Ja, maar ik - luie donder als ik ben - dacht dat er misschien een reuze handig 12 punten lijstje was ofzo ergensquote:Op maandag 21 mei 2012 00:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon op de Wiki van ESC 2011, ESC 2010 etc kijken, daar staan puntenverdelingen
Doe dan 2 op 480 zodat het niet zichtbaar is...quote:Op maandag 21 mei 2012 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Ook maar even 5 euro klaargezet op Moldaviė @ 500
Die hadden vorig jaar toch die rare kabouters ofzo?
Huh?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan 2 op 480 zodat het niet zichtbaar is...
Nu fuck je mijn 500 op
quote:15th – Israel – Not qualifying – it goes in the books as a ‘zany’ entry, but typically they need to be zanier than this in order to engage the televoters and offset the loss of jury points.
Mwah, je moet wel houden van de stijl van het liedje. Bovendien, Dana International ging vorig jaar ook niet door, gelukkig..quote:Op maandag 21 mei 2012 14:15 schreef MisterO het volgende:
Mja ik weet het niet hoor. Israel krijgt altijd wel wat punten van wat landen. Het zou me niet verbazen als het gewoon doorgaat.
Zie WOSquote:Op maandag 21 mei 2012 12:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Komt de buurman nog met zijn adviezen?
Grappig, ik heb op 1 na dezelfde qualifiers in het voorspel topic staanquote:
Ik doe wel een beetje aan Oostenrijk, puur vanwege de loting en omdat ik het zelf 10 punten heb gegeven tijdens onze preview.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Grappig, ik heb op 1 na dezelfde qualifiers in het voorspel topic staan
Ik heb alleen Zwitserland ipv Oostenrijk.
Als je jouw eigen voorspelling gevolgd hebt valt het wel mee, toch?quote:Ik heb volgens mij weer heel dom gewed![]()
Met mijn 'wat ik hoop' ipv 'wat ik denk'.
Nee, want je krijgt heel weinig voor die vrij voorspelbare qualifiersquote:Op maandag 21 mei 2012 23:43 schreef APK het volgende:
Als je jouw eigen voorspelling gevolgd hebt valt het wel mee, toch?
Hahaha, look at her talking like a real pro!quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt heel weinig voor die vrij voorspelbare qualifiers
Dus vond ik dat niet leuk om op te wedden met mijn kruimelwerk.
Spanje bij de eerste vier én Humperdinck als hoogste van de pre-qualifiersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
10 eu op Joan kwalificeert zich @2.90
3 eu op Belgiė geeft in de finale 12 punten aan Ned @10,00
3 eu op Spanje eindigt bij eerste 4 @5,50
5 eu op Humperdinck eindigt bij eerste 10 () @3,00
3 eu op Nederland eindigt bij eerste 10 (![]()
) @7,00
3 eu op Nederland geeft Turkije 12 pt in finale @7,50
1 eu op Duitsland eindigt bij eerste 4 @7,00
2 eu op Humperdinck eindigt het hoogst van de pre-qualifiers @8,00
Kortom, dat wordt weer helemaal niets
Ja, dat zag ik later ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Spanje bij de eerste vier én Humperdinck als hoogste van de pre-qualifiers
Dan moet hij dus minimaal derde worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |