de 8ball versie is van het duel terwijl Eurovisie versie van de finale was.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:17 schreef grazz het volgende:
De officiele video die door de TROS is ingezonden:
en hier de officiele video zoals ie door haar platenmaatschappij is uitgebracht:
Waarom stuurt de TROS zo'n live versie in? Met studi0 versie vind ik'm net wat krachtiger klinken.
Hopelijk niet als 2e of 3e ofzo, verder maakt het niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
Morgen om 11 uur wordt bekend op welke plaats in de eerste helft van de halve finale ze moet starten.
Spannend
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat hebben we toch een ontzettend leuk lied dit jaar... paar dagen niet gehoord en als je hem dan ineens weer hoort is het echt
Mooi! 3 is mijn geluksgetalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:24 schreef Toverheks het volgende:
Nederland nummer drie in halve finale Songfestival
Nederland moet met zangeres Joan Franka als derde aantreden in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival op donderdagavodn 22 mei. Dat is zojuist via een loting bepaald in de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk niet als 2e of 3e ofzo, verder maakt het niet zo gek veel uit.
Ik wil wel voor je beslissen?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon niet heel ver weg (zo'n uurtje rijden vanaf Rotterdam) maar ik ben een zeikerd want de volgende dag moet ik weer om half 7 op.
Ik ga nog eens het topic lezen over het hoe en wat en waar precies. Want behalve een zeikerd ben ik ook een twijfelende en besluiteloze zeikerd.
telegraaf.nlquote:Binnenkort neemt ze een beslissing over haar outfit. "Of ik mijn tooi meeneem of toch voor een andere kies of misschien wel zonder ga. Aan mijn liedje heb ik in elk geval wel gesleuteld en er een instrumentaal dingetje aan toevoegd."
Ik hoop dat Carlo kijkt, weet 'ie volgend jaar tenminste wat een échte powerballad isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Net alle liedjes achter elkaar gehoord in de tweede halve finale... god wat mogen we blij zijn met Joan ipv Pearl... die was echt totaal in het niet gevallen met al die ballads
quote:Zangeres Joan Franka zat deze week opgesloten in een studio in Baarn tijdens opnames voor haar album. Ze was tot laat in de studio aan het werk toen ze erachter kwam dat ze nog de enige in het pand was en dat alle deuren op slot gedraaid waren.
Het personeel was vergeten dat Joan nog in het gebouw was toen zij aan het eind van de werkdag de deur achter zich dicht deden. Joan vertelt vandaag in het AD dat ze eerst geprobeerd heeft de beveiliging en collega's te bellen. 'Maar uiteindelijk ben ik na bijna een uur ontsnapt door uit één van de ramen te klimmen'.
Ik kan er niets aan doem maar vind het echt een vreselijk nummer en een draak van een performance. Ik hoop voor haar dat ze hoog gaat eindige maar denk het niet...quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat hebben we toch een ontzettend leuk lied dit jaar... paar dagen niet gehoord en als je hem dan ineens weer hoort is het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Arcee op 24-03-2012 00:42:20 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ook slecht dan dat ze niet gewoon een alarm kon trippen... dat hebben ze toch wel in een studio lijkt me zoquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef Arcee het volgende:
To qualify for the Final - Netherlands
1,72 Ja
2,00 Nee
Unibet geeft Joan meer kans om de finale te halen dan om te falen.
En van alle 42 landen staat ze op de 15e plaats als het gaat om kansen om het festival te winnen.
Ter illustratie:Duitsland 3e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De performance is inderdaad niet echt goed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doem maar vind het echt een vreselijk nummer en een draak van een performance. Ik hoop voor haar dat ze hoog gaat eindige maar denk het niet...
Helemaal mee eens. Dit is zo veel te knullig allemaalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind de props op de achtergrond .. de achtergrondzangeressen dus .. erg irritant.
Ik bedoel, ze staan daar een beetje *kuch* mooi te zijn, onder het mom van "kijk eens, wij spelen instrumenten". Dan liever echte muzikanten, hoe belabberd ze er ook uitzien.
Videoclip? Zal wel voor You and me zijn dantwitter:JoanFranka twitterde op zondag 25-03-2012 om 19:07:22Na optreden en signeren kregen we een rondrit door het park. Dat was hilarisch!! Nu weer onderweg naar huis
Morgen videoclip opnames <3 reageer retweet
ze ging toch ook ' iets doen' met Afrojack? zou het daarvoor kunnen zijn?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:15 schreef grazz het volgende:
Videoclip? Zal wel voor You and me zijn dantwitter:JoanFranka twitterde op zondag 25-03-2012 om 19:07:22Na optreden en signeren kregen we een rondrit door het park. Dat was hilarisch!! Nu weer onderweg naar huis
Morgen videoclip opnames <3 reageer retweet
Oh ja, is ook zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:37 schreef Rob310 het volgende:
[..]
ze ging toch ook ' iets doen' met Afrojack? zou het daarvoor kunnen zijn?
Gisteren weer in de kroeg gehoord en het valt mij op dat het nummer catchy is, je zingt of klap al snel mee. Maar die dames moeten echt beter hoor die trebble, zij doen maar wat. Ik hoop op een beter act. wat opvalt. Want het lied is goed, Joan is leuk, maar die derde plaats is gewoon k..t.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind de props op de achtergrond .. de achtergrondzangeressen dus .. erg irritant.
Ik bedoel, ze staan daar een beetje *kuch* mooi te zijn, onder het mom van "kijk eens, wij spelen instrumenten". Dan liever echte muzikanten, hoe belabberd ze er ook uitzien.
twitter:JoanFranka twitterde op maandag 26-03-2012 om 13:01:09Onderweg naar Limburg voor de opnames van de videoclip voor You And Me
<3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |