Oh ik ga er eigenlijk van uit dat ze het op het Eurovisie wel gewoon zelf doetquote:
Mmmmm ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga er eigenlijk van uit dat ze het op het Eurovisie wel gewoon zelf doet
Apart? Ronduit idioot. Wat is dat voor Engels? Kan iemand niet even met haar oefenen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of is het Indianen Engels?quote:
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik vind het leuker als ze zelf gitaar speelt
nee, dan wordt het 3js revisited. dat was de saaiste act ooit en daarom hadden ze het minste punten ooit van nederland op het ESF.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.
san marino doet niet eens mee in die halve finale!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nederland wordt dit jaar sowieso niet laatste.
Dit jaar is de eer aan San Marino met het nummer Facebook.
Maar als je alle landen bij elkaar gooit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
san marino doet niet eens mee in die halve finale!
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.
Als er weer een groot videoscherm ter beschikking is, zou ik daar ten eerste gretig gebruik van maken. Grote fout dat ze daar amper iets mee hebben gedaan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.
Ik vraag me af wanneer ze dat te horen krijgen, of er al dan niet een videoscherm zal zijn. Want ik heb het Sietse Bakker gevraagd en die zei dat het organiserende land dat niet verplicht is te leveren en dat de organisatie bepaalt of een bepaald filmpje al dan niet getoond mag worden (als dat scherm dus al beschikbaar is). Dus dat is helaas niet 100% aan Joan, begreep ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er weer een groot videoscherm ter beschikking is, zou ik daar ten eerste gretig gebruik van maken. Grote fout dat ze daar amper iets mee hebben gedaan vorig jaar.
dat soort dingen kun je ook niet eisen. Enigste wat ze moeten leveren is een podium waar 6 man op kunnen en de TV beelden moeten in breedbeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze dat te horen krijgen, of er al dan niet een videoscherm zal zijn. Want ik heb het Sietse Bakker gevraagd en die zei dat het organiserende land dat niet verplicht is te leveren en dat de organisatie bepaalt of een bepaald filmpje al dan niet getoond mag worden (als dat scherm dus al beschikbaar is). Dus dat is helaas niet 100% aan Joan, begreep ik.
Het moet allemaal niet onnodig ingewikkeld worden. Mensen stemmen toch vooral omdat het liedje en de act eromheen goed overkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie op YouTube ook wel regelmatig dat we in de top 10 staan hoor... Maar het zegt inderdaad helemaal niks. Vorig jaar deden de 3JS het ook best wel goed in de YouTube lijstjes en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Verder is het optreden op de avond zelf gewoon heel cruciaal. Iedereen kan van tevoren wel favorieten hebben, maar elk jaar zijn er ook wel nummers die ik op de avond zelf ineens heel leuk vind omdat het zo goed/leuk/enthousiast wordt uitgevoerd en die ik daarvoor niet echt bijzonder vond. Andersom zijn er ook elk jaar wel weer nummers die van tevoren heel erg favoriet zijn en waarvan de performance op de avond zelf zo slecht of forgettable is, dat er toch niet veel mensen op gaan stemmen.
Nee hoor, Michelle werd 19equote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef ato het volgende:
Laatste top 40 notering van een Nederlandse inzending was Michelle met haat blote voeten en werd Nr 9)
Dit is dus super goed!!
Over de lijstjes en pols, zo slecht doet Joan het niet hoor. Maar ik geloof er alleen in, tijdens de repetitie week. Bij deze pols zijn zeker 7 a 8 goed!
En dit vind je na een bepaalde live uitvoering van ná het NSF, of ineens ook van het NSF?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Ik twijfel weer een beetje, ze zingt het -live- niet echt overtuigend
Van het NSF.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
En dit vind je na een bepaalde live uitvoering van ná het NSF, of ineens ook van het NSF?
Ik vind haar stem een beetje 'dun'.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar het nummer daarna diverse keren horen zingen bij verschillende programma's en ze is nergens de mist in gegaan, ook niet bij die ietwat ongemakkelijke hoge stukjes. Dus ik heb er wel vertrouwen in
Oeh, dat klinkt een stuk beter!quote:
Je mag toch hopen?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik zie een aantal buitenlandse top-zoveel youtubes waar Nederland als eerste komt
Dat zie ik nou ook weer niet gebeuren, maar wel leuk
de 8ball versie is van het duel terwijl Eurovisie versie van de finale was.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:17 schreef grazz het volgende:
De officiele video die door de TROS is ingezonden:
en hier de officiele video zoals ie door haar platenmaatschappij is uitgebracht:
Waarom stuurt de TROS zo'n live versie in? Met studi0 versie vind ik'm net wat krachtiger klinken.
Hopelijk niet als 2e of 3e ofzo, verder maakt het niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
Morgen om 11 uur wordt bekend op welke plaats in de eerste helft van de halve finale ze moet starten.
Spannend
Dat vind ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat hebben we toch een ontzettend leuk lied dit jaar... paar dagen niet gehoord en als je hem dan ineens weer hoort is het echt
Mooi! 3 is mijn geluksgetalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:24 schreef Toverheks het volgende:
Nederland nummer drie in halve finale Songfestival
Nederland moet met zangeres Joan Franka als derde aantreden in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival op donderdagavodn 22 mei. Dat is zojuist via een loting bepaald in de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk niet als 2e of 3e ofzo, verder maakt het niet zo gek veel uit.
Ik wil wel voor je beslissen?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon niet heel ver weg (zo'n uurtje rijden vanaf Rotterdam) maar ik ben een zeikerd want de volgende dag moet ik weer om half 7 op.
Ik ga nog eens het topic lezen over het hoe en wat en waar precies. Want behalve een zeikerd ben ik ook een twijfelende en besluiteloze zeikerd.
telegraaf.nlquote:Binnenkort neemt ze een beslissing over haar outfit. "Of ik mijn tooi meeneem of toch voor een andere kies of misschien wel zonder ga. Aan mijn liedje heb ik in elk geval wel gesleuteld en er een instrumentaal dingetje aan toevoegd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |