Het moet allemaal niet onnodig ingewikkeld worden. Mensen stemmen toch vooral omdat het liedje en de act eromheen goed overkomt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ipv van die 4 vrouwen een paar cowboys neerzetten om zo "cowboy & Indiaantje" te verduidelijken. Die Europeanen moet wel wat uitleg krijgen daarover.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie op YouTube ook wel regelmatig dat we in de top 10 staan hoor... Maar het zegt inderdaad helemaal niks. Vorig jaar deden de 3JS het ook best wel goed in de YouTube lijstjes en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Verder is het optreden op de avond zelf gewoon heel cruciaal. Iedereen kan van tevoren wel favorieten hebben, maar elk jaar zijn er ook wel nummers die ik op de avond zelf ineens heel leuk vind omdat het zo goed/leuk/enthousiast wordt uitgevoerd en die ik daarvoor niet echt bijzonder vond. Andersom zijn er ook elk jaar wel weer nummers die van tevoren heel erg favoriet zijn en waarvan de performance op de avond zelf zo slecht of forgettable is, dat er toch niet veel mensen op gaan stemmen.
Nee hoor, Michelle werd 19equote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:49 schreef ato het volgende:
Laatste top 40 notering van een Nederlandse inzending was Michelle met haat blote voeten en werd Nr 9)
Dit is dus super goed!!
Over de lijstjes en pols, zo slecht doet Joan het niet hoor. Maar ik geloof er alleen in, tijdens de repetitie week. Bij deze pols zijn zeker 7 a 8 goed!
En dit vind je na een bepaalde live uitvoering van ná het NSF, of ineens ook van het NSF?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Ik twijfel weer een beetje, ze zingt het -live- niet echt overtuigend
Van het NSF.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
En dit vind je na een bepaalde live uitvoering van ná het NSF, of ineens ook van het NSF?
Ik vind haar stem een beetje 'dun'.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar het nummer daarna diverse keren horen zingen bij verschillende programma's en ze is nergens de mist in gegaan, ook niet bij die ietwat ongemakkelijke hoge stukjes. Dus ik heb er wel vertrouwen in
Oeh, dat klinkt een stuk beter!quote:
Je mag toch hopen?quote:Op zondag 18 maart 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik zie een aantal buitenlandse top-zoveel youtubes waar Nederland als eerste komt
Dat zie ik nou ook weer niet gebeuren, maar wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |