Same here, maar dan met moquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je mist soms dingen op 1 cm, maar das toch prima? Das net genoeg
Ik doe dat ook vaak en dan zit D. al naast me te zuchten en te doen dat ik normaal moet doenHet past toch verdomme, zeik niet
de rijstijl. Voor limbolanders ben ik niet bang.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had je je mond moeten houden toen het over Limburgers ging.![]()
Oh, wacht, je bedoelde de rijstijl en de overvloedige beenruimte.
Goed zoquote:
Ja, dat had ook gekundquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, alsof je anders niet naar The Cave had gekund met mij ofzo.
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweestquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
de rijstijl. Voor limbolanders ben ik niet bang.
I'm still dying a little insidequote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat had ook gekund
Maar nee, we gaan naar een ESF-meet![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweest
Jammerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon genieten van Anouk , ik heb een voorgevoel dat het dit jaar gaat lukken al was het alleen maar omdat de Tros het niet wil
![]()
Ik heb zelfs nog even gekeken of ik kon komen maar dan moet ik om half 11 de trein weer terug nemen en dan mis ik de uitslag dus dat doe ik toch maar niet
ik heb je toegevoegdquote:
Dat dacht die gekke bejaarde die tegen ons aanzat ook. Maar geeft niet, je bent goed verzekerd toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik soms DENK dat het kan en dan doe ik beetje gokken. Boem is ho, toch? Tot nu toe nog nooit boem geweest
Daar gaat je reputatie.quote:
Sp3c, Q moet nog in de OP.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou, kom je morgen met Mo? Gezellig
Meh, die is toch al jaren naar de klotequote:
Daarom. Dan kom ik er ook eens achter hoe het in zijn werking gaat als ik botsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat dacht die gekke bejaarde die tegen ons aanzat ook. Maar geeft niet, je bent goed verzekerd toch?
Nog een reputatie aan diggelen door het ESFquote:
Je moet gewoon niks aandoen, dan denken ze dat het je shirtje isquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk wel dat ik een coltrui aan moet mochten er weer foto's online verschijnen en men gaat walgen van m'n mannelijke borsthaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |