quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje is [ afbeelding ]
Dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh, die is toch al jaren naar de klote.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje is [ afbeelding ]
Ik heb dat sinds mijn rijles ook niet meer gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Ik kan trouwens echt niet achteruit uit parkeren (bestaat dat?). Ik heb dan echt geen idee welke kant ik op moet sturen, zo stom. Laatst was ik met een vriendin aan het oefenen. Heb geloof ik wel 10 keer moeten steken voor de auto er goed in stond en dan nog was het niet netjes
Gelukkig rij je Ka. Je tilt hem op en zet hem alsnog netjes in het vakquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Ik kan trouwens echt niet achteruit uit parkeren (bestaat dat?). Ik heb dan echt geen idee welke kant ik op moet sturen, zo stom. Laatst was ik met een vriendin aan het oefenen. Heb geloof ik wel 10 keer moeten steken voor de auto er goed in stond en dan nog was het niet netjes
we kunnen de meet ook verplaatsenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen lekkere hapjes halen voor mij en Takke en kijk lekker vanaf de bank.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga morgen lekkere hapjes halen voor mij en Takke en kijk lekker vanaf de bank.![]()
Je mag best komen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Cat22 het volgende:
Bedoel je niet achteruit inparkeren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:16 schreef Oognip het volgende:
Samequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds mijn rijles ook niet meer gedaan. 6 jaar geleden.
Dat zei ik toen ook tegen mama_mia "als jij nou uitstapt en hem gewoon optilt en in het vak zet...".quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig rij je Ka. Je tilt hem op en zet hem alsnog netjes in het vak
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:17 schreef Greys het volgende:
En Rogeeeeer moet nog in de OP
En ik hoor net dat Pokkehontas en mevrouwPokkehontas (die gek met die oranje vogel op heur hoofd van dinsdag![]()
) ook in de OP mogen
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bedoel je niet achteruit inparkeren?
Dat kan ik ook niet en is de enige parkeermogelijkheid bij ons in de straat meestal
quote:
Op de bank bij Toekquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moet het weekend om 6 uur opstaan om te gaan werken en dan vind ik anderhalf uur heen en hetzelfde stuk middenin de nacht ook weer terug wat teveel van het goede.
Komt niemand want dat vindt men vast veel te furrrrquote:
Anders stap ik nog wel even in mijn auto en dan push ik die Ka wel in een vak.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturen
Kan ik morgen gewoon op de weg blijven staan of moet ik een plekje zoeken?
Oh zo, dat kan ik wel iets beter dan inparkeren. Laatste keer dat ik dat probeerde gebeurde er niks tijdens het manouvreren, ik reed steeds hetzelfde stukjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel op de gok. Ik bedoel als ik geparkeerd sta en ik wil er weer uit, dan moet ik dus achteruit en vaak weet ik dan niet welke kant ik op moet sturen
Kan ik morgen gewoon op de weg blijven staan of moet ik een plekje zoeken?
Moet ik om half vijf opstaan om op tijd op mijn werk te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Anders stap ik nog wel even in mijn auto en dan push ik die Ka wel in een vak.
Heb daar ervaring mee, tegen Ka's aanrijden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo, dat kan ik wel iets beter dan inparkeren. Laatste keer dat ik dat probeerde gebeurde er niks tijdens het manouvreren, ik reed steeds hetzelfde stukje
Nee, blijf maar op de weg staan! En even toeteren ofzo. Dat doet iedereen hier dus als er iemand achter je staat moet die maar even wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |