ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke donderdag om 20.30 uur te zien zijn.
Site doet een beetje pijn aan mn ogen en gehoor. Maar het restaurant heeft vestigingen in diverse landen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gekeken, alleen opgezocht
Toen ik de homepage zag dacht ik eerder aan een club of zo dan aan een restaurant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Site doet een beetje pijn aan mn ogen en gehoor. Maar het restaurant heeft vestigingen in diverse landen.
Is zij een stuk ouder? Of lijkt dat maar?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef OProg het volgende:
Ik kende ze eigenlijk niet maar Kim en Jaap lijken me leuke, aardige mensen.
2 jaar maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is zij een stuk ouder? Of lijkt dat maar?
Vreselijke man . Bullebak die denkt dat hij heel wat voorstelt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, Willebrord is nog erger dan ik voor mogelijk had gehouden.
Hij heeft een grote dikke pik.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijke man . Bullebak die denkt dat hij heel wat voorstelt.
Dreinerig kind is het.
Hoe zijn vrouw het uithoudt bij hem is mij een raadsel.
En geld. Denk ik.quote:
Da's waar. Dan snap ik het ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan het huis en de auto te zien valt dat wel mee.
Lelijke mannen schijnen steengoed in bed te zijn.quote:
Geen idee, geen ervaring met lelijke mannenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lelijke mannen schijnen steengoed in bed te zijn.
Ik kan er niet over meepraten, mijn man is natuurlijk een bloedje.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen van die gast. Hij kon van mij met dikke pik en al opzoutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die in het rood?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ondertussen: een Kampster uit Macedonië zingt iets over Prednison.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring met lelijke mannen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Cynix ® het volgende:
Hij legt anders wel geile briefjes in haar koffer. Dus ik denk dat Willi er zeker wat van kan. Ze laten niet voor niks de slaapkamer zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen van die gast. Hij kon van mij met dikke pik en al opzouten.
Veel!quote:
Je moet er toch niet aan denken, met die vent in bedquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij legt anders wel geile briefjes in haar koffer. Dus ik denk dat Willi er zeker wat van kan. Ze laten niet voor niks de slaapkamer zien.
Ik zet 10 punten in opdat er kabels aan het plafond hangen.
'En nu zorg je dat ik kom godverdomme'quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken, met die vent in bedzou hij dan ook de hele tijd godverdomme roepen?
"Jah?""quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef OProg het volgende:
[..]
'En nu zorg je dat ik kom godverdomme'
NU JA NU KUTWIJF!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:20 schreef OProg het volgende:
[..]
'En nu zorg je dat ik kom godverdomme'
Niet mijn droom verstoren nu he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook alleen met knappe mannen heeft gesext.
Ik moet er ook niet aan denken om net uit bed te moeten schilderen.quote:
Watje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken om net uit bed te moeten schilderen.
Maar verder ben ik hardstikke actief én creatief hoor!quote:
En die heeft steeds haar klep vol als ze wat moet zeggen.quote:
Hij is niet de vader.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dochter heeft ook al de looks van haar vader
Ah. Nou moeke is ook geen bloedmooiequote:
Wilibrord is haar vader niet!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dochter heeft ook al de looks van haar vader
Binnenkant kliko mee bekleden.quote:
Dat zie je aan de neus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
Willy heeft denk ik ook te kampen met vele jaren veel te veel sterke drank zuipen.
Jaap is wat grijzig.quote:
Met Rosalie van Breemen, als ik het goed zag. Als ik haar een beetje moet beoordelen op wat ik tot nu toe met haar gezien heb is het nogal een defensief en daardoor 'bitchy' typje. Zin inquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgende week ruilt die tattoo gast met ...?
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Met Rosalie van Breemen, als ik het goed zag. Als ik haar een beetje moet beoordelen op wat ik tot nu toe met haar gezien heb is het nogal een defensief en daardoor 'bitchy' typje. Zin in.
Iddquote:
Gewoon terecht ..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd![]()
Die Willy is wel een opgefokte gast zeg, helemaal in de auto, jezus zeg, daar kan ik ook echt niet tegen als ik rij en mensen zich er steeds mee bemoeien. En echt belachelijk dat zij tijdens het eten al die irish coffee moet maken, dat hij daar niet eens ff 5 minuten op kan wachten tot zij ook uitgegeten is. Ja, zijn wel dingen die ik echt respectloos vind
Lijkt mij echt wel relaxed om zo dichtbij het Amsterdamse bos te wonen. Zijn wij vorig jaar geweest met familiedag, echt mooi daarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vlak bij mij in de buurt
![]()
http://maps.google.nl/map(...)lland&gl=nl&t=m&z=16
Oh het leek een beetje op de flats bij het Buikslotermeerplein.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vlak bij mij in de buurt
![]()
http://maps.google.nl/map(...)lland&gl=nl&t=m&z=16
Ik woon daar ook vlak in de buurt, bij het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lijkt mij echt wel relaxed om zo dichtbij het Amsterdamse bos te wonen. Zijn wij vorig jaar geweest met familiedag, echt mooi daar
En dan herken je het niet als het op tv komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
Ik woon daar ook vlak in de buurt, bij het Olympisch Stadion
Haha het leek precies op de flats in Noord. En daar bij Assumburg kom ik nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan herken je het niet als het op tv komt![]()
Nou ja helemaal in je eentje van die zolderkamer af en over straat is ook zo een grote stap
Ah, ook wel leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
In het voorstukje zag ik Henk Schiffmacher en Rosalie van Breemen. Zij dus met hun partner.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Rosalie heeft geen vriend/man (dat zag je in het voorstukje), dus die scenes met de vrouw van Henk worden niet al te interessant?
Maar misschien wel juist interessanter met Henk... als Rosalie op zoek is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar Rosalie heeft geen vriend/man (dat zag je in het voorstukje), dus die scenes met de vrouw van Henk worden niet al te interessant?
Belachelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit.quote:
*ril*quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik zie wel soort bloot, maar ja... geen lekker bloot.
Laura die Arnie neukte?quote:
Niet? Wordt wel tijd dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef static het volgende:
Ja, laten we er een GTST topic van maken, die hebben we nog niet.
Waarom zouden we dat doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef static het volgende:
Ja, laten we er een GTST topic van maken, die hebben we nog niet.
Omdat we blijkbaar nog niet zo een topic hebben.quote:
Ook een kwaliteitsprogrammaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ah shit ik had een stukje overspel in de liefde kunnen kijken.
Nou zo jetset is ze ook weer niet, altijd de vrouw van geweestquote:
Ze zal wel af en toe een cheque krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
Oh. En Rosalie heeft dus blijkbaar wel een vent. Eentje met geld.
Er komt geen vent tussen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zal wel af en toe een cheque krijgen.
komt volgens mij niet verder kan berichten op het antwoord apparaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze heeft vooral hete telefoonseks met haar man zeker.
Zeker geen beeldbellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze heeft vooral hete telefoonseks met haar man zeker.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Rosalie had ik graag even willen zien met Willibrord.
Waarschijnlijk niet, nee. Dat zal wel gecompenseerd worden door Henk & Rosalie. Ik zou trouwens wel reuzeblij zijn als ik in mijn eentje een tijd op die boerderij mocht bivakkerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Dat gaat doodvervelen worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
van 'al 'mijn woningen.. niet erg bescheiden
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten diggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezellig... Dan begin je ook met jezelf te praten ja
Idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten liggen
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als er nou een computer staat kan ze de hele dag FOK!ken daar op Sylt.
Maar wel een stuk kouder daar op de Wadden!quote:
met je laptop op een luchtbed in het zwembadquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?
En het is nog midden in de natuur ook, schijnbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met je laptop op een luchtbed in het zwembad
Eigenlijk is dat precies hetzelfde.quote:
Sylt is een Waddeneiland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En het is nog midden in de natuur ook, schijnbaar.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als er nou een computer staat kan ze de hele dag FOK!ken daar op Sylt.
Misschien is er wel een wijnkelderquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Geen zolder kamer gezien tot nu toe
Ja hequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat perfect uitgekozen dit, die Rosalie bij een kerel als Henk
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.quote:
Passen prima bij elkaar dus. Kijk hoe die Henk eruit ziet joh, bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Samson het volgende:
Vrouw Schifmacher lijkt me best sympathiek, maar is zo te zien wel een vies wijf. Van Bremen lijkt me helemaal niet sympathiek maar wel wat hygiënischer. En wat is dat nu voor raar huwelijk wat ze heeft?
USA --> money --> Rosaliequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Samson het volgende: En wat is dat nu voor raar huwelijk wat ze heeft?
Nee, echt fris is hij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Passen prima bij elkaar dus. Kijk hoe die Henk eruit ziet joh, bah.
Dat trek ik zeker niet in twijfel, maar ik vind ze er zo viezig uitzien, gaat verder niet over hun persoonlijkheid. Die heb ik liever dan die van Rosaliequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.
Vroeger wou ik een tattoo laten zetten bij Henkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Ook geen goed teken als je je in je eentje niet echt kunt vermaken
Mwah, als je zo gewend bent om 24 uur per dag samen te zijn is dat wel even wennenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Of Static is ook viezig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat trek ik zeker niet in twijfel, maar ik vind ze er zo viezig uitzien, gaat verder niet over hun persoonlijkheid. Die heb ik liever dan die van Rosalie
Idd, ga zwemmen, een boek lezen, weet ik het wat. Sowieso sport ze 3 keer per dag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Bovendien in een vreemd huis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah, als je zo gewend bent om 24 uur per dag samen te zijn is dat wel even wennen
46.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Rosalie eigenlijk, richting 50?
Ik dacht ik probeer het eens. Maar ik ga weer zappen.quote:
quote:
Ah dank je!quote:
Bedankt. Volgende keer in een spoiler graag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind van die vrouwen met botox altijd iets vampierderigs hebben.
Maar het kan altijd erger.
Ik dacht eind 40, dus ergens klopt het wel.quote:
Wtf, die is er niet mooier op geworden, de verhoudingen zijn wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind van die vrouwen met botox altijd iets vampierderigs hebben.
Maar het kan altijd erger.
[ afbeelding ]
En dan heeft Dr. Phil hele afleveringen met vrouwen die 'verslaafd zijn aan plastische chirurgie'quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf, die is er niet mooier op geworden, de verhoudingen zijn weg
Marijke Helwegen denkt dat ook, die ziet gewoon echt niet wat er lelijk aan is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
En ze denkt dat ze er nu mooi uit ziet dat is nog het erge.
Is die foto niet nep? Alles lijkt wel uit verhouding. En de tekst 'funny pictures'quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En dan heeft Dr. Phil hele afleveringen met vrouwen die 'verslaafd zijn aan plastische chirurgie'.
Ik begrijp daar echt geen snars van. Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval. Dan maar wat rimpels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marijke Helwegen denkt dat ook, die ziet gewoon echt niet wat er lelijk aan is.
Ja ik twijfel ook of ik het nou kan waarderen of niet. Op zich haal je haar wel uit haar comfortzone, maar toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:05 schreef Samson het volgende:
Het is saai omdat de ene helemaal geen man heeft, dus het is toch helemaal geen ruil van vrouwen?
Iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:08 schreef Samson het volgende:
haha, wat een armoe, niet verwarmd dat zwembad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |