Goeie versiertrucquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
good stuff
wie nog meer
Cee?
ik mod heel je forum, minste wat je kunt doen is ff langskomen
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Laat jij dan ook even je blote tokus zien voordat je instapt?
Ik zal mijn vergrootglas meenemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveel.
Ik heb nog wel een microscoop liggenquote:
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een beetje de samenvatting van greys en mij op FOK!.
(gaat over de inmiddels verwijderde foto waar ik ook in de achtergrond stond)
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoon
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een microscoop liggen.
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Dat kan héél onhandig zijn in het eckte leven jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Zeker wanneer ze zo makkelijk schrikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Na 10 jaar FOK!meets schrik ik echt nergens meer vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikken
Godver, net nu ik niet kan.quote:
ja, maar wel "apart" zeg maarquote:
je neemt toch wel je geluksmascotte mee hequote:
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, manquote:
Oh apart lees ik net, dan valt het meequote:
Ja ga kamperen met vrienden, had ik al heel lang geleden afgesproken. Want wie verwacht er nou dat we in de finale van het ESF staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, man.
Okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
in KSC even gevraagd of mensen nog komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Staan er pas weer 25 op de lijst
Staat die hut morgen weer afgeladen
anders sturen we hem wegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
je neemt toch wel je geluksmascotte mee he
En die man moeten ze ook naar huis sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
"TROS-directeur Peter Kuipers hoopt van harte dat Anouk het Eurovisie Songfestival wint, ondanks eerdere berichtgeving dat dit niet het geval zou zijn. "
http://www.nu.nl/muziek/3(...)es-songfestival.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |