Oh ik ga er eigenlijk van uit dat ze het op het Eurovisie wel gewoon zelf doetquote:
Mmmmm ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ga er eigenlijk van uit dat ze het op het Eurovisie wel gewoon zelf doet
Apart? Ronduit idioot. Wat is dat voor Engels? Kan iemand niet even met haar oefenen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Of is het Indianen Engels?quote:
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
Ik vind het leuker als ze zelf gitaar speelt
nee, dan wordt het 3js revisited. dat was de saaiste act ooit en daarom hadden ze het minste punten ooit van nederland op het ESF.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.
san marino doet niet eens mee in die halve finale!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:00 schreef Bundesrepublik het volgende:
Nederland wordt dit jaar sowieso niet laatste.
Dit jaar is de eer aan San Marino met het nummer Facebook.
Maar als je alle landen bij elkaar gooit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
san marino doet niet eens mee in die halve finale!
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen Joan met een gitaar, en zonder malloten er omheen, lijkt mij de beste setting voor dit liedje. Maar goed, het is Nederland, dus moet het podium hoe dan ook onnodig worden opgevuld.
Als er weer een groot videoscherm ter beschikking is, zou ik daar ten eerste gretig gebruik van maken. Grote fout dat ze daar amper iets mee hebben gedaan vorig jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.
Ik vraag me af wanneer ze dat te horen krijgen, of er al dan niet een videoscherm zal zijn. Want ik heb het Sietse Bakker gevraagd en die zei dat het organiserende land dat niet verplicht is te leveren en dat de organisatie bepaalt of een bepaald filmpje al dan niet getoond mag worden (als dat scherm dus al beschikbaar is). Dus dat is helaas niet 100% aan Joan, begreep ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er weer een groot videoscherm ter beschikking is, zou ik daar ten eerste gretig gebruik van maken. Grote fout dat ze daar amper iets mee hebben gedaan vorig jaar.
dat soort dingen kun je ook niet eisen. Enigste wat ze moeten leveren is een podium waar 6 man op kunnen en de TV beelden moeten in breedbeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze dat te horen krijgen, of er al dan niet een videoscherm zal zijn. Want ik heb het Sietse Bakker gevraagd en die zei dat het organiserende land dat niet verplicht is te leveren en dat de organisatie bepaalt of een bepaald filmpje al dan niet getoond mag worden (als dat scherm dus al beschikbaar is). Dus dat is helaas niet 100% aan Joan, begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |