quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef Arcee het volgende:
To qualify for the Final - Netherlands
1,72 Ja
2,00 Nee
Unibet geeft Joan meer kans om de finale te halen dan om te falen.
En van alle 42 landen staat ze op de 15e plaats als het gaat om kansen om het festival te winnen.
Alexander Rybak's Fairytale ging een paar jaar terug 'maar' tot iets van 2,5 aan het einde, en dat vond ik toch eigenlijk wel een stuk overtuigender op voorhand dan de Zweedse inzending van dit jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:26 schreef MisterO het volgende:
Joan to qualify is echt risky. Daar zou ik niet op inzetten. Slowakije is misschien wel een goede gezien de goede startpositie en de weinig rocknrs...
Zweden to win @3.00 is wel een mooie odd lijkt me...
Buurman heeft geld gezet op Nederland door naar de finale, maar zonder zijn magische formules dus gewoon omdat hij het waarschijnlijk graag wilquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Ik ga van de week op Unibet kijken (want dat Betfair snap ik geen kont van nog steeds![]()
).
Heeft de buurman nog voorspellingen?
En wat denkt hij, gaat Joan door naar de finale?
Leukquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Buurman heeft geld gezet op Nederland door naar de finale, maar zonder zijn magische formules dus gewoon omdat hij het waarschijnlijk graag wil
We doen morgen een preview met alle songs van beide halve finales, dus, euh...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
En denkt buurman dat Zweden wint?
Ik denk zelf dat Roemenië een verrassing gaat worden
Doedelzakkerts doen het vast goed...
Oeh, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
We doen morgen een preview met alle songs van beide halve finales, dus, euh...
De bookies staan er inmiddels al vol mee ja, maar het is wachten op het lijstje van de buurmanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:59 schreef Majkool het volgende:
Kick.
Langzamerhand zullen er toch wel steeds meer bets verschijnen?
Heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:51 schreef aaron001 het volgende:
Wie kan mij even kort uitleggen hoe het precies werkt (of staat het al ergens), op welke site kan ik het beste wedden, hoe betaal ik (paypal?) etc.
Denemarken heeft een liedje dat onder normale omstandigheden altijd wel ergens in de onderste helft van de Top 10 eindigt, terwijl bij Noorwegen het risico is dat ze evengoed 5e als 18e kunnen worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Unibet geeft 2.40 als Noorwegen boven Denemarken eindigt. Is dat zo onwaarschijnlijk dan?
De jury's prikken daar doorheenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef MisterO het volgende:
Misschien juist toch wel? Als je het voor het eerst ziet is het heel erg aandoenlijk.
Wikipediaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
Kan je ergens zien aan welke landen Nederland in de finale de laatste jaren 12 punten heeft gegeven?
Odd van 1.6-1.7, veel plezierquote:Op zondag 20 mei 2012 22:55 schreef MisterO het volgende:
Ik denk dat het toch wel zeker is dat de winnaar Zweden, Servie, Italie of Rusland zal zijn.
Gewoon op de Wiki van ESC 2011, ESC 2010 etc kijken, daar staan puntenverdelingenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zoek dan vast niet goed![]()
Ga nog even verder zoeken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |