Nee. Of tenminste, ik wil mijn vriend er ook niet bij hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet. En klinkt het gek als ik zeg dat ik ook niet zeker weet of ik 'm er per se bij wil hebben
?
Ik ookquote:
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebbenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee. Of tenminste, ik wil mijn vriend er ook niet bij hebbenMisschien zijn wij allebei wel gek
Hij kan buiten. Bij de eckte mannenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet. En klinkt het gek als ik zeg dat ik ook niet zeker weet of ik 'm er per se bij wil hebben
?
was s avonds banger dan overdag in de auto idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Cat22 het volgende:
Takke zette haar computer superstrak op een redelijk smal plekje. Vrouwen achter het stuur FTW!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebben.
Oeh, dat belooft watquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil jouw vriend er ook niet bij hebben.
ik heb hem al bijgewerktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Greys het volgende:
Hahahaha we sporen ook echt niet he, ik heb het stiekeme vermoeden dat de OP nog aardig bijgewerkt mag gaan worden
Jonge, hater. Zat ruimte zat tussenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat nog in de gilmodus na al die betonbakken onderweg en andere auto's waar we rakelings langs scheerden, neem me niet kwalijk
Had je je mond moeten houden toen het over Limburgers ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
was s avonds banger dan overdag in de auto idd.
sssstquote:
quote:
Tsk, alsof je anders niet naar The Cave had gekund met mij ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Re er niet bij is. Maar tegelijkertijd ben ik wel blij dat ik tenminste wat te doen heb nu hij er niet is ipv sneu thuis zitten
Subtiel is mij middle name.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
sp3cje ik denk dat MD subtiel wil zeggen dat zij ook komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |