedrag vertegenwoordigen dat ik win als dat land wint .quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen kont van
Maar heb je nu dan al iets gewonnen met Moldavië?
Als begin of om groene cijfertjes te krijgen?quote:
Groen nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als begin of om groene cijfertjes te krijgen?
Ja, maar kleine inzetquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Groen nu
Had hem voor 280. Jij nog veel hoger, toch?
Nou, het zijn geen wereldbedragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Heb je nog ingezet op Moldavië?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Vanavond bij de generale repetitie kwam Nederland uit een van de tien enveloppen.
Maar ook dat zegt niets natuurlijk
Nee, terwijl ik een uur geleden nog op facebook riep dat het mijn favoriet is nu Joan er uit is.quote:
Iedereen zit nu op Zweden, dus alle andere landen zijn nu value.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik een uur geleden nog op facebook riep dat het mijn favoriet is nu Joan er uit is.
Dom heHeeft nu weinig zin meer ook zeker?
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/top-10-finishquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat zijn de odds bij betfair? Ik doel dan voornamelijk op de Top 10
Die staat bij mij geblokkeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Majkool het volgende:
[..]
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/top-10-finish
In play tevens nog wat kleins op Zweden to win gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef BVO het volgende:
Nu 438 eu ingezet (over meerdere combo's), mogelijke uitbetaling 805 eu.
In diverse combo's al een aantal goed, nog open staan;
Zweden top 10: 129 eu (60 eu inzet)![]()
Spanje > Ierland: 119 eu (60 eu inzet)
Noorwegen geen top 10: 123 eu (60 eu inzet)
En vandaag een paar singles gepakt;
Spanje top 10: 185 eu (100 eu inzet)
Denemarken > Noorwegen: 127 eu (79 eu inzet)
Moldavië > Estland 123 eu (79 eu inzet)
Balen dat er voor de finale eigenlijk nergens goede combo's mogelijk zijn.
Dat ging allemaal wel redelijk goed, alleen jammer van die 4e plek van Azerbeidzjan (en in mindere mate die 11e plaats van Moldavië).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb onder meer ingezet op Estland het beste van de Baltics, Zweden het beste van Scandinavië en Servië het beste van de Balkan (vorige week al gedaan trouwens). Verder Spanje in de Top 10, Azerbeidzjan en Noorwegen niet in de Top 4 en (klein) Moldavië in de Top 10.
Wow, hoeveel heb jij ingezet?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ging allemaal wel redelijk goed, alleen jammer van die 4e plek van Azerbeidzjan (en in mindere mate die 11e plaats van Moldavië).
In totaal met de halve finales erbij heb ik uiteindelijk toch iets van 550 euro kunnen verdienen
Dat valt eigenlijk nog wel mee. Ik probeer meestal wel zo in te zetten, dat als 2 van de 3 voorspellingen uitkomen het al een kleine winst oplevert, zodat je bij 3 van de 3 correct direct een mooie klapper maakt.quote:
Bwoehahahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
10 eu op Joan kwalificeert zich @2.90
3 eu op België geeft in de finale 12 punten aan Ned @10,00
3 eu op Spanje eindigt bij eerste 4 @5,50
5 eu op Humperdinck eindigt bij eerste 10 () @3,00
3 eu op Nederland eindigt bij eerste 10 (![]()
) @7,00
3 eu op Nederland geeft Turkije 12 pt in finale @7,50
1 eu op Duitsland eindigt bij eerste 4 @7,00
2 eu op Humperdinck eindigt het hoogst van de pre-qualifiers @8,00
Kortom, dat wordt weer helemaal niets
Jawel: non-sport - global musicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:31 schreef Greys het volgende:
Klopt het dat ik op Unibet nog helemaal niet op Eurovisie 2013 dingen kan wedden?
Owja gevonden, dank je. Je kunt alleen nog de winnaars kiezen.quote:
Dat komt later allemaal genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja gevonden, dank je. Je kunt alleen nog de winnaars kiezen.
Nog niet dingetjes als 'in de top 5' ofzo. Jammer. (Toch?Of kijk ik weer niet goed?)
Ja maar ik wil NU NU NUquote:
Ik keek een week of 2 geleden voor de lol eens, en toen stond Anouk op 150 ofzo volgens mij nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik wil NU NU NU![]()
Ik heb in elk geval op Anouk, Denemarken en Noorwegen gewed vast
Ja, wat stom van ons dat we er toen niet vast een tientje op gegooid hebben hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik keek een week of 2 geleden voor de lol eens, en toen stond Anouk op 150 ofzo volgens mij nog
Onzin. Ze stond 66 op 't hoogste punt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik keek een week of 2 geleden voor de lol eens, en toen stond Anouk op 150 ofzo volgens mij nog
Zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
Oddschecker gewoon, weet niet meer bij welke bookmaker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Onzin. Ze stond 66 op 't hoogste punt.
Waar heb jij 150 gezien?
Een mix van dat en mensen die wedden als vaste hobby hebben en ook hier geld mee hopen te verdienenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef grazz het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, maar wie zijn die mensen die geld inzetten op bijvoorbeeld Anouk. Zijn dat doorgaans fans, journalisten, John de Mol-achtige figuren?![]()
Thanksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een mix van dat en mensen die wedden als vaste hobby hebben en ook hier geld mee hopen te verdienen
Het is ook deels een self fulfilling prophecy. Als veels mensen gokken op Anouk, dan laten de bookmakers de odds slechter worden, omdat ze niet het risico willen lopen erop te verliezen. Wat dat betreft is het net een beetje als met aandelen, als iedereen denkt dat bepaalde aandelen gaan stijgen en daarop anticiperen door ze aan te kopen stijgt de waarde van die aandelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:13 schreef grazz het volgende:
[..]
ThanksMaar ik snap nog steeds niet waarom ze (de bookies) ons land zo belachelijk hoog plaatsen. Oke tis natuurlijk een belachelijk goed lied en Anouk is een topzangeres maar het blijft Nederland he
In dit geval vooral fans van het ESF en van wedden in het algemeen. Enerzijds maakt het de uitzending spannender. Anderzijds is er, als je het een beetje redelijk aanpakt, ook redelijk goed geld te verdienen als je fan bent (en dus de nummers beter kent dan anderen).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:50 schreef grazz het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, maar wie zijn die mensen die geld inzetten op bijvoorbeeld Anouk. Zijn dat doorgaans fans, journalisten, John de Mol-achtige figuren?![]()
1.16, daar worden we niet rijk vanquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Weddenschap 'zal Anouk halve finale halen' is net toegevoegd Greys. 1.16 voor JA. 4.50 voor Nee
Meer komt helaas pas dichterbij het festival.
Gelijk even ingezet, nu er nog een paar centen te verdienen zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Weddenschap 'zal Anouk halve finale halen' is net toegevoegd Greys. 1.16 voor JA. 4.50 voor Nee
Meer komt helaas pas dichterbij het festival.
16% rendement, daar zou de gemiddelde belegger voor tekenen.quote:
Het is alleen 16% rendement als je 100% zeker weet dat ze de halve finale haalt, en dat weet je nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
16% rendement, daar zou de gemiddelde belegger voor tekenen.![]()
Plus 627 euro als Nederland wint.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik zou willen dat ik dit snapte, maar ik snap het nog steeds niet![]()
Wat is die groene zeshonderdzoveel nou onder Nederland? Of is dat niet simpel uit te leggen?
En 34 op betfairquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:32 schreef Greys het volgende:
Toen ik weken geleden op Anouk als winnaar wedde op Unibet kreeg ik nog 10 euro voor elke euro als ze zou winnen, nu 15 euroMooi stom.
Mwah, vooralsnog sta je nog flink in de plus, toch?quote:
Ja, alleen doorquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, vooralsnog sta je nog flink in de plus, toch?
Het is net als bij gewoon handelen de kunst om laag te kopen en hoog te verkopen. En wat dan 'hoog' en wat 'laag' is, is niet altijd even makkelijk in te schatten natuurlijk. Zelf vond ik Anouk op 19,5 te hoog, en heb ik die verkocht (ja ik weet het, inzetten op het niet winnen van Nederland is niet echt positiefquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen doorJoan
op het nat. songfestival.
Op het Eurovisie bak ik er geen bal van.
Maar volgens Unibet zijn de kansen van Anouk dus juist flink gedaald? Dat vind ik echt zo onlogisch, da's dus wat ik er niet zo goed van snap. In maart schatten 'ze' haar kansen dus anderhalf keer zo hoog als nu? Ik dacht serieus dat ik er verstandig aan deed om zo vroeg te wedden, maar dat was dus erg dom
Nope, niet meer -met dat beetje extra- te voorspellen volgens hemquote:Op maandag 13 mei 2013 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Gaat de meest geliefde buurman van Fok morgen nog een lijstje publiceren?
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, niet meer -met dat beetje extra- te voorspellen volgens hem
Ach, misschien vindt hij toch nog iets extra's in z'n algoritme.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat is het slechtste nieuws van het jaar![]()
Vorige jaren gewoon de hele dag lol gehad met het zoeken met bets aan de hand van die lijstjes![]()
![]()
Ik ga me vandaag nog bekeren tot het christendom, jodendom, boeddhisme, sikhisme, hindoeďsme en de islam en bidden maarquote:Op maandag 13 mei 2013 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, misschien vindt hij toch nog iets extra's in z'n algoritme.
Dan plaats ik het natuurlijk
Volgens mij wordt er wel geloot voor de eerste en de tweede helft van de finale.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef APK het volgende:
Ik heb er overigens geen tijd aan besteed, maar volgens mij bepaalt de organisatie tegenwoordig de volgorde van de finale om het spannend te houden.
Klopt dit, kenners
Misschien dat daar value te halen is tijdens het bekendmaken van de loting...
Pfffquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, niet meer -met dat beetje extra- te voorspellen volgens hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |