Niet? Wordt wel tijd dan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef static het volgende:
Ja, laten we er een GTST topic van maken, die hebben we nog niet.
Waarom zouden we dat doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef static het volgende:
Ja, laten we er een GTST topic van maken, die hebben we nog niet.
Omdat we blijkbaar nog niet zo een topic hebben.quote:
Ook een kwaliteitsprogrammaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ah shit ik had een stukje overspel in de liefde kunnen kijken.
Nou zo jetset is ze ook weer niet, altijd de vrouw van geweestquote:
Ze zal wel af en toe een cheque krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:32 schreef OProg het volgende:
Oh. En Rosalie heeft dus blijkbaar wel een vent. Eentje met geld.
Er komt geen vent tussen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zal wel af en toe een cheque krijgen.
komt volgens mij niet verder kan berichten op het antwoord apparaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze heeft vooral hete telefoonseks met haar man zeker.
Zeker geen beeldbellenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze heeft vooral hete telefoonseks met haar man zeker.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Rosalie had ik graag even willen zien met Willibrord.
Waarschijnlijk niet, nee. Dat zal wel gecompenseerd worden door Henk & Rosalie. Ik zou trouwens wel reuzeblij zijn als ik in mijn eentje een tijd op die boerderij mocht bivakkerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Dat gaat doodvervelen worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
van 'al 'mijn woningen.. niet erg bescheiden
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten diggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezellig... Dan begin je ook met jezelf te praten ja
Idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten liggen
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als er nou een computer staat kan ze de hele dag FOK!ken daar op Sylt.
Maar wel een stuk kouder daar op de Wadden!quote:
met je laptop op een luchtbed in het zwembadquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?
En het is nog midden in de natuur ook, schijnbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met je laptop op een luchtbed in het zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |