Volgende keer prop ik mezelf daar ook gewoon nog bij, moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.
Wat bedacht je je?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is misschien een kans dat ik toch stiekem kom. Ik bedenk me namelijk net iets.
Je bedenkt je net dat je helemaal niet zonder ons kunt op zo'n groots moment?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is misschien een kans dat ik toch stiekem kom. Ik bedenk me namelijk net iets.
lolquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer prop ik mezelf daar ook gewoon nog bij, moet kunnen.
Je kan niet zonder me?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Yaaaaay!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
"NEEE MAN NIET DAAR PARKEREN DAT PAST NOOOOOOOOIT. VEELSTE KRAP!"
Ynske was de enige die samen met mij zoiets had van "Sjezus, het is een fucking aygo. Je kan er 2 van kwijt
Nee, Greys liep te gillenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had geen mening. Weet wel dat ik niet kan fileparkeren dus als ik reed hadden ze verder moeten lopen door de regen
Nou ik ga morgen naar mijn vriend toe, maar volgens mij moet ie 's avonds werken en is dus heel de avond weg. En dan zou ik best even een bezoekje vanuit Den Haag naar Rotterdam kunnen maken denk ikquote:
Je liegtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
In de taxi pasten er dinsdag makkelijk 4 achterin en dan zaten ze zelfs nog behoorlijk comfortabel, vraag maar aan Cat, of aan Toek.
Wil 'ie niet mee dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ik ga morgen naar mijn vriend toe, maar volgens mij moet ie 's avonds werken en is dus heel de avond weg. En dan zou ik best even een bezoekje vanuit Den Haag naar Rotterdam kunnen maken denk ik.
Maar ik weet dus niet zeker of ie moet werken.
"NEE VERDER DOORRIJDEN JE KOMT ER ZO NIET IN!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had geen mening. Weet wel dat ik niet kan fileparkeren dus als ik reed hadden ze verder moeten lopen door de regen
Jaquote:
Denk het nietquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
"NEE VERDER DOORRIJDEN JE KOMT ER ZO NIET IN!"
Ynske en ik : Jezus! MAKKELIJK. TIS EEN AYGO!
Greys : Ooh ja met mijn smart red ik dat ook.
Ik zat nog in de gilmodus na al die betonbakken onderweg en andere auto's waar we rakelings langs scheerden, neem me niet kwalijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |