Dat was jammer inderdaad. En als ze wel hadden gewonnen had je waarschijnlijk van jouw paar euro 100plus gemaakt. Om maar aan te geven dat ook bookmakers er gruwelijk naast kunnen zitten. Zal niet gek vaak gebeuren, maar toch..quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Ik had een paar euro ingezet op Italië als winnaar.
Werd tweede
Ja dán zou ik helemaal jankenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb ook weer iets ingezet, weet niet hoeveel er geaccepteerd wordt.
Die odd van 10 slaat echt nergens op. Tenzij al bepaald is dat het Pearl moet worden.
Inderdaad jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dán zou ik helemaal janken
Want dan hebben we èn een suf kansloos rotnummer èn geen geld gewonnen
Dan moet je hem eerst ter goedkeuring sturen. Eerst gewoon inzetten en als dan blijkt dat je teveel hebt ingezet op het wedbriefje aanvinken dat je hem opstuurt ter goedkeuring.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Greys het volgende:
Kan je er dan alsnog wat bij gooien tegen 7 dan?
Want ik heb hem ook staan (tientje tegen 10) maar ik zou er nog wel wat tegen 7 bij willen gooien.
Of kan dat niet, drie weken na je eerste weddenschap?
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan moet je hem eerst ter goedkeuring sturen. Eerst gewoon inzetten en als dan blijkt dat je teveel hebt ingezet op het wedbriefje aanvinken dat je hem opstuurt ter goedkeuring.
Dat blijft gewoon staan natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?
Nee, die blijft gewoon staan. Die weddenschap ben je al met Unibet aangegaan. Dit is dan een nieuwequote:Op zondag 19 februari 2012 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (mss domme vraag maar doe dit niet zo vaak) gaat mijn 'oude' al lopende weddenschap van een tientje dan niet ook naar 7 ipv 10? Of blijft dat eerdere gedeelte dan wel op 10 staan?
Oh ik zag net jouw reactie helemaal nietquote:
Ik zou het lekker zo laten als ik jou was.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
Oh ik zag net jouw reactie helemaal niet
Gebeurt wel vaker dat ik een complete post niet zie, zelfs niet als ie gequote wordt door iemand
En ja klinkt ook wel logisch dat ie blijft staan, maar ik wist echt niet of je er dan alsnog weer wat bij mag gooien.
Ik twijfel nog even tien minuten
Want straks ga ik nog hopen dat ze wint
Hou je ze nog een beetje in het gareel daar in WOS?quote:
In 5 weken nog geen note gezet en één keer een 'sterf' weggehaaldquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hou je ze nog een beetje in het gareel daar in WOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |