Ja. In elk geval oognip, MissBliss , heatwave en ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik kom zeker wel zaterdag![]()
Zijn er weer mensen die daar wat eten?
We hopen er om 7 uur te zijn. En we zijn erg lekker, vooral Oognip en MissBlissquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Toppertje. Ik ken jullie geen van allen maar dat moet vast goedkomen. Bijten jullie? Indien ja: zijn jullie lekker?
Nee ik ook niet, maar mijn man was zo lief om samen met mij te kijken dus nu kan ik ook niets anders opzettenquote:
Schat van een man heb je, de mijne is gevluchtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar mijn man was zo lief om samen met mij te kijken dus nu kan ik ook niets anders opzetten
gezellig!quote:
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?quote:
Je denkt aan Mono vermoed ik, ik ben klein en (bijna) kaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?
Ik haal IRL iedereen steeds door elkaar
Mono was van Kwakje toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?
Ik haal IRL iedereen steeds door elkaar
Nee, de echte uitsmijter is nu bezig!quote:
Goffer, kan beeldscherm gaan poetsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Een kloon van Geer en Goor zou dit zelfs te gay vinden
Absoluut!quote:
Gaat veel te hard daarquote:
quote:
Dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mensen, veel plezier weer zaterdag
Doe vooral wat jij en Gbee willen en voel je nergens toe gedwongen ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik sta al in de OP zag ik maar ik heb nog wel wat praktische issues voordat ik kan komen hoor
Heeft niks met 'het gedoe' te maken trouwens.
Ik had al weken geleden afgesproken met Goodbye en dan moeten we even kijken hoe dat met vervoer terug gaat van haar als we in de kroeg gaan kijken en slapen enzo. Mijn hoofd zat alleen wel iets te vol deze week door diverse dingen dus daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik doe mijn best
Ook qua hondenoppas enzo, effe overleggen nog alles. Ik zeg het zsm.
Maar besef wel dat we allemaal heel verdrietig gaan kijken als je niet komt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe vooral wat jij en Gbee willen en voel je nergens toe gedwongen ofzo
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Facking lekkere meid die ene. Maar dat borsthaar bij die kerel, wtf![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een beetje de samenvatting van greys en mij op FOK!.
(gaat over de inmiddels verwijderde foto waar ik ook in de achtergrond stond)
[..]
Mensen die niet jouw borsthaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doen dan want ik heb iets voor je. Al maandenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook verdrietig kijken als ik niet kom
Het heeft ook echt niets (meer) te maken met de 'issues' en ik zit ook niet te vissen naar 'ahhhh kom nouuuuu' want ik voel de laf enzoAls het ook maar enigszins kan kom ik, echt.
Ik laf jouw haar. Ik laf jou ook, trouwens, daar niet vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is er heel veel liefde voor m'n haar hier in ESF.
ahhhh kom nouuuuuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook verdrietig kijken als ik niet kom
Het heeft ook echt niets (meer) te maken met de 'issues' en ik zit ook niet te vissen naar 'ahhhh kom nouuuuu' want ik voel de laf enzoAls het ook maar enigszins kan kom ik, echt.
Briljantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie laft de Woosh-haren van Erik nou niet!
Ongeacht waar ze gelokaliseerd zijn
hehehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
3 achterin moet wel kunnen toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Worden MB, Ole en Heatwave gelukkig van 5 personen in een Ford Ka?Officieel moet het kunnen...
ja had je nu je knopjes nog maar hequote:
Dat wordt proppenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Worden MB, Ole en Heatwave gelukkig van 5 personen in een Ford Ka?Officieel moet het kunnen...
Volgens mij welquote:
Zo lang ik maar lekker kan zittenquote:
Moet lukken toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Hahaha ja dat heb ik dus ook... het kan wel weer tien jaar duren voordat we weer eens in een finale staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij.![]()
Het is toch de eerste keer in lange tijd, en misschien ook in een lange tijd die nog komen gaat, dat we echt een goede kans maken op een hoge notering en dat wil ik toch een beetje met jullie meemaken.
Nederland, het land wat eens in de 10 jaar een finaleplaats haalt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heb ik dus ook... het kan wel weer tien jaar duren voordat we weer eens in een finale staan![]()
Dus praktische issues even opzij dan maar
volgens onze taxi kon dat juist nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
In de taxi pasten er dinsdag makkelijk 4 achterin en dan zaten ze zelfs nog behoorlijk comfortabel, vraag maar aan Cat, of aan Toek.
quote:
tot je een stomme opmerking maakt over limburgers past het prima jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
In de taxi pasten er dinsdag makkelijk 4 achterin en dan zaten ze zelfs nog behoorlijk comfortabel, vraag maar aan Cat, of aan Toek.
Dat was ook een Ford Ka?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
Tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij.![]()
Het is toch de eerste keer in lange tijd, en misschien ook in een lange tijd die nog komen gaat, dat we echt een goede kans maken op een hoge notering en dat wil ik toch een beetje met jullie meemaken.
Ja, dat was een lekker goed getimede opmerking.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[..]
tot je een stomme opmerking maakt over limburgers past het prima ja
Wist echt niet dat Schunk, MPG en Cat uit Limburg kwamen hoor
Tenzij je je eigen derriere aan het inparkeren bent uiteraardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaringen in een Ford Ka is dat ie altijd kleiner is dan dat je denkt. En dat vind ik bij inparkeren altijd wel een voordeel
.
Ik schat hem met parkeren ook altijd groter in dan gedacht iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaringen in een Ford Ka is dat ie altijd kleiner is dan dat je denkt. En dat vind ik bij inparkeren altijd wel een voordeel
.
Als ik de deur open had gedaan toen hadden we met 4 man wel direct in het ziekenhuis geweest, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was een lekker goed getimede opmerking.
Nou ja, wees maar blij dat je niet in het midden zat.
Maar ze had wel gelijk, dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
Wel krom dat de kleinste van het stel dan rijdt
minstens jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef Greys het volgende:
Dus we zijn gewoon toch met 16-18 personen morgen?
Tof
Ik doel nu op mezelf, Q is niet de kleinstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar ze had wel gelijk, dat had ik niet verwacht
Zo veel nog ja? Tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef Greys het volgende:
Dus we zijn gewoon toch met 16-18 personen morgen?
Tof
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doel nu op mezelf, Q is niet de kleinste
"NEEE MAN NIET DAAR PARKEREN DAT PAST NOOOOOOOOIT. VEELSTE KRAP!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik schat hem met parkeren ook altijd groter in dan gedacht iddMaar volgens mij kun je met z'n 3en best comfortabel zitten achterin. Hoop ik dan.
Volgens mij heb je minder ruimte in een Aygo en ook dat viel me mee qua hoe verrot het zat.
Wel krom dat de kleinste van het stel dan rijdt
Fucking told ya. Been there, done that.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.
tofffffquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is misschien een kans dat ik toch stiekem kom. Ik bedenk me namelijk net iets.
Volgende keer prop ik mezelf daar ook gewoon nog bij, moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.
Wat bedacht je je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is misschien een kans dat ik toch stiekem kom. Ik bedenk me namelijk net iets.
Je bedenkt je net dat je helemaal niet zonder ons kunt op zo'n groots moment?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
lolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer prop ik mezelf daar ook gewoon nog bij, moet kunnen.
Je kan niet zonder me?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Yaaaaay!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
"NEEE MAN NIET DAAR PARKEREN DAT PAST NOOOOOOOOIT. VEELSTE KRAP!"
Ynske was de enige die samen met mij zoiets had van "Sjezus, het is een fucking aygo. Je kan er 2 van kwijt
Nee, Greys liep te gillenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had geen mening. Weet wel dat ik niet kan fileparkeren dus als ik reed hadden ze verder moeten lopen door de regen
Nou ik ga morgen naar mijn vriend toe, maar volgens mij moet ie 's avonds werken en is dus heel de avond weg. En dan zou ik best even een bezoekje vanuit Den Haag naar Rotterdam kunnen maken denk ikquote:
Je liegtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
Wil 'ie niet mee dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ga morgen naar mijn vriend toe, maar volgens mij moet ie 's avonds werken en is dus heel de avond weg. En dan zou ik best even een bezoekje vanuit Den Haag naar Rotterdam kunnen maken denk ik.
Maar ik weet dus niet zeker of ie moet werken.
"NEE VERDER DOORRIJDEN JE KOMT ER ZO NIET IN!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had geen mening. Weet wel dat ik niet kan fileparkeren dus als ik reed hadden ze verder moeten lopen door de regen
Jaquote:
Denk het nietquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
"NEE VERDER DOORRIJDEN JE KOMT ER ZO NIET IN!"
Ynske en ik : Jezus! MAKKELIJK. TIS EEN AYGO!
Greys : Ooh ja met mijn smart red ik dat ook.
Ik zat nog in de gilmodus na al die betonbakken onderweg en andere auto's waar we rakelings langs scheerden, neem me niet kwalijkquote:
quote:
Nee. Of tenminste, ik wil mijn vriend er ook niet bij hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet. En klinkt het gek als ik zeg dat ik ook niet zeker weet of ik 'm er per se bij wil hebben
?
Ik ookquote:
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee. Of tenminste, ik wil mijn vriend er ook niet bij hebbenMisschien zijn wij allebei wel gek
Hij kan buiten. Bij de eckte mannenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet. En klinkt het gek als ik zeg dat ik ook niet zeker weet of ik 'm er per se bij wil hebben
?
was s avonds banger dan overdag in de auto idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Cat22 het volgende:
Takke zette haar computer superstrak op een redelijk smal plekje. Vrouwen achter het stuur FTW!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebben.
Oeh, dat belooft watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebben.
ik heb hem al bijgewerktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
Hahahaha we sporen ook echt niet he, ik heb het stiekeme vermoeden dat de OP nog aardig bijgewerkt mag gaan worden
Jonge, hater. Zat ruimte zat tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat nog in de gilmodus na al die betonbakken onderweg en andere auto's waar we rakelings langs scheerden, neem me niet kwalijk
Had je je mond moeten houden toen het over Limburgers ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
was s avonds banger dan overdag in de auto idd.
sssstquote:
quote:
Tsk, alsof je anders niet naar The Cave had gekund met mij ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Re er niet bij is. Maar tegelijkertijd ben ik wel blij dat ik tenminste wat te doen heb nu hij er niet is ipv sneu thuis zitten
Subtiel is mij middle name.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
sp3cje ik denk dat MD subtiel wil zeggen dat zij ook komen?![]()
Same here, maar dan met moquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je mist soms dingen op 1 cm, maar das toch prima? Das net genoeg
Ik doe dat ook vaak en dan zit D. al naast me te zuchten en te doen dat ik normaal moet doenHet past toch verdomme, zeik niet
de rijstijl. Voor limbolanders ben ik niet bang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had je je mond moeten houden toen het over Limburgers ging.![]()
Oh, wacht, je bedoelde de rijstijl en de overvloedige beenruimte.
Goed zoquote:
Ja, dat had ook gekundquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, alsof je anders niet naar The Cave had gekund met mij ofzo.
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweestquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
de rijstijl. Voor limbolanders ben ik niet bang.
I'm still dying a little insidequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat had ook gekund
Maar nee, we gaan naar een ESF-meet![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweest
Jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon genieten van Anouk , ik heb een voorgevoel dat het dit jaar gaat lukken al was het alleen maar omdat de Tros het niet wil
![]()
Ik heb zelfs nog even gekeken of ik kon komen maar dan moet ik om half 11 de trein weer terug nemen en dan mis ik de uitslag dus dat doe ik toch maar niet
ik heb je toegevoegdquote:
Dat dacht die gekke bejaarde die tegen ons aanzat ook. Maar geeft niet, je bent goed verzekerd toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweest
Daar gaat je reputatie.quote:
Sp3c, Q moet nog in de OP.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, kom je morgen met Mo? Gezellig
Meh, die is toch al jaren naar de klotequote:
Daarom. Dan kom ik er ook eens achter hoe het in zijn werking gaat als ik botsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dacht die gekke bejaarde die tegen ons aanzat ook. Maar geeft niet, je bent goed verzekerd toch?
Nog een reputatie aan diggelen door het ESFquote:
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik een coltrui aan moet mochten er weer foto's online verschijnen en men gaat walgen van m'n mannelijke borsthaar.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje is [ afbeelding ]
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, die is toch al jaren naar de klote.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje is [ afbeelding ]
Ik heb dat sinds mijn rijles ook niet meer gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Ik kan trouwens echt niet achteruit uit parkeren (bestaat dat?). Ik heb dan echt geen idee welke kant ik op moet sturen, zo stom. Laatst was ik met een vriendin aan het oefenen. Heb geloof ik wel 10 keer moeten steken voor de auto er goed in stond en dan nog was het niet netjes
Gelukkig rij je Ka. Je tilt hem op en zet hem alsnog netjes in het vakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Ik kan trouwens echt niet achteruit uit parkeren (bestaat dat?). Ik heb dan echt geen idee welke kant ik op moet sturen, zo stom. Laatst was ik met een vriendin aan het oefenen. Heb geloof ik wel 10 keer moeten steken voor de auto er goed in stond en dan nog was het niet netjes
we kunnen de meet ook verplaatsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen lekkere hapjes halen voor mij en Takke en kijk lekker vanaf de bank.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen lekkere hapjes halen voor mij en Takke en kijk lekker vanaf de bank.![]()
Je mag best komen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Bedoel je niet achteruit inparkeren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Samequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds mijn rijles ook niet meer gedaan. 6 jaar geleden.
Dat zei ik toen ook tegen mama_mia "als jij nou uitstapt en hem gewoon optilt en in het vak zet...".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig rij je Ka. Je tilt hem op en zet hem alsnog netjes in het vak
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Greys het volgende:
En Rogeeeeer moet nog in de OP
En ik hoor net dat Pokkehontas en mevrouwPokkehontas (die gek met die oranje vogel op heur hoofd van dinsdag![]()
) ook in de OP mogen
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedoel je niet achteruit inparkeren?
Dat kan ik ook niet en is de enige parkeermogelijkheid bij ons in de straat meestal
quote:
Op de bank bij Toekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moet het weekend om 6 uur opstaan om te gaan werken en dan vind ik anderhalf uur heen en hetzelfde stuk middenin de nacht ook weer terug wat teveel van het goede.
Komt niemand want dat vindt men vast veel te furrrrquote:
Anders stap ik nog wel even in mijn auto en dan push ik die Ka wel in een vak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturen
Kan ik morgen gewoon op de weg blijven staan of moet ik een plekje zoeken?
Oh zo, dat kan ik wel iets beter dan inparkeren. Laatste keer dat ik dat probeerde gebeurde er niks tijdens het manouvreren, ik reed steeds hetzelfde stukjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturen
Kan ik morgen gewoon op de weg blijven staan of moet ik een plekje zoeken?
Moet ik om half vijf opstaan om op tijd op mijn werk te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders stap ik nog wel even in mijn auto en dan push ik die Ka wel in een vak.
Heb daar ervaring mee, tegen Ka's aanrijden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo, dat kan ik wel iets beter dan inparkeren. Laatste keer dat ik dat probeerde gebeurde er niks tijdens het manouvreren, ik reed steeds hetzelfde stukje
Nee, blijf maar op de weg staan! En even toeteren ofzo. Dat doet iedereen hier dus als er iemand achter je staat moet die maar even wachten.
Oh da's mijn schuld, ik zei hetquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's mijn schuld, ik zei het
Jij kwam toch begreep ik?Dacht dat ik dat begrepen had dinsdag en/of woensdag.
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er een wereld voor me open, morgen in Amsterdam
Jij bent zo onwijs grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mo wil morgen graag in zijn eentje naar de finale kijken
Okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet meer naar dit soort meets. Heb ik Woensdag nog gezegd
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er een wereld voor me open, morgen in Amsterdam
Ja, nou, die discussie voer ik wel prive met je. Dat gaan we idd hier niet doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok
We gaan verder maar niks oprakelen maar nu 'straf' je ons er mee terwijl degenen die komen er niks aan kunnen doenEn het ook nooit zúllen doen. Dus dat begrijp ik niet. Maar zelf weten
dude!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik mis mij in de OPkomt er geen livestream gericht op Greys dr tafel?
Nee joh, Oud-Westquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeef
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, Oud-WestValt hartstikke mee! *zegt zij die nooit rijdt*
wel gekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet meer naar dit soort meets. Heb ik Woensdag nog gezegd
We kunnen wel bij mij afsprekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzo
Ik was er gisteren nog. De téring zeg, wat een narigheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik niet het centrum door hoef, in Oud West moet ik zijn. Of zo. En als ik wel het centrum in moet, what the hell, komt wel goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeef
Nee, dat zou ik ook nooit doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doen
quote:
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik niet het centrum door hoef, in Oud West moet ik zijn. Of zo. En als ik wel het centrum in moet, what the hell, komt wel goed
Jij bent toch ook niet gedwongen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
waarom vallen jullie Cee niet lastig trouwens, die mod dit drama daadwerkelijk
Jij rijdt er liever meteen in?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doen
say whut?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hou meestal aan dat degene die het hardst rijd voorrang heeft, en per definitie nooit iemand die arrogant oversteekt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeft.
Garpjen lieve sp3cquote:
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeft.
Mja, ik rij ook liever in Zwijndrecht dan Amsterdam, dat welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ging mo ophalen uit sloterdijk. Geen succes
Ring rijden, prima. Verder dan dat, echt nie.
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Nee, het is echt makkelijk hoor oognip. Snelweg af > rechts naar Surinameplein > links Overtoom op en dan daarna nog 1 keer links en 1 keer rechts en dan ben je er al.
Vannacht ga ik stappen dus dat geeft nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu kan je weer niet slapen vannacht he? Graag gedaan
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt wel goed johMijn tomtom rijdt me er wel heen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Ik liet Henk net weten dat er wrs aardig wat hamburgers moeten komen morgen.
Hij appte terug "McHenkie, goedemiddag!".
Maar het komt goed
gewoon zelf bestellen toch, weet niet precies hoe laat ik aan kan komen waaierenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Maar het komt goed
Stoerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Oognip het volgende:
1.5 jaar geleden durfde ik helemaal niet te rijden en nu ga ik in Amsterdam rijden*Trots*
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?quote:
Heatwave wil achterin tussen de damesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?
Degene die voorin komt zitten (moet je wel durven...) heeft de meeste kans om levend uit de Ka te komen, achterin hebben ze geen deuren
Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?
Degene die voorin komt zitten (moet je wel durven...) heeft de meeste kans om levend uit de Ka te komen, achterin hebben ze geen deuren
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.
Als ik in een smart pas past RogerEpilatusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?
Het ging er niet over dat ik er in zou gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?
ik kom dan op zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt niemand want dat vindt men vast veel te furrrr
dat willen de bijfiguren nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik mis mij in de OPkomt er geen livestream gericht op Greys dr tafel?
Hamburgerttttttttttsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Maar het komt goed
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als ik in een smart pas past RogerEpilatuswel in een ka hoor
Wie is jouw +1 danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom dan op zekerBen al bijna jaar niet meer in limburg geweest
[..]
dat willen de bijfiguren niet
[..]
Hamburgertttttttttts
Mijn plus 1 kiest voor een avondje thuis met haar gezin
als Greys een eigen tafel krijgt dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom dan op zekerBen al bijna jaar niet meer in limburg geweest
[..]
dat willen de bijfiguren niet
[..]
Hamburgertttttttttts
Mijn plus 1 kiest voor een avondje thuis met haar gezin
Och, een Ka is tenminste nog een (soort van) auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als ik in een smart pas past RogerEpilatuswel in een ka hoor
Wil ik het niet, er zijn alleen maar damesquote:
Voorin ook hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil ik het niet, er zijn alleen maar dames.
good stuffquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil ik het niet, er zijn alleen maar dames.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, dat er verder alleen maar vrouwen meegaanquote:
Had dr geappt inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Wie is jouw +1 danAnne (ons tofste nichtje)
?
regel maar met greysquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
als Greys een eigen tafel krijgt dan?Fiets zal geen kik geven als de uitslag bekend wordt gemaakt
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, dat er verder alleen maar vrouwen meegaan.
Ja ik heb mezelf van ovb afgehaald en +1 gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:
ik wil nu ook 22 he, minstens
wie?
1 van de ovb'ers mischiem?
Okquote:
Laat jij dan ook even je blote tokus zien voordat je instapt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok.
Ik zal ook wel even kijken of je een meisje bent hoor.
Goeie versiertrucquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
good stuff
wie nog meer
Cee?
ik mod heel je forum, minste wat je kunt doen is ff langskomen
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Laat jij dan ook even je blote tokus zien voordat je instapt?
Ik zal mijn vergrootglas meenemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveel.
Ik heb nog wel een microscoop liggenquote:
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoon
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een microscoop liggen.
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Dat kan héél onhandig zijn in het eckte leven jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Zeker wanneer ze zo makkelijk schrikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Na 10 jaar FOK!meets schrik ik echt nergens meer vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikken
Godver, net nu ik niet kan.quote:
ja, maar wel "apart" zeg maarquote:
je neemt toch wel je geluksmascotte mee hequote:
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, manquote:
Oh apart lees ik net, dan valt het meequote:
Ja ga kamperen met vrienden, had ik al heel lang geleden afgesproken. Want wie verwacht er nou dat we in de finale van het ESF staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, man.
Okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
in KSC even gevraagd of mensen nog komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Staan er pas weer 25 op de lijst
Staat die hut morgen weer afgeladen
anders sturen we hem wegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
je neemt toch wel je geluksmascotte mee he
En die man moeten ze ook naar huis sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
"TROS-directeur Peter Kuipers hoopt van harte dat Anouk het Eurovisie Songfestival wint, ondanks eerdere berichtgeving dat dit niet het geval zou zijn. "
http://www.nu.nl/muziek/3(...)es-songfestival.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |