Vroeger wou ik een tattoo laten zetten bij Henkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef static het volgende:
[..]
Valt hardstikke mee, ze zijn beide prettig gestoord, heb ze een paar keer meegemaakt.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Ook geen goed teken als je je in je eentje niet echt kunt vermaken
Mwah, als je zo gewend bent om 24 uur per dag samen te zijn is dat wel even wennenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Of Static is ook viezig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat trek ik zeker niet in twijfel, maar ik vind ze er zo viezig uitzien, gaat verder niet over hun persoonlijkheid. Die heb ik liever dan die van Rosalie
Idd, ga zwemmen, een boek lezen, weet ik het wat. Sowieso sport ze 3 keer per dag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Samson het volgende:
Bovendien in een vreemd huis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah, als je zo gewend bent om 24 uur per dag samen te zijn is dat wel even wennen
46.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is Rosalie eigenlijk, richting 50?
Ik dacht ik probeer het eens. Maar ik ga weer zappen.quote:
quote:
Ah dank je!quote:
Bedankt. Volgende keer in een spoiler graag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind van die vrouwen met botox altijd iets vampierderigs hebben.
Maar het kan altijd erger.
Ik dacht eind 40, dus ergens klopt het wel.quote:
Wtf, die is er niet mooier op geworden, de verhoudingen zijn wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:01 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind van die vrouwen met botox altijd iets vampierderigs hebben.
Maar het kan altijd erger.
[ afbeelding ]
En dan heeft Dr. Phil hele afleveringen met vrouwen die 'verslaafd zijn aan plastische chirurgie'quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf, die is er niet mooier op geworden, de verhoudingen zijn weg
Marijke Helwegen denkt dat ook, die ziet gewoon echt niet wat er lelijk aan is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
En ze denkt dat ze er nu mooi uit ziet dat is nog het erge.
Is die foto niet nep? Alles lijkt wel uit verhouding. En de tekst 'funny pictures'quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En dan heeft Dr. Phil hele afleveringen met vrouwen die 'verslaafd zijn aan plastische chirurgie'.
Ik begrijp daar echt geen snars van. Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval. Dan maar wat rimpels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marijke Helwegen denkt dat ook, die ziet gewoon echt niet wat er lelijk aan is.
Ja ik twijfel ook of ik het nou kan waarderen of niet. Op zich haal je haar wel uit haar comfortzone, maar toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:05 schreef Samson het volgende:
Het is saai omdat de ene helemaal geen man heeft, dus het is toch helemaal geen ruil van vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |