Oh da's mijn schuld, ik zei hetquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's mijn schuld, ik zei het
Jij kwam toch begreep ik?Dacht dat ik dat begrepen had dinsdag en/of woensdag.
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er een wereld voor me open, morgen in Amsterdam
Jij bent zo onwijs grappigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mo wil morgen graag in zijn eentje naar de finale kijken
Okquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet meer naar dit soort meets. Heb ik Woensdag nog gezegd
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er een wereld voor me open, morgen in Amsterdam
Ja, nou, die discussie voer ik wel prive met je. Dat gaan we idd hier niet doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok
We gaan verder maar niks oprakelen maar nu 'straf' je ons er mee terwijl degenen die komen er niks aan kunnen doenEn het ook nooit zúllen doen. Dus dat begrijp ik niet. Maar zelf weten
dude!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Ik mis mij in de OPkomt er geen livestream gericht op Greys dr tafel?
Nee joh, Oud-Westquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeef
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzo
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee joh, Oud-WestValt hartstikke mee! *zegt zij die nooit rijdt*
wel gekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga niet meer naar dit soort meets. Heb ik Woensdag nog gezegd
We kunnen wel bij mij afsprekenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hoeft gelukkig niet langs grachtjes enzo
Ik was er gisteren nog. De téring zeg, wat een narigheidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik niet het centrum door hoef, in Oud West moet ik zijn. Of zo. En als ik wel het centrum in moet, what the hell, komt wel goedquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ga je het centrum in? Dikke props. No way in fucking hell dat ik me daar begeef
Nee, dat zou ik ook nooit doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doen
quote:
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ik niet het centrum door hoef, in Oud West moet ik zijn. Of zo. En als ik wel het centrum in moet, what the hell, komt wel goed
Jij bent toch ook niet gedwongen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef sp3c het volgende:
waarom vallen jullie Cee niet lastig trouwens, die mod dit drama daadwerkelijk
Jij rijdt er liever meteen in?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat scheelt! Bij een gracht parkeren is echt mijn grootste angst en zou ik echt nooit doen
say whut?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hou meestal aan dat degene die het hardst rijd voorrang heeft, en per definitie nooit iemand die arrogant oversteekt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeft.
Garpjen lieve sp3cquote:
Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei dat in Amsterdam degene die het arrogantst de weg oversteekt voorrang heeft.
Mja, ik rij ook liever in Zwijndrecht dan Amsterdam, dat welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ging mo ophalen uit sloterdijk. Geen succes
Ring rijden, prima. Verder dan dat, echt nie.
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef MissBliss het volgende:
Nee, het is echt makkelijk hoor oognip. Snelweg af > rechts naar Surinameplein > links Overtoom op en dan daarna nog 1 keer links en 1 keer rechts en dan ben je er al.
Vannacht ga ik stappen dus dat geeft nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu kan je weer niet slapen vannacht he? Graag gedaan
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt wel goed johMijn tomtom rijdt me er wel heen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Ik liet Henk net weten dat er wrs aardig wat hamburgers moeten komen morgen.
Hij appte terug "McHenkie, goedemiddag!".
Maar het komt goed
gewoon zelf bestellen toch, weet niet precies hoe laat ik aan kan komen waaierenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Greys het volgende:
Ik liet Henk net weten dat er wrs aardig wat hamburgers moeten komen morgen.
Hij appte terug "McHenkie, goedemiddag!".
Maar het komt goed
Stoerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Oognip het volgende:
1.5 jaar geleden durfde ik helemaal niet te rijden en nu ga ik in Amsterdam rijden*Trots*
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?quote:
Heatwave wil achterin tussen de damesquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan wel gezellig met zijn vijven. Das wel fijn toch?
Degene die voorin komt zitten (moet je wel durven...) heeft de meeste kans om levend uit de Ka te komen, achterin hebben ze geen deuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |