Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?
Degene die voorin komt zitten (moet je wel durven...) heeft de meeste kans om levend uit de Ka te komen, achterin hebben ze geen deuren
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook dat kan ik, denk ik, wel regelen, hoor.
Als ik in een smart pas past RogerEpilatusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?
Het ging er niet over dat ik er in zou gaan zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas jij uberhaupt in je eentje achterin een Ka?
ik kom dan op zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt niemand want dat vindt men vast veel te furrrr
dat willen de bijfiguren nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik mis mij in de OPkomt er geen livestream gericht op Greys dr tafel?
Hamburgerttttttttttsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Ik liet Henk net weten dat er wrs aardig wat hamburgers moeten komen morgen.
Hij appte terug "McHenkie, goedemiddag!".
Maar het komt goed
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als ik in een smart pas past RogerEpilatuswel in een ka hoor
Wie is jouw +1 danquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom dan op zekerBen al bijna jaar niet meer in limburg geweest
[..]
dat willen de bijfiguren niet
[..]
Hamburgertttttttttts
Mijn plus 1 kiest voor een avondje thuis met haar gezin
als Greys een eigen tafel krijgt dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom dan op zekerBen al bijna jaar niet meer in limburg geweest
[..]
dat willen de bijfiguren niet
[..]
Hamburgertttttttttts
Mijn plus 1 kiest voor een avondje thuis met haar gezin
Och, een Ka is tenminste nog een (soort van) auto.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Als ik in een smart pas past RogerEpilatuswel in een ka hoor
Wil ik het niet, er zijn alleen maar damesquote:
Voorin ook hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil ik het niet, er zijn alleen maar dames.
good stuffquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil ik het niet, er zijn alleen maar dames.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, dat er verder alleen maar vrouwen meegaanquote:
Had dr geappt inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Wie is jouw +1 danAnne (ons tofste nichtje)
?
regel maar met greysquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
als Greys een eigen tafel krijgt dan?Fiets zal geen kik geven als de uitslag bekend wordt gemaakt
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, dat er verder alleen maar vrouwen meegaan.
Ja ik heb mezelf van ovb afgehaald en +1 gezetquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:
ik wil nu ook 22 he, minstens
wie?
1 van de ovb'ers mischiem?
Okquote:
Laat jij dan ook even je blote tokus zien voordat je instapt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok.
Ik zal ook wel even kijken of je een meisje bent hoor.
Goeie versiertrucquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:46 schreef sp3c het volgende:
good stuff
wie nog meer
Cee?
ik mod heel je forum, minste wat je kunt doen is ff langskomen
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveelquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Laat jij dan ook even je blote tokus zien voordat je instapt?
Ik zal mijn vergrootglas meenemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best, maar het is koud, dus verwacht niet teveel.
Ik heb nog wel een microscoop liggenquote:
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een beetje de samenvatting van greys en mij op FOK!.
(gaat over de inmiddels verwijderde foto waar ik ook in de achtergrond stond)
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was niet onaardig bedoeld hoor, maar ik schrok gewoon
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een microscoop liggen.
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Dat kan héél onhandig zijn in het eckte leven jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hey het maakt mij weinig uit wat jij er van vindt. Ik heb wel een beetje medelijden met mensen die van schrik ergens van moeten kotsen
.
Zeker wanneer ze zo makkelijk schrikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Na 10 jaar FOK!meets schrik ik echt nergens meer vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb medelijden met mensen die van jou schrikken
Godver, net nu ik niet kan.quote:
ja, maar wel "apart" zeg maarquote:
je neemt toch wel je geluksmascotte mee hequote:
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, manquote:
Oh apart lees ik net, dan valt het meequote:
Ja ga kamperen met vrienden, had ik al heel lang geleden afgesproken. Want wie verwacht er nou dat we in de finale van het ESF staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarommmm kan je niet dan? Het is dr finale van het ESF, man.
Okequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
in KSC even gevraagd of mensen nog komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Staan er pas weer 25 op de lijst
Staat die hut morgen weer afgeladen
anders sturen we hem wegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
je neemt toch wel je geluksmascotte mee he
En die man moeten ze ook naar huis sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
"TROS-directeur Peter Kuipers hoopt van harte dat Anouk het Eurovisie Songfestival wint, ondanks eerdere berichtgeving dat dit niet het geval zou zijn. "
http://www.nu.nl/muziek/3(...)es-songfestival.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |