Binnenkant kliko mee bekleden.quote:
Dat zie je aan de neus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef OProg het volgende:
Willy heeft denk ik ook te kampen met vele jaren veel te veel sterke drank zuipen.
Jaap is wat grijzig.quote:
Met Rosalie van Breemen, als ik het goed zag. Als ik haar een beetje moet beoordelen op wat ik tot nu toe met haar gezien heb is het nogal een defensief en daardoor 'bitchy' typje. Zin inquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgende week ruilt die tattoo gast met ...?
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 03:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Met Rosalie van Breemen, als ik het goed zag. Als ik haar een beetje moet beoordelen op wat ik tot nu toe met haar gezien heb is het nogal een defensief en daardoor 'bitchy' typje. Zin in.
Iddquote:
Gewoon terecht ..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd![]()
Die Willy is wel een opgefokte gast zeg, helemaal in de auto, jezus zeg, daar kan ik ook echt niet tegen als ik rij en mensen zich er steeds mee bemoeien. En echt belachelijk dat zij tijdens het eten al die irish coffee moet maken, dat hij daar niet eens ff 5 minuten op kan wachten tot zij ook uitgegeten is. Ja, zijn wel dingen die ik echt respectloos vind
Lijkt mij echt wel relaxed om zo dichtbij het Amsterdamse bos te wonen. Zijn wij vorig jaar geweest met familiedag, echt mooi daarquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vlak bij mij in de buurt
![]()
http://maps.google.nl/map(...)lland&gl=nl&t=m&z=16
Oh het leek een beetje op de flats bij het Buikslotermeerplein.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Vlak bij mij in de buurt
![]()
http://maps.google.nl/map(...)lland&gl=nl&t=m&z=16
Ik woon daar ook vlak in de buurt, bij het Olympisch Stadionquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lijkt mij echt wel relaxed om zo dichtbij het Amsterdamse bos te wonen. Zijn wij vorig jaar geweest met familiedag, echt mooi daar
En dan herken je het niet als het op tv komtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
Ik woon daar ook vlak in de buurt, bij het Olympisch Stadion
Haha het leek precies op de flats in Noord. En daar bij Assumburg kom ik nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan herken je het niet als het op tv komt![]()
Nou ja helemaal in je eentje van die zolderkamer af en over straat is ook zo een grote stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |