Waarschijnlijk niet, nee. Dat zal wel gecompenseerd worden door Henk & Rosalie. Ik zou trouwens wel reuzeblij zijn als ik in mijn eentje een tijd op die boerderij mocht bivakkerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Dat gaat doodvervelen worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dus die Louise zit in haar eentje in dat huis. Dat zal spannende beelden opleveren
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Stickertje het volgende:
van 'al 'mijn woningen.. niet erg bescheiden
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten diggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rosalie is ook niet bescheiden. Is een opschepster.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Gezellig... Dan begin je ook met jezelf te praten ja
Idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht, want daar heeft ze kei en keihard voor moeten liggen
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als er nou een computer staat kan ze de hele dag FOK!ken daar op Sylt.
Maar wel een stuk kouder daar op de Wadden!quote:
met je laptop op een luchtbed in het zwembadquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fokken afgewisseld met een duik in het zwembad. Hémels toch?
En het is nog midden in de natuur ook, schijnbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
met je laptop op een luchtbed in het zwembad
Eigenlijk is dat precies hetzelfde.quote:
Sylt is een Waddeneiland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:45 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En het is nog midden in de natuur ook, schijnbaar.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Als er nou een computer staat kan ze de hele dag FOK!ken daar op Sylt.
Misschien is er wel een wijnkelderquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Geen zolder kamer gezien tot nu toe
Ja hequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat perfect uitgekozen dit, die Rosalie bij een kerel als Henk
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.quote:
Passen prima bij elkaar dus. Kijk hoe die Henk eruit ziet joh, bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Samson het volgende:
Vrouw Schifmacher lijkt me best sympathiek, maar is zo te zien wel een vies wijf. Van Bremen lijkt me helemaal niet sympathiek maar wel wat hygiënischer. En wat is dat nu voor raar huwelijk wat ze heeft?
USA --> money --> Rosaliequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef Samson het volgende: En wat is dat nu voor raar huwelijk wat ze heeft?
Nee, echt fris is hij nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Passen prima bij elkaar dus. Kijk hoe die Henk eruit ziet joh, bah.
Dat trek ik zeker niet in twijfel, maar ik vind ze er zo viezig uitzien, gaat verder niet over hun persoonlijkheid. Die heb ik liever dan die van Rosaliequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |