En Duitsland zelfs ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later ook![]()
Of één van de twee goed, da's ook prima... (sprak zij om haar domme fout goed te lullen...)
En Nederland...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En Duitsland zelfs ook
Maar ik geef Spanje de meeste kans van allemaal voor je weddenschap
Ik vind niet-decimale quotes als 9/16 of 22/15 al lastigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet of men hier bekend is met units?
Het is juist prima om zo in te zetten dat je al verdient als niet alle scenario's uitkomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik later ook![]()
Of één van de twee goed, da's ook prima... (sprak zij om haar domme fout goed te lullen...)
Om te zien wat de decimale quote van bijvoorbeeld 4/7 is doe je gewoon (4/7)+1...1.57 in dit geval dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind niet-decimale quotes als 9/16 of 22/15 al lastig
Moldavië iets te vroeg gelayed @ 200.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:07 schreef APK het volgende:
Ik heb trouwens ingezet op Moldavië om te traden.
Leuk balkan-liedje en goede loting
In zoverre dat de groene cijfertjes het bedrag vertegenwoordigen dat ik win als dat land wint .quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen kont van
Maar heb je nu dan al iets gewonnen met Moldavië?
Als begin of om groene cijfertjes te krijgen?quote:
Groen nuquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als begin of om groene cijfertjes te krijgen?
Ja, maar kleine inzetquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Groen nu
Had hem voor 280. Jij nog veel hoger, toch?
Nou, het zijn geen wereldbedragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Heb je nog ingezet op Moldavië?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Vanavond bij de generale repetitie kwam Nederland uit een van de tien enveloppen.
Maar ook dat zegt niets natuurlijk
Nee, terwijl ik een uur geleden nog op facebook riep dat het mijn favoriet is nu Joan er uit is.quote:
Iedereen zit nu op Zweden, dus alle andere landen zijn nu value.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik een uur geleden nog op facebook riep dat het mijn favoriet is nu Joan er uit is.
Dom heHeeft nu weinig zin meer ook zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |