Ja. In elk geval oognip, MissBliss , heatwave en ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Hallo, ik kom zeker wel zaterdag![]()
Zijn er weer mensen die daar wat eten?
We hopen er om 7 uur te zijn. En we zijn erg lekker, vooral Oognip en MissBlissquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Toppertje. Ik ken jullie geen van allen maar dat moet vast goedkomen. Bijten jullie? Indien ja: zijn jullie lekker?
Nee ik ook niet, maar mijn man was zo lief om samen met mij te kijken dus nu kan ik ook niets anders opzettenquote:
Schat van een man heb je, de mijne is gevluchtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar mijn man was zo lief om samen met mij te kijken dus nu kan ik ook niets anders opzetten
gezellig!quote:
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?quote:
Je denkt aan Mono vermoed ik, ik ben klein en (bijna) kaalquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?
Ik haal IRL iedereen steeds door elkaar
Mono was van Kwakje toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken ik jou wel? Of denk ik nu aan monopoly?
Ik haal IRL iedereen steeds door elkaar
Nee, de echte uitsmijter is nu bezig!quote:
Goffer, kan beeldscherm gaan poetsenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Een kloon van Geer en Goor zou dit zelfs te gay vinden
Absoluut!quote:
Gaat veel te hard daarquote:
quote:
Dat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Mensen, veel plezier weer zaterdag
Doe vooral wat jij en Gbee willen en voel je nergens toe gedwongen ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik sta al in de OP zag ik maar ik heb nog wel wat praktische issues voordat ik kan komen hoor
Heeft niks met 'het gedoe' te maken trouwens.
Ik had al weken geleden afgesproken met Goodbye en dan moeten we even kijken hoe dat met vervoer terug gaat van haar als we in de kroeg gaan kijken en slapen enzo. Mijn hoofd zat alleen wel iets te vol deze week door diverse dingen dus daar ben ik nog niet helemaal uit, maar ik doe mijn best
Ook qua hondenoppas enzo, effe overleggen nog alles. Ik zeg het zsm.
Maar besef wel dat we allemaal heel verdrietig gaan kijken als je niet komt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe vooral wat jij en Gbee willen en voel je nergens toe gedwongen ofzo
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Facking lekkere meid die ene. Maar dat borsthaar bij die kerel, wtf![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een beetje de samenvatting van greys en mij op FOK!.
(gaat over de inmiddels verwijderde foto waar ik ook in de achtergrond stond)
[..]
Mensen die niet jouw borsthaarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doen dan want ik heb iets voor je. Al maandenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook verdrietig kijken als ik niet kom
Het heeft ook echt niets (meer) te maken met de 'issues' en ik zit ook niet te vissen naar 'ahhhh kom nouuuuu' want ik voel de laf enzoAls het ook maar enigszins kan kom ik, echt.
Ik laf jouw haar. Ik laf jou ook, trouwens, daar niet vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is er heel veel liefde voor m'n haar hier in ESF.
ahhhh kom nouuuuuquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook verdrietig kijken als ik niet kom
Het heeft ook echt niets (meer) te maken met de 'issues' en ik zit ook niet te vissen naar 'ahhhh kom nouuuuu' want ik voel de laf enzoAls het ook maar enigszins kan kom ik, echt.
Briljantquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wie laft de Woosh-haren van Erik nou niet!
Ongeacht waar ze gelokaliseerd zijn
hehehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
3 achterin moet wel kunnen toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Worden MB, Ole en Heatwave gelukkig van 5 personen in een Ford Ka?Officieel moet het kunnen...
ja had je nu je knopjes nog maar hequote:
Dat wordt proppenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Worden MB, Ole en Heatwave gelukkig van 5 personen in een Ford Ka?Officieel moet het kunnen...
Volgens mij welquote:
Zo lang ik maar lekker kan zittenquote:
Moet lukken toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:24 schreef Oognip het volgende:
Hahaha ja dat heb ik dus ook... het kan wel weer tien jaar duren voordat we weer eens in een finale staanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij.![]()
Het is toch de eerste keer in lange tijd, en misschien ook in een lange tijd die nog komen gaat, dat we echt een goede kans maken op een hoge notering en dat wil ik toch een beetje met jullie meemaken.
Nederland, het land wat eens in de 10 jaar een finaleplaats haalt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heb ik dus ook... het kan wel weer tien jaar duren voordat we weer eens in een finale staan![]()
Dus praktische issues even opzij dan maar
volgens onze taxi kon dat juist nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
In de taxi pasten er dinsdag makkelijk 4 achterin en dan zaten ze zelfs nog behoorlijk comfortabel, vraag maar aan Cat, of aan Toek.
quote:
tot je een stomme opmerking maakt over limburgers past het prima jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
In de taxi pasten er dinsdag makkelijk 4 achterin en dan zaten ze zelfs nog behoorlijk comfortabel, vraag maar aan Cat, of aan Toek.
Dat was ook een Ford Ka?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet lukken toch?
Tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook wel bij.![]()
Het is toch de eerste keer in lange tijd, en misschien ook in een lange tijd die nog komen gaat, dat we echt een goede kans maken op een hoge notering en dat wil ik toch een beetje met jullie meemaken.
Ja, dat was een lekker goed getimede opmerking.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[..]
tot je een stomme opmerking maakt over limburgers past het prima ja
Wist echt niet dat Schunk, MPG en Cat uit Limburg kwamen hoor
Tenzij je je eigen derriere aan het inparkeren bent uiteraardquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaringen in een Ford Ka is dat ie altijd kleiner is dan dat je denkt. En dat vind ik bij inparkeren altijd wel een voordeel
.
Ik schat hem met parkeren ook altijd groter in dan gedacht iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ervaringen in een Ford Ka is dat ie altijd kleiner is dan dat je denkt. En dat vind ik bij inparkeren altijd wel een voordeel
.
Als ik de deur open had gedaan toen hadden we met 4 man wel direct in het ziekenhuis geweest, dat scheeltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was een lekker goed getimede opmerking.
Nou ja, wees maar blij dat je niet in het midden zat.
Maar ze had wel gelijk, dat had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
Wel krom dat de kleinste van het stel dan rijdt
minstens jaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef Greys het volgende:
Dus we zijn gewoon toch met 16-18 personen morgen?
Tof
Ik doel nu op mezelf, Q is niet de kleinstequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar ze had wel gelijk, dat had ik niet verwacht
Zo veel nog ja? Tofquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:53 schreef Greys het volgende:
Dus we zijn gewoon toch met 16-18 personen morgen?
Tof
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik doel nu op mezelf, Q is niet de kleinste
"NEEE MAN NIET DAAR PARKEREN DAT PAST NOOOOOOOOIT. VEELSTE KRAP!"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik schat hem met parkeren ook altijd groter in dan gedacht iddMaar volgens mij kun je met z'n 3en best comfortabel zitten achterin. Hoop ik dan.
Volgens mij heb je minder ruimte in een Aygo en ook dat viel me mee qua hoe verrot het zat.
Wel krom dat de kleinste van het stel dan rijdt
Fucking told ya. Been there, done that.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde hoeveel er in de aygo paste. Ik dacht dat het niet ging.
tofffffquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is misschien een kans dat ik toch stiekem kom. Ik bedenk me namelijk net iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |