Waarom niet winnen? Moet je niet over de railing springenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik hoop op het linkerrijtje, dan is het al dikke prima.En alles dat hoger is is mooi meegenomen. Liever niet winnen want dan hang ik schuimbekkend over de railing van m'n balkon. En dat is best genant.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/(...)_jury_order_revealedwat is dit voor vage volgordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nou, het lijkt me toch niet dat een vakjury Bonny goed vond zingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Duitse jury schijnt haar niet veel gegeven te hebben, die vonden Denemarken, Zweden, GB en Roemenie goed las ik net op een buitenlandse site
Het verbaasde mij ook een beetje, om over Roemenie maar te zwijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me toch niet dat een vakjury Bonny goed vond zingen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:18 schreef Greys het volgende:
Hmmmm nou dat wordt geen winst voor Nederland nee
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...
Die laatste landen die gaan stemmen zijn nou niet echt landen waarvan je verwacht dat we er punten van krijgen
Het zijn wel bijna allemaal landen die al bij ons in de halve finale zaten, dus wellicht vergissen we ons... maar ik vermoed dat ze ook gewoon voor Denemarken zijn gegaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijkend naar de gekozen stemvolgorde, die kiezen ze denk ik om het spannend te houden...
Die laatste landen die gaan stemmen zijn nou niet echt landen waarvan je verwacht dat we er punten van krijgen
Ik gok eerder dat Griekenland de meeste punten krijgt bij tenmiste 5 van de acht, dat nummer heeft een typische balkan beat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Die stemvolgorde ziet er wel interessant uit... de laatste landen die stemmen:
Montenegro (Ivana Sebek)
Slovenia (Andrea F)
Georgia (Liza Tsiklauri)
F.Y.R. Macedonia (Dimitar Atanasovski)
Cyprus (Loukas Hamatsos)
Croatia (Ur¨ula Tolj)
Switzerland (Mélanie Freymond)
Lithuania (Ignas Krupavicius)
4 balkanlanden, Cyprus en Zwitserland zou wel eens kunnen betekenen dat Italie het heel goed heeft gedaan bij de jury's...
Klopt maar het lijkt me nou ook weer niet echt een typisch juryliedjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat Griekenland de meeste punten krijgt bij tenmiste 5 van de acht, dat nummer heeft een typische balkan beat.
Ja, joh, aangezien de gehele balkan geen enkele afvaardiging heeft, is het echt de vraag waar de televoters hun stem op uit gaan brengen, in de itunes lijsten kun je er op slovenie en moldavie na ook niks uit afleiden. en die landen zijn incl de eerder genoemden 89 stuks(als je albanie meerekent) dus 96108 punten als ze allemaal 12ven aan een land geven.quote:
Alles in 1 keer, dus ze doen vakjury en publiek samen, want die vormen het geheel. Mijn zin klopt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:40 schreef Murmeli het volgende:
Ah dus dan kan het zijn dat anouk TOT dan heel hoog staat en dan ineens tig plekken keldert.... kuttie
Wanneer krijgen we de stemmen vh publiek te horen? Doen ze eerst vakjury en dan de andere ofzo? Volgens.mij wordt het echt een.zenuwentoestand
Dat is wel waar de winnaars in het verleden het van meestal van moesten hebben... maar daar zie ik Denemarken ook toe in staatquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op het 'de stemming is heel erg verdeeld over de 10 en 12 punten, maar Anouk haalt steady rond de 8 en wiiiiiint'-scenario
Wat is de link ook al weer naar die lijsten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Hongarije het ook echt heel goed doet in de Ituneslijsten... tweede na Denemarken qua aantal landen... dat zou nog eens een verrassing zijn
http://esctracker.com/quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is de link ook al weer naar die lijsten?
Dit gaat het wordenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op het 'de stemming is heel erg verdeeld over de 10 en 12 punten, maar Anouk haalt steady rond de 8 en wiiiiiint'-scenario
Kathy Perry scoort ook #1 hits.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er trouwens geen reet van wat Finland zo hoog doet bij die bookmakers
Homo-emancipatie in Europa. Da's gelijk ook het enige leuke aan het hele liedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat Hongarije het ook echt heel goed doet in de Ituneslijsten... tweede na Denemarken qua aantal landen... dat zou nog eens een verrassing zijn
Zie linkje een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Ik denk trouwens niet dat iTuneslijsten iets zeggen over wie er uiteindelijk wint. Fairytale was ook een nummer dat mensen niet luisterden buiten het ESF maar toch won het...
Nee, iTunes lijsten zeggen niks over het ESF, als ik een toevallig een goed nummer op de radio tegenkom wil ik die ook wel eens downloaden, maar niet via iTunes, om dat dat geld kost.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien?
Ik denk trouwens niet dat iTuneslijsten iets zeggen over wie er uiteindelijk wint. Fairytale was ook een nummer dat mensen niet luisterden buiten het ESF maar toch won het...
Als dat gebeurd, valt er tenmiste wat voor te zeggen om het TROS gebouw in de fik te zetten.quote:
Zou het de finale überhaupt gehaald hebben zonder die (tamelijk kuise) zoen als afsluiting?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Homo-emancipatie in Europa. Da's gelijk ook het enige leuke aan het hele lied
dat inderdaad. denk het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het de überhaupt finale gehaald hebben zonder die (tamelijk kuise) zoen als afsluiting?
De spanning stèg! Zin in!
Youuuoeoeoequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben helemaal fan van Zweden's Robin aan het worden!
Ik ook, en in het begin vond ik het echt zo'n nikszeggend liedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben helemaal fan van Zweden's Robin aan het worden!
sterker nog, als je het chronologisch vanaf de eerste repetitie tot aan de generale bekijkt, zie je gewoon dat ze weet waar ze mee bezig is, en die 'foutjes' misschien wel bewust maakt om de 'Grand Finale' perfect te laten zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:31 schreef franklop het volgende:
Kijk net de generale terug en ik vond het aanzienlijk beter dan tijdens de halve finale wat Anouk liet zien
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke hoor ik nu zeggen op Ned 1: "Soms denk ik wel eens, ik zing Shalalie een keertje niet bij een optreden, maar dat kan niet"
Muts, de enige reden dat je uberhaupt nog op braderieën staat te kwelen is dat liedje
Ik wist niet dat Sieneke kon zingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Sieneke hoor ik nu zeggen op Ned 1: "Soms denk ik wel eens, ik zing Shalalie een keertje niet bij een optreden, maar dat kan niet"
Muts, de enige reden dat je uberhaupt nog op braderieën staat te kwelen is dat liedje
Voor ¤1695,- ex. BTW, that is. Een half uurtje. Aangeprezen als, jawel, "winnares van het Nationaal Songfestival met het nummer Shalalie".quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Precies... en zij was nu een kassajuffrouw geweest als Vader Abraham geen wegtrekker had gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor ¤1695,- ex. BTW, that is. Een half uurtje. Aangeprezen als, jawel, "winnares van het Nationaal Songfestival met het nummer Shalalie".
Het is op zich wel voorstelbaar dat dit nummer haar een keer de strot uitkomt. Héél erg begrijpelijk zelfs.![]()
Maar een kassajuffrouw baalt ook weleens van haar werk, en die werkt een maand voor ¤1695,-
dan had ze zo in plus reclames kunnen optreden als schnabbel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... en zij was nu een kassajuffrouw geweest als Vader Abraham geen wegtrekker had gehad
Hetzelfde! Maar ik vind hem echt veel beter dan Denemarken bijvoorbeeld! Ik denk dat (als Anouk niet gaat winnen) het een Scandinavisch feestje gaat worden..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en in het begin vond ik het echt zo'n nikszeggend lied
Ach, het zou pas nieuws zijn als dit soort artiesten hun muziek zelf zouden componeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers hebben voor hun nieuwe lied even in hun Songfestivalgeheugen gegraven
Dat vind mijn man mooi het liedje van Hongarije, hij zei donderdag die komen in de finale..ik zei, nee hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou inzetten op een uurtje of kwart voor 10... dan ben je zeker op tijdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Is er hier iemand die kan vertellen hoe laat Anouk zo ongeveer komt? Weet wel als hoeveelste maar mijn dochter wil erg graag éérst De Jongens Tegen De Meisjes zien... én ze wil Anouk zien
Ik denk rond 10.00-10.05 ongeveer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Is er hier iemand die kan vertellen hoe laat Anouk zo ongeveer komt? Weet wel als hoeveelste maar mijn dochter wil erg graag éérst De Jongens Tegen De Meisjes zien... én ze wil Anouk zien
Dit soort liedjes trekt altijd wel stemmen, zowel uit de regio als van (al dan niet beschonken) stemmers in de rest van Europa.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Haha geniaalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=597
SuperleukDoor jullie eigen ESF mod Cee!
Mensen stemmen niet graag op verliezers, dus doe maar nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het stiekem wel een pietsie helpt dat natuurlijk ELKE commentator vanavond voor Nederland gaat zeggen dat we het slechtste land in Eurovisiegeschiedenis zijn en sinds eeuwen weer in de finale staan. Gunfactor sky high
Kan je je dochter gewoon niet beloven dat ze de jongens tegen de meisjes morgen terug kan zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ik ga gewoon ESF kijken hoor, maar zij op haar eigen tv naar DJTDM. Na afloop komt ze dan bij mij meekijken naar het ESF, maar was benieuwd of Anouk dan al geweest zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan je je dochter gewoon niet beloven dat ze de jongens tegen de meisjes morgen terug kan zien?
Anouk komt ergens op de helft (#13) en aangezien een nummer 3 minuten duurt zou dat zegmaar tussen de 40 en 60 minuten zijn(afhankelijk van de intro en pauze) intro+ 12*3 min+ 12*20 sec(+ pause).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ESF kijken hoor, maar zij op haar eigen tv naar DJTDM. Na afloop komt ze dan bij mij meekijken naar het ESF, maar was benieuwd of Anouk dan al geweest zou kunnen zijn
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:30:58Ladies & gentlemen, ik geef vanavond als vierde (op 39 landen) de punten door namens Nederland! #songfestival reageer retweet
Ik zou zo gekrenkt zijn dat ik Daniel Dekker in een konijnenpak de score had laten doorgeven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:32 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 13:30:58Ladies & gentlemen, ik geef vanavond als vierde (op 39 landen) de punten door namens Nederland! #songfestival reageer retweet
De mening van Nederlanders geld toch niet vanavond, daarbij heeft deze de afgelopen jaren bij het NSF er eerder voor gezorgt dat een artieste die al dat 'gedoe' niet wilde zich voor de verandering wel geplaatst heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Maanvis het volgende:
Kekke review over het songfestival van onze Flabber collega's:
http://www.flabber.nl/web(...)e-songfestival-15143
gewoon Nico Dijkshoorn de acts laten aankondigenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, valt er tenmiste wat voor te zeggen om het TROS gebouw in de fik te zetten.
TROS: Songfestival heeft beschermde status
Ik hoef volgend jaar in Ahoy echt geen Jan Smit op het podium te zien nl.
Het enige nummer dat orgineel is bij de toppers is shine.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
De Toppers hebben voor hun nieuwe lied even in hun Songfestivalgeheugen gegraven
Ik blijf het een lollig nummer vinden, Allez Ola Oléquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:34 schreef KoningPils het volgende:
Wordt een leuke avond. Die dikke Dekker en Jantje spreken 1 seconde eerder dan het beeld. Dus elke keer als wij punten krijgen gaan zij al juichen voordat wij het op beeld zien.
ik hoop het. Maar waarschijnlijk boeit het ze niks, de show draait niet om de liedjes maar om die twee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.
Vorig jaar spraken ze ook al steeds voor hun beurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de heren te horen hebben gekregen dat ze afgelopen dinsdag het moment suprème een klein beetje om zeep geholpen hebben.
twitter:LysAssia twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 12:23:25Lys supports The Netherlands tonight! reageer retweet
Precies! Ik zat te wachten op het magische moment dat de presentatrice The Netherlands zou roepen en we uit de envelop kwamen, begonnen die klojo's daarvoor al helemaal te joelen waardoor ik van het moment zelf niets meekreeg. Ik kon 'Netherlands' niet eens verstaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Net Anouk gezien bij de generale. Geen idee of ze het goed deed, was een beetje starstruck, haha. Publiek vindt het iig fantastisch
Oh my godquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:51 schreef TheVulture het volgende:
Zo is het! Altijd voor het hoogst haalbare gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We moeten gewoon voor de #1 gaan, en als het een top 5 positie zou zijn niet teleurgesteld zijn aangezien dat sowieso de beste positie is in 15 jaar, alles in de top 3 zal zelfs de beste notering zijn sinds 1975.
Aan top 10 denken is de verwachtingen temperen en achteraf tevreden zijn met een positie in het linkerrijtje, terwijl de artiest en dit nummer gewoon beter is dan bijna alle andere acts die hier optreden, en ookal kan ik niet eens een album van haar uitluisteren, doet dat Anouk gewoon te kort.
Ik heb nu al schik, alleen door jouw stukkie!!! Dankjewel!quote:Hij wordt geflankeerd door twee droogsynchroonzwemsters die de meest hoekige, bizarre dansbewegingen uitvoeren alsof ze plaatselijk in hun heupen bezeten zijn door een Egyptenaar.
twitter:DeSinterklaas twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 15:56:47Vanuit Spanje wensen wij @anouk heel veel succes! Ook @jansmit en de crew heel veel succes voor de televisie uitzending! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |