quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Van het gat en die kruisen? Waar?
En wat zou daarmee bereikt worden, met zo'n verdwijntrucage? Als ze nog leven ergens opduiken dan betekent dat dat ze de rest van hun leven bij de moeder blijven. Moet de vader 'echt' gewild hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:47 schreef piepie het volgende:
[..]
daarom zat ik aan een oost-europeaan te denken, die doen de gekste dingen voor geld
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:51 schreef piepie het volgende:
Ik wilde nog even op Kuil reageren, maar weet niet hoe ik uit vorige topic moet quoten.
Die eventuele oost-europeaan is dan natuurlijk al eerder goed betaald om dit te doen wilde ik zeggen.
nee niet voor dat bedrag, die is dan al eerder vet betaald geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:48 schreef webb2012 het volgende:
[..]
De man had 170 euro gepint, toen hij gevonden werd had hij nog 45 euro op zak. Lijkt me niet dat een oost-europeaan voor 125 euro zoiets doet..
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.
Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
Ja, is ook een goeie vraag natuurlijk...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ja, maar wat kun je er evt mee doen, waarom koopt iemand dat, die doet wat hij doet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaam
Het is allemaal speculeren, want alleen datgene napraten wat de politie laat weten dat levert niets op...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.
Volgens nu.nl waren er ook twee takken tegen een boom gespijkerd. http://www.nu.nl/algemeen(...)ruisen-in-zeist.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...
Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..quote:
denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:59 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..
Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duurquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:00 schreef piepie het volgende:
[..]
denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:02 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duur)
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:06 schreef kuil het volgende:
Het geld kan heel goed een dwaalspoor zijn. Hij kan gewoon een deel hebben weggegooid om het te doen laten lijken dat hij nog allerlei betalingen heeft gedaan.
Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef piepie het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.
Ik zit gewoon weer stiekum te denken dat hij dat geld aan degene heeft gegeven die zijn kinderen heeft meegnomen om te tanken onderweg bijvoorbeeld (op weg naar oost-Europa .... sorry).
hopelijk zal de tijd het leren, ik sluit niets uit in deze bizarre zaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.
Welnee. Mensen die gratis geld vinden??quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..
Je bent niet de enige die zo'n mogelijkheid niet uitsluit trouwens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef piepie het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.
Ik zit gewoon weer stiekum te denken dat hij dat geld aan degene heeft gegeven die zijn kinderen heeft meegnomen om te tanken onderweg bijvoorbeeld (op weg naar oost-Europa .... sorry).
Niet bijna alles, maar wel veel idd als je een beetje reėel bliftquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo'n mogelijkheid niet uitsluit trouwens.
Ik vind eigenlijk bijna elk denkbaar scenario vergezocht in deze zaak.
zeker!quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo'n mogelijkheid niet uitsluit trouwens.
Ik vind eigenlijk bijna elk denkbaar scenario vergezocht in deze zaak.
Die kennen we wel.. Maar daar was iig nog het bericht dat hij de meisjes vermoord hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:14 schreef kuil het volgende:
Oftewel, het lijkt erop dat we waarschijnlijk richting dit scenario gaan:
Zwitserland in de ban van vergelijkbare vermissingszaak
Enige verschil is dat de vader toen wel in zijn afscheidsbrief schreef dat de kinderen in vrede rustten.
Wat ik bizar vind in het hele verhaal is de tegenstelling die bestaat in het boos zijn op z'n ex vermoedelijk vanwege de voogdij-ruzie en het vermoorden van zijn kinderen. Als hij zo'n probleem had met de voogdij dan impliceert dat dat hij veel van zijn kinderen hield.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bijna alles, maar wel veel idd als je een beetje reėel blift
Goed planquote:
Ja, dacht ik al. Maar daarom hoop ik ook dat men hier niet krampachtig blijft doorzoeken. Als ze deze week niet worden gevonden dan waarschijnlijk alleen nog maar toevallig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die kennen we wel.. Maar daar was iig nog het bericht dat hij de meisjes vermoord had
We weten zij redenen niet. Kan net zo goed iets anders zijn. Bijv Labiele pa en kinderen die jengelen om mama. Pa is al labiel en voelt zich achtergesteld... Voorbeeldje he??quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat ik bizar vind in het hele verhaal is de tegenstelling die bestaat in het boos zijn op z'n ex vermoedelijk vanwege de voogdij-ruzie en het vermoorden van zijn kinderen. Als hij zo'n probleem had met de voogdij dan impliceert dat dat hij veel van zijn kinderen hield.
Ik snap (althans kam me er 'iets' bij voorstellen) dat je wanneer je het niet meer ziet zitten in een opwelling je gezin uitmoordt, maar hier is geen sprake geweest van een opwelling.
Aldus Whiskers, die helemaal uit haar plaat ging toen er gespeculeerd werd in het Boston-topic en anderen toebeet dat "we niets weten dus moeten ophouden met speculeren en 'gewoon' de officiele berichtgeving moesten afwachten".quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaam
Ik denk dat de politie wat meer informatie moet vrijgeven over de gang die hij de week ervoor bewandeld heeft. Ik denk dat je daar meer uithaalt als van de bewuste dag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:17 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Maar daarom hoop ik ook dat men hier niet krampachtig blijft doorzoeken. Als ze deze week niet worden gevonden dan waarschijnlijk alleen nog maar toevallig.
Zuid Merika laat het deskundige licht schijnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus Whiskers, die helemaal uit haar plaat ging toen er gespeculeerd werd in het Boston-topic en anderen toebeet dat "we niets weten dus moeten ophouden met speculeren en 'gewoon' de officiele berichtgeving moesten afwachten".
Tot zover de geloofwaardigheid van dit poesje.
Dagelijks, dat is mijn werk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zuid Merika laat het deskundige licht schijnen
Tuurlijk. Dat kan. Maar we kunnen inmiddels vaststellen dat er door de vader nagedacht is over wat er is gebeurt gezien de afscheidsbrief. Dat toont aan dat het motief toch wel een zwaarwegend iets moet zijn geweest en dus een aantal dingen waarschijnlijk uitsluit, zoals jouw voorbeeldje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten zij redenen niet. Kan net zo goed iets anders zijn. Bijv Labiele pa en kinderen die jengelen om mama. Pa is al labiel en voelt zich achtergesteld... Voorbeeldje he??
Ga terug in je hok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dagelijks, dat is mijn werk.
Maar goed te zien dus dat je openstaat voor speculatie. Prima dat je het hier doet. Enige verzoek heb ik om dan anderen die dat in andere topics doen gewoon lekker hun gang te laten gaan in plaats van er rücksichtlos op inhakken.
Ik ben meer een kattenmens.quote:
Vind je? Alle leek voorspoedig en normaal te gaan tot Neerbeek..quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat kan. Maar we kunnen inmiddels vaststellen dat er door de vader nagedacht is over wat er is gebeurt gezien de afscheidsbrief. Dat toont aan dat het motief toch wel een zwaarwegend iets moet zijn geweest en dus een aantal dingen waarschijnlijk uitsluit, zoals jouw voorbeeldje.
Hij heeft niet voor niets de brief geschreven 's middags of in ieder geval aangepast..quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je? Alle leek voorspoedig en normaal te gaan tot Neerbeek..
Zoek een Zuid-Amerikaansequote:
Behalve z'n afscheidsbrief...quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je? Alle leek voorspoedig en normaal te gaan tot Neerbeek..
Ja, klopt (en zit me dwars), maar tot Neerbeek ging alles vrij soepelquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:24 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets de brief geschreven 's middags of in ieder geval aangepast..
Liever een Ragdoll, toffe beesten.quote:
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Behalve z'n afscheidsbrief...
Wat jij wilquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever een Ragdoll, toffe beesten.
Alvast filmquotes aan het verzamelen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
... tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Omdat zijn kinderen niets door mochten hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt (en zit me dwars), maar tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Klopt. maar toen ik dat hier zei "wou ik info waar ik geen recht op had"quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Is wel ontkent. Ik weet niet waar, en heb ook niet veel zin om dat nu op te zoeken maar is wel degelijk ontkent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes hequote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever een Ragdoll, toffe beesten.
Is ZEKER ontkendquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is wel ontkent. Ik weet niet waar, en heb ook niet veel zin om dat nu op te zoeken maar is wel degelijk ontkent.
Haha, hoezo?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes he
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat niet ontkent maar gewoon pas later bekend gemaakt. Het is ook niet duidelijk hoelang ze het al wisten voordat ze het publiekelijk hebben gemaakt. Er zal vast een reden voor zijn geweest.
Laat je nakijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat weer lekker met de vrouwtjes he
Het IS ontkendquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.
Ik gok dat het niet bekend gemaakt mocht worden van de familie..
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:30 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet duidelijk hoelang ze het al wisten, maar ga er maar vanuit dat dat op dag 1 al bekend was.
Ik gok dat het niet bekend gemaakt mocht worden van de familie..
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook meteen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?
Ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van, van dat liegen. Ik ben wel benieuwd naar een bron.quote:En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Ik zal het wel even opzoeken voor je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook meteen vinden.
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van, van dat liegen. Ik ben wel benieuwd naar een bron.
Wat precies?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat dat op dag 1 al bekend was? Vind ik niet per se logisch.
Mag aannemen dat ze nu wel weten wat hij op zijn pc heeft gedaan, ze hebben immers die "brief" ook gevonden... Ze hebben tegenwoordig bij de politie toch ook mensen rondlopen die iets meer van computers afweten?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?
En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Dat men op dag 1 al die afscheidsbrief heeft kunnen vinden. Het is prima mogelijk maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:
Hebben ze denk ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat men op dag 1 al die afscheidsbrief heeft kunnen vinden. Het is prima mogelijk maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Nu wel ja, maar het ging over dag 1.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat ze nu wel weten wat hij op zijn pc heeft gedaan, ze hebben immers die "brief" ook gevonden... Ze hebben tegenwoordig bij de politie toch ook mensen rondlopen die iets meer van computers afweten?
http://nos.nl/audio/50480(...)t-achtergelaten.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:34 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik zal het wel even opzoeken voor je.
Ja, dat laatste mag ik aannemen dat dit de laatste jaren een goed deel opgekrikt zal zijn... Als ze nu eens mensen aan zouden nemen en die meer zouden betalen als al die hoofdcommissarissen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar het ging over dag 1.
Valt overigens tegen hoor volgens mij; de kwaliteiten van het cyberteam van de politie.
Waarom wat? Achtergehouden?quote:
De zoveelste flater. Zou goed zijn als de media hier eens op duiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:38 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://nos.nl/audio/50480(...)t-achtergelaten.html
Ontkennen ze dat nu weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:40 schreef kuil het volgende:
[..]
De zoveelste flater. Zou goed zijn als de media hier eens op duiken.
Ik roep al de hele dag dat het eerder ontkend hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:40 schreef kuil het volgende:
[..]
De zoveelste flater. Zou goed zijn als de media hier eens op duiken.
Ik zie het 9 mei.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:41 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Nee dat is wat ze eerder ontkende.. Daar kwamen ze pas 2dagen terug(volgens mij) mee.
Twijfelachtig dit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:38 schreef webb2012 het volgende:
[..]
http://nos.nl/audio/50480(...)t-achtergelaten.html
Heb je wel goed geluisterd?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Twijfelachtig dit.
De journalist in het filmpje zegt dat de politie hem heeft verteld dat de man niets bruikbaars heeft achtergelaten. Een afscheidsbrief hoeft niet per se bruikbaar te zijn. Daarnaast hoeft het niet zo te zijn dat de afscheidsbrief toen al was gevonden. Misschien was 'ie al wel gevonden maar nog niet voldoende onderzocht om er een standpunt over in te nemen.
Met andere woorden; ik vind de conclusie 'de politie liegt' ietwat overtrokken en vooral vrij zinloos.
De politie ontkent dat er iets bruikbaars is gevonden volgens de journalist in het filmpje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:47 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Heb je wel goed geluisterd?
Telegraaf meld dat er een afscheidsbrief is gevonden. De politie ontkent dit....
Er word ook gezegd dat er dus geen afscheidsbrief is gevonden. Maargoed ik ga stoppen met deze discussie, voegt verder niks toe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De politie ontkent dat er iets bruikbaars is gevonden volgens de journalist in het filmpje.
Slapen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:51 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Er word ook gezegd dat er dus geen afscheidsbrief is gevonden. Maargoed ik ga stoppen met deze discussie, voegt verder niks toe.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:52 schreef kuil het volgende:
'Geen deal tussen politie en Opsporing Verzocht'
quote:Dat zegt presentatrice van het Avro-programma Anniko van Santen tegen NU.nl.
Het is allemaal een beetje twijfelachtig. Het hangt er maar net vanaf wie het stukje 'dus ook een afscheidsbrief' heeft gezegd. De politie of de journalist zelf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:51 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Er word ook gezegd dat er dus geen afscheidsbrief is gevonden. Maargoed ik ga stoppen met deze discussie, voegt verder niks toe.
Daar ging het ook niet geheel over, het gaat meer om het feit dat de politie feiten achter hield die wellicht in deze zaak eerder naar buiten gebracht hadden moeten worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje twijfelachtig. Het hangt er maar net vanaf wie het stukje 'dus ook een afscheidsbrief' heeft gezegd. De politie of de journalist zelf.
Daarnaast kan het natuurlijk prima zo zijn dat de brief toen net was gevonden maar dat de woordvoerder van de politie nog geen groen licht had gehad om dat te vertellen.
Zoiets wordt eerst onderzocht en daarbij is de politie geen hive mind.
Anyway, het hele verhaal over 'de politie liegt' of 'de politie ontkent' is volgens mij totaal zinloos.
Vertel me dan maar eens welke feiten eerder naar buiten toe gebracht hadden moeten worden en waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:57 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet geheel over, het gaat meer om het feit dat de politie feiten achter hield die wellicht in deze zaak eerder naar buiten gebracht hadden moeten worden.
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens welke feiten eerder naar buiten toe gebracht hadden moeten worden en waarom.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.
Daar ben ik het mee eens.quote:maar hier iig 1 feit die wel gelijk naar buiten gebracht had MOETEN worden.. De kleding die de vader droeg. Niemand weet nog na 1 week wie of wat iemand droeg. Na 1 of 2 dagen is dit nog wel voor de geest te halen maar na 1 week niet meer. Ik weet niet eens meer wat ik vorige week woensdag voor kleding aan had. Laat staan dat ik het over een voor mij vreemd persoon nog weet.
Irrelevant als je je bijv. herinnert dat je in of rondom Doorn bent geweest (en waarom zou je je dat niet herinneren) en een man en twee kinderen hebt gezien, luisterend naar de omschrijving van die personen, imo... Die kleren zijn niet cruciaal. Idem met die auto of dat nu verknipt is of niet en of die nu richting Amerongen reed of Doorn, iemand die er achter reed weet toch de dots wel door te trekken, hoewel de info fout werd weergegeven...quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.
maar hier iig 1 feit die wel gelijk naar buiten gebracht had MOETEN worden.. De kleding die de vader droeg. Niemand weet nog na 1 week wie of wat iemand droeg. Na 1 of 2 dagen is dit nog wel voor de geest te halen maar na 1 week niet meer. Ik weet niet eens meer wat ik vorige week woensdag voor kleding aan had. Laat staan dat ik het van een voor mij vreemd persoon nog weet.
In dat verband wel, maar iemand die bij een drukke winkel werkt weet dat wss niet, die krijgen wellicht dagelijks een vader met 2 kinderen in de winkel. Daar schenk je op dat moment dan weinig tot geen aandacht aan. Maargoed, het is gewoon raar dat er op zo'n laat tijdstip dit soort informatie naar buiten gebracht word.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Irrelevant als je je bijv. herinnert dat je in of rondom Doorn bent geweest (en waarom zou je je dat niet herinneren) en een man en twee kinderen hebt gezien, luisterend naar de omschrijving van die personen, imo... Die kleren zijn niet cruciaal. Idem met die auto of dat nu verknipt is of niet en of die nu richting Amerongen reed of Doorn, iemand die er achter reed weet toch de dots wel door te trekken, hoewel de info fout werd weergegeven...
Van dat soort mensen zal ook niet direct een cruciale getuigenis afhangen, vermoed ik. In een drukke winkelstraat zal hij niet direct iets doen dat verdacht is, ook niet in een winkel. Echter degen die hem die sleepkabel heeft verkocht zal zich het heus wel herinneren, het is niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
In dat verband wel, maar iemand die bij een drukke winkel werkt weet dat wss niet, die krijgen wellicht dagelijks een vader met 2 kinderen in de winkel. Daar schenk je op dat moment dan weinig tot geen aandacht aan. Maargoed, het is gewoon raar dat er op zo'n laat tijdstip dit soort informatie naar buiten gebracht word.
Dat is gek idd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:12 schreef webb2012 het volgende:
Daarnaast is het ook vreemd dat een journalist de politie erop moet wijzen dat de genomen beelden bij Rijksstraatweg niet zouden kloppen kwa tijd etc. Dit n.a.v. gesprek met eigenaar van de beelden.
Ja maar dat is de heenweg, daar hebben we vrij weinig aan omdat we dan weten dat de kinderen nog in de auto zaten. Hij heeft niet voor niets zijn telefoon uitgeschakeld, wil niet traceerbaar zijn. Heeft denk ik de nummerplaatregistratie over t hoofd gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt (en zit me dwars), maar tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Je weet niet hoe diep ze in welke computer hebben moeten graven om dat ding te vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren ben ik bang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Ongelooflijk, hebben ze die kinderen nou nog niet gevonden?
Nee, dat is nou net één van die dingen die ze achtergehouden hebben....quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:30 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze mijn Usual Suspects tip al serieus genomen?
Ik kan er dus echt niet bij dat er mensen zijn die het 'leuk' vinden dat soort dingen uit te halen. Wat ben je dan voor misselijke psychopaat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
Die kruizen gisteren waren even een rare wending. Wel een zieke grap om zoiets te plaatsen.
Ja, kinderen markeren wel vaker iets van een hut, gat, speelplek in het bos..quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:51 schreef Copycat het volgende:
Of het werd door de hobbyspeurders totaal verkeerd geļnterpreteerd.
jah idd. Maar kan dus ook dit zijn:quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan er dus echt niet bij dat er mensen zijn die het 'leuk' vinden dat soort dingen uit te halen. Wat ben je dan voor misselijke psychopaat?
\al hadden ze vanmorgen over een zieke grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, kinderen markeren wel vaker iets van een hut, gat, speelplek in het bos..
Welke 'ze'?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
\al hadden ze vanmorgen over een zieke grap
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht gister, de speurneuzen hebben 2 kruizen gevonden :
[ afbeelding ]
Zijn het 2 takjes over elkaar
Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.
Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
o sorry, vergetenquote:
Very good point!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:15 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.
Als hij een dwaalspoor wou uitzetten had hij beter zijn rekening leeg kunnen pinnen om het geld vervolgens ergens weg te gooien. Als hij de dag voor de zelfmoord zijn limiet had verhoogd, 7.500 euro had gepind en een dag later dood gevonden werd met drie tientjes op zak dan had hij een veel beter dwaalspoor uitgezet. In dat geval had half Nederland de komende 5 jaar gedacht dat ze nog ergens in leven zijn.
Meer een reactie op de foto erbovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat plaatje is iig niet van Zeist, maar gewoon uit de film de Blair Witch Project?
twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 08:11:31Politie heeft camera in Leersum nog eens bekeken, die zou 1 uur en 16 minuten voorlopen. Donderdag kreeg de politie deze beelden. reageer retweet
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een reactie op de foto erbovenTwee takjes op elkaar vormen altijd een kruis natuurlijk.
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef Rachilda het volgende:
Zijn jullie wel bij de les vanochtend, ik las al op twitter dat de politie er eindelijk uit isde camerabeelden van Leersum zouden 1 uur en 16 minuten voor staan, dat maakt het tijdstip in Leersum 00.40 uur
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Ook mijn gedachte, maar dat was een vermoeden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Het was wel het eerste dat in mij opkwam. Ik heb die dingen zelf ook gemaakt toen de film net uit was. Stapeltjes stenen eromheen enzo. Maar dat is 13 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking had
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:41 schreef Bayswater het volgende:
Welke kant reed hij dan op om 1.42 op bij de Rijnbrug? Dan is hij na Leersum weer naar beneden gereden lijkt het.
Ajb zeg, laten we die vrijwilligers negeren vanaf nu, en ze vooral niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. Wat een uitschot is dat zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Wat is vrij lang? De kinderen werden om 22:16 op beelden gezien, de auto werd vermoedelijk om 22:26 in de fattenbergstraat gezien en 22:45 ging zn telefoon pas uit... Als hij om 0:40 in leersum was dan moet hij daarna echt wel die kant op hebben gereden, anders redt je dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Hoezo een uur later weer in Leersum? Om 04.16 daarna toch pas weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...
Dan is hij van neerkeek naar leersum gereden aan 1 stuk, daar bedenkt hij zich, ofzo... Een uur later rijdt hij over de rijnbrug en 2 uur later is hij dan weer terug in leersum... Hij kan het stuk a73 dan zelfs nog eens op en neer gereden hebben qua tijd...
Ik snap er ook geen zak meer van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg al die tijdlijnen ondertussen niet meer hoor.
Deels avonturiers, ook deels meelevende brave burgers. Laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren. Al word ik wel kotsmisselijk als ik lees dat zelfs Paragnosten zich er mee bemoeien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajb zeg, laten we die vrijwilligers negeren vanaf nu, en ze vooral niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. Wat een uitschot is dat zeg.
Ja, sorry, klopt niet helemaal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo een uur later weer in Leersum? Om 04.16 daarna toch pas weer?
Ik ben het spoor ook even bijster. De camerabeelden van de auto van Jeroen Denis in Leersum zijn een uur eerder gemaakt dan tot nu toe werd aangenomen. De vader van de vermiste Ruben en Julian uit Zeist reed om 0.56 uur al twee keer voorbij een eetcafé in het dorp..quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg al die tijdlijnen ondertussen niet meer hoor.
niet ontkend maar was nog niet ontdekt door de politie is een heel groot verschilquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Da's ook de vraag. Hebben ze het kenteken kunnen lezen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Is het nu 100% zeker dat het ook zijn auto is op die camerabeelden in Leersum?
daar heeft de politie niks over aangegeven meer, maar wel het tijdstip aangepast (1 uur en 16 minuten vroeger) dus nu 00.40 uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Is het nu 100% zeker dat het ook zijn auto is op die camerabeelden in Leersum?
Vermoorden is heel goed mogelijk hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef kaatje50 het volgende:
ik geloof steeds meer in het idee dat hij de kinderen aan iemand meegegeven heeft, in Limburg al...
Hij geen kinderen, dan de moeder ook niet, maar hen vermoorden ging hem te ver... Zoiets denk ik al vanaf het begin...
een week voorgelogen... hoezo horen wij dit allemaal te weten dan. ben jij familie of heb je enige relatie met de zaak behalve dat je ook toegang tot internet hebt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Zelfs?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
Deels avonturiers, ook deels meelevende brave burgers. Laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren. Al word ik wel kotsmisselijk als ik lees dat zelfs Paragnosten zich er mee bemoeien.
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...
Als hij ze heeft vermoord, zou hij dat op de plek moeten hebben doen waar ze nu zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Rachilda het volgende:
ff op een rij wat we nu hebben
22.18 : Neerbeek camerabeelden
22.45 : Neerbeek GSM waarneming
00.18 : Romeinse Put Venray, lijkt niet meer in het plaatje te passen
00.40 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.40 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
04.16 : Leersum GSM waarneming
(06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden?)
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Zou het met bovenstaande tijdsbestek kunnen dat hij tussen
00.40 Leersum - 01.42 Rijnbrug : de kinderen heeft omgebracht
vervolgens stukje verder is gereden om dan wel in die omgeving tussen
01.42 - 04.16 de kinderen te begraven
wanneer hebben ze het precies dichtgegooid? welke dag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat maakt het niet eens onaannemelijk dat ze onder de Rijnbrug begraven zijn, want als hij om 00.40 in Leersum reed, dan was hij om 01.00 over de Rijnbrug, als hij eea voorbereid had en ze hebben de afgelopen week de boel daar dichtgestort (en dat zal hij wellicht geweten hebben), dan heeft hij ze daar niet eens diep hoeven begraven, en had een kleine 40 minuten de tijd.
Bij elke grensovergang ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.
Nee, dan zouden ze sporen moeten hebben gevonden. Het lijkt mij logischer dat het tussen 01.42 Rijnburg - 04.16 Leersum is geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Rachilda het volgende:
ff op een rij wat we nu hebben
22.18 : Neerbeek camerabeelden
22.45 : Neerbeek GSM waarneming
00.18 : Romeinse Put Venray, lijkt niet meer in het plaatje te passen
00.40 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.40 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
04.16 : Leersum GSM waarneming
(06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden?)
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Zou het met bovenstaande tijdsbestek kunnen dat hij tussen
00.40 Leersum - 01.42 Rijnbrug : de kinderen heeft omgebracht
vervolgens stukje verder is gereden om dan wel in die omgeving tussen
01.42 - 04.16 de kinderen te begraven
Lijken lekken... Hoe vers ze ook zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).
Dat weet ik niet, iemand postte dat hier de afgelopen dagen ergens in een van de topicsquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wanneer hebben ze het precies dichtgegooid? welke dag?
En is het afgelegen? dwz als iemand daar midden in de nacht lugubere zaken aan het doen is dat niemand dat zou kunnen zien op dat moment?
hmm okquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).
Klopt, maar als ze gedrogeerd waren dan kan dat relatief eenvoudig zijn geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als hij ze heeft vermoord, zou hij dat op de plek moeten hebben doen waar ze nu zijn.
Hij heeft ze niet al onderweg vermoord, want dan zouden in de auto sporen te vinden zijn.
Dichtgestort? Wat was dat precies? Wegwerkzaamheden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat maakt het niet eens onaannemelijk dat ze onder de Rijnbrug begraven zijn, want als hij om 00.40 in Leersum reed, dan was hij om 01.00 over de Rijnbrug, als hij eea voorbereid had en ze hebben de afgelopen week de boel daar dichtgestort (en dat zal hij wellicht geweten hebben), dan heeft hij ze daar niet eens diep hoeven begraven, en had een kleine 40 minuten de tijd.
Mwah, alleen als je over een van de hoofdwegen gaat, het is niet alsof alle boerenbinnenweggetjes tussen Nederland en Duitsland videobewaking hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.
ik heb het idee dat die mogelijke route van de politie op de A73 te maken had met eerdere berichten dat hij mogelijk was gespot bij de Romeinse Put Venray, wat nu niet lijkt te kunnen kloppen als hij om 00.40 op camerabeelden in Leersum te zien wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.
Als dat Zuidwaarts is dan zijn ze bij de politie ook behoorlijk vreemd bezig, want dan slaat hun mogelijke route over de A73 nergens op, want die wordt gedragen door die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug.
Als het in noordelijke richting zou zijn, dan nog moet hij er een uur ervoor al eens overheen gereden zijn en dan een half uur doorgereden naar zuiden... Of iets anders gedaan... om om 1:42 voor de 3e keer over de rijnbrug te rijden waar toen de mobiele registratie stond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.
Als dat Zuidwaarts is dan zijn ze bij de politie ook behoorlijk vreemd bezig, want dan slaat hun mogelijke route over de A73 nergens op, want die wordt gedragen door die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug.
Ik lees dat ze de Rijnbrug gaan verbreden, dus het zou best kunnen zijn dat men onder de brug bezig is met de voorbereidingen daarvan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dichtgestort? Wat was dat precies? Wegwerkzaamheden?
ok, ,maar ja, hij houdt ook wel ruim tijd over tussen 00.40 Leersum en 01.42 Rijnbrugquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze sporen moeten hebben gevonden. Het lijkt mij logischer dat het tussen 01.42 Rijnburg - 04.16 Leersum is geweest.
twitter:FMCnl twitterde op donderdag 16-05-2013 om 09:57:04Beoordeel de verschillen Hyundai Getz Leersum 2 #vermistebroertjes @JulianRubenNL @DvanOmmeren http://t.co/mBKQTL9IFt reageer retweet
Ja, dan zou hij er rond 01.00 uur zuidwaarts overheen moeten zijn gereden, maar als hij daarna alleen maar naar onder de brug hoefde te rijden, of naar Ochten (nog geen 10 minuten vanaf de Rijnbrug), dan denk ik wel dat je tussen de Rijn bij Rhenen en de Waal moet zoeken, om verder zuid te rijden zou hij via de A15 oost of west moeten hebben gereden en dan had hij amper meer de mogelijkheid om om 01.42 weer noordwaarts op de Rijnbrug te rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het in noordelijke richting zou zijn, dan nog moet hij er een uur ervoor al eens overheen gereden zijn en dan een half uur doorgereden naar zuiden... Of iets anders gedaan... om om 1:42 voor de 3e keer over de rijnbrug te rijden waar toen de mobiele registratie stond.
Weten ze niet gewoon welke richting hij op reed over de rijnbrug?
Het is kwartiertje rijden bleek gister al, de routebeschrijving zegt 20 mins maar je kan veel harder rijden daar. Dus heen en weer rijden ben je wel 30 mins kwijt... Je houdt een gat van 30 minuten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, ,maar ja, hij houdt ook wel ruim tijd over tussen 00.40 Leersum en 01.42 Rijnbrug
Hey, precies wat ik meteen die avond al zei.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:06 schreef Rachilda het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op donderdag 16-05-2013 om 09:57:04Beoordeel de verschillen Hyundai Getz Leersum 2 #vermistebroertjes @JulianRubenNL @DvanOmmeren http://t.co/mBKQTL9IFt reageer retweet
Volgens mij is dat pas later gekomen, dat hele A72 verhaal was puur wat de routeplanner aangeeft tussen Neerbeek en de Rijnbrug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die mogelijke route van de politie op de A73 te maken had met eerdere berichten dat hij mogelijk was gespot bij de Romeinse Put Venray, wat nu niet lijkt te kunnen kloppen als hij om 00.40 op camerabeelden in Leersum te zien was
Er zou zand gestort zijn.... geen asfalt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal toch niet dat die vader de kinderen ergens bij die wegwerkzaamheden bij de brug heeft gelegd, in de wetenschap dat er de dag erop een plak asfalt over gestort zou worden?
kan je ff op een rijtje zetten (in woorden) welke verschillen je ziet? Ik heb denk ik slechte ogen, zie het allemaal niet zo goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hey, precies wat ik meteen die avond al zei.
Verder waren mij ook verschillen in de wieldoppen opgevallen.
Kan ook nog, dat laat zich best rijmen met iemand die twijfelt, niet weet of hij iets wel of niet moet doen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef aegir_de_viking het volgende:
Rondje A50 A15 gereden tussen 0:40 en 1:42uur
http://goo.gl/maps/fgRjy
goed punt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk nu dat de oplossing in Leersum ligt, keren betekent vaak dat je net een straat verkeerd bent gereden. Waarschijnlijk was hij op de Rijksstraatweg in de buurt van waar hij op dat moment naar toe wilde. Van belang lijken mij dus de zijwegen rond de camera.
he bah ik hoop het niet, als hij dat heeft gedaan kwam hij akelig dichtbij mijn woonplaatsquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef aegir_de_viking het volgende:
Rondje A50 A15 gereden tussen 0:40 en 1:42uur
http://goo.gl/maps/fgRjy
Mij vielen vrijwel meteen de verschillen op die ook via dat Twitterbericht worden gedeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan je ff op een rijtje zetten (in woorden) welke verschillen je ziet? Ik heb denk ik slechte ogen, zie het allemaal niet zo goed
Zeker wel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Leandra het volgende:
Tico?? Jij had toch zo'n mooi zendmastenplaatje?
Ik kan gedeeltelijk met je gedachtengang mee gaan, maar dat laatste stuk begrijp ik niet, voor wie of waarom zou hij de plek van de jongens gemarkeerd hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik laat alle theoriėn even los, en ga een nieuwe weg op.
Om 04.16 had hij contact met de GSM-mast in Leersum, wat niet logisch is als hij toen al in het Doornse Gat was, want dan zijn er masten dichterbij (hoewel het kan zijn dat het Doornse Gat onder de straal van de mast daarboven valt).
Als de politie die aanname doet omdat hij om 08.00, toen hij gevonden werd al minimaal 3½ uur dood was kan ik ook nog wel meegaan in de veronderstelling dat hij toen al in het Doornse Gat was, maar als zijn tijdstip van overlijden beduidend later was, dan denk ik niet dat hij toen in het Doornse Gat was, maar dat hij de plek van de jongens gemarkeerd heeft door om 04.16 zijn telefoon even aan te zetten.
Die auto zonder zwarte auto is de auto die Leersum uitrijdt richting Amerongen/Rhenen, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mij vielen vrijwel meteen de verschillen op die ook via dat Twitterbericht worden gedeeld.
Zoals dat de raamlijn achteraan omhoog loopt ipv recht, dat de spiegels meegespoten lijken te zijn terwijl de Hyundai Getz van de vader ongespoten (dus zwarte) buitenspiegels heeft, en ik meende ook andere wieldoppen te zien, namelijk dichtere wieldoppen dan die op de Getz van de vader zitten die nog een aantal openingen kent.
Iemand anders was het daarna nog opgevallen dat de kentekenverlichting achter bij een Getz van bovenaf komt, en bij de gefilmde auto van onderaf lijkt te komen.
Let wel: dit gaat dan om de auto die van links naar rechts rijdt op de beelden, met de donkere auto er achter. De auto die van rechts naar links rijdt is wel een Hyundai Getz 5 deurs met zwarte spiegels enz.
Juist. Dezelfde nitwits, dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
o sorry, vergeten
de vrijwilligers op de radio bij het nieuws.
kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die auto zonder zwarte auto is de auto die Leersum uitrijdt richting Amerongen/Rhenen, toch?
p.s. gisteren was er nog sprake dat hij op de camerabeelden in de straat van Leersum tussen 06.00 - 07.00 nog te zien zou zijn geweest, een journalist volgens mij Dennis van Ommeren maar zou ook een andere kunnen zijn was aan het wachten op verdere berichten van de politie daarover, maar vanwege dat hele onduidelijke gedoe rondom tijdstip camerabeelden is er niks meer naar buiten over gekomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik laat alle theoriėn even los, en ga een nieuwe weg op.
Om 04.16 had hij contact met de GSM-mast in Leersum, wat niet logisch is als hij toen al in het Doornse Gat was, want dan zijn er masten dichterbij (hoewel het kan zijn dat het Doornse Gat onder de straal van de mast daarboven valt).
Als de politie die aanname doet omdat hij om 08.00, toen hij gevonden werd al minimaal 3½ uur dood was kan ik ook nog wel meegaan in de veronderstelling dat hij toen al in het Doornse Gat was, maar als zijn tijdstip van overlijden beduidend later was, dan denk ik niet dat hij toen in het Doornse Gat was, maar dat hij de plek van de jongens gemarkeerd heeft door om 04.16 zijn telefoon even aan te zetten.
Thnx, als die mast rechts van het Doornse Gat (in het bos) hoog staat, en dat verwacht ik op een Heuvelrug, dan kan het best zijn dat je in het Doornse Gat gewoon te laag en te dichtbij zit om die mast op te pikken, maar die mast links van het Doornse Gat zal niet hoger staan, en waarschijnlijk ver genoeg weg om niet onder de straal te vallen.quote:
Als aanwijzing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik kan gedeeltelijk met je gedachtengang mee gaan, maar dat laatste stuk begrijp ik niet, voor wie of waarom zou hij de plek van de jongens gemarkeerd hebben?
Zo werken zendmasten niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, als die mast rechts van het Doornse Gat (in het bos) hoog staat, en dat verwacht ik op een Heuvelrug, dan kan het best zijn dat je in het Doornse Gat gewoon te laag en te dichtbij zit om die mast op te pikken, maar die mast links van het Doornse Gat zal niet hoger staan, en waarschijnlijk ver genoeg weg om niet onder de straal te vallen.
Rijdt met 2 auto's Leersum in, draait op de rotonde (of net iets na de rotonde) en rijdt in tegengestelde richting weer richting Amerongen/Rhenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef Bayswater het volgende:
Na keren rijden ze Leersum weer in toch?
Oja, dat was het. Filmpjes waren omgedraaid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Rijdt met 2 auto's Leersum in, draait op de rotonde (of net iets na de rotonde) en rijdt in tegengestelde richting weer richting Amerongen/Rhenen
Als het gelijk omlaag zou gaan dan zou je wel ontvangst hebben als je recht naast een paal staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo werken zendmasten niet.
Die sturen een signaal weg en dat gaat gelijk omlaag. Dat is ook de reden dat je geen ontvangst hebt als je recht naast een paal staat of eronder
er is daar ergens wat uitleg over, even opzoeken
Dit was een bericht van een verslaggeven van gisteren, kan iemand met twitter Dennis vragen of er inmiddels meer duidelijkheid is.twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
ja werkt als in een soort beam signaal, ik ben nog aan het zoeken naar de juiste uitlegquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gelijk omlaag zou gaan dan zou je wel ontvangst hebben als je recht naast een paal staat
twitter:DvanOmmeren twitterde op donderdag 16-05-2013 om 08:13:10@Terp001 De politie bestudeert de beelden opnieuw. reageer retweet
Hij kende de weg door en door? Hij zal geen fout maken omdat de navigatie niet duidelijk is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Meest waarschijnlijke is dat hij de afslag Boerenbuurt gemist heeft richting Wijk bij Duurstede en is hij daarom gekeerd. Die afslag is op Googlemaps niet een hele duidelijke.
Laat en vermoeid, en hij keert dus maakt een navigatiefoutquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij kende de weg door en door? Hij zal geen fout maken omdat de navigatie niet duidelijk is.
Als die auto met die zwarte auto een driedeurs was, dan was hij het niet en is hij ook niet gekeerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Meest waarschijnlijke is dat hij de afslag Boerenbuurt gemist heeft richting Wijk bij Duurstede en is hij daarom gekeerd. Die afslag is op Googlemaps niet een hele duidelijke.
Kan het zosnel niet vinden, het gaat er in elk geval van uit dat hoe hoger een mast staat, hoe verder het bereik is. Bereik is vervolgens ook weer uit te rekenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:44 schreef Leandra het volgende:
Als zijn mobiele nummer nog steeds van Vodafone is, dan had hij daar (Doornse Gat) iig behoorlijk bereik moeten hebben, zowel GSM als UMTS mobiel internet 1-3 Mbps.
T-Mobile wordt al wat twijfelachtiger.
Of wetend dat er op de weg tussen Doorn en Cothen (N227) of tussen Cothen en Wijk bij Duurstede (N229) vaak gecontroleerd wordt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Laat en vermoeid, en hij keert dus maakt een navigatiefout
Ja, maar als de mast hoog staat, en je zit dichtbij de mast? Hoe goed is je ontvangst dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kan het zosnel niet vinden, het gaat er in elk geval van uit dat hoe hoger een mast staat, hoe verder het bereik is. Bereik is vervolgens ook weer uit te rekenen
Er wordt helemaal niet vaak gecontroleerd op die wegen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of wetend dat er op de weg tussen Doorn en Cothen (N227) of tussen Cothen en Wijk bij Duurstede (N229) vaak gecontroleerd wordt?
Sstttttt, voor je het weet snappen de TwitterMarple's het niet en dan krijgen we tig meldingen over waarnemingen bij Den Haag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:50 schreef Bayswater het volgende:
Nu zie ik ook plots waarom iemand het over Rijswijk had, daar bestaat ook een gehucht van.
Dat weet ik niet, maar als dat wel zo was dan zou hij het met zijn regiokennis wel wetenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet vaak gecontroleerd op die wegen?
Ah op die manier. Ik heb wel regiokennis en daar wordt echt nooit gecontroleerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar als dat wel zo was dan zou hij het met zijn regiokennis wel weten
Okay, dan is flitspalenangst of angst voor een alcoholcontrole dus uitgesloten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik heb wel regiokennis en daar wordt echt nooit gecontroleerd
zal ik even moeten opzoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als de mast hoog staat, en je zit dichtbij de mast? Hoe goed is je ontvangst dan?
Lijkt me wel jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dan is flitspalenangst of angst voor een alcoholcontrole dus uitgesloten.
iemand??quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:38 schreef Rachilda het volgende:
Dit was een bericht van een verslaggeven van gisteren, kan iemand met twitter Dennis vragen of er inmiddels meer duidelijkheid is.twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Ik ga er van uit dat het ook iets van een uur en 16 minuten eerder was
Maar die mast staat op een berg in het bos, en komt dus boven het bos uit, jij staat vlakbij die mast, maar in het bos in een dal.....quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik even moeten opzoeken.
maar in princiepe zal hij de dichtsbijzijnde mast pakken, tenzij overbelast.
OF wat nog zou kunnen zijn: een obstakel tussen de zendmast en de telefoon. stel je staat naast een berg in het dal, en aan de andere kant van die berg in een dal staat een mast, dan kun je die niet bereiken zoals ik het zojuist heb gelezen. Op een open stuk zou het bereik van een mast zelfs erg ver kunnen zijn
Het Doornse Gat is niet zo heuvelachtig dat ontvangst een probleem zal zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die mast staat op een berg in het bos, en komt dus boven het bos uit, jij staat vlakbij die mast, maar in het bos in een dal.....
bereik is dus nog erger als ik dit moet geloven:quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar die mast staat op een berg in het bos, en komt dus boven het bos uit, jij staat vlakbij die mast, maar in het bos in een dal.....
Bron: http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/25525quote:Context van de vraag:
Ik ben zeer geļnteresseerd in de werking van GSM-masten. Daarom heb ik enkele vragen.
In de stad staan GSM masten van providers onderling op circa 1500 meter van elkaar.(antenneregister.nl) Wat is dan het zendbereik van een mast?
Stel: ik bel vanuit een flatgebouw waarop een GSM-mast is geplaatst. Van welke mast maak ik dan gebruik? Van deze die op het gebouw geplaatst is?
En, hoe zit dat dan met de storing? Ik las hieromtrent dat overlap dan vermeden moet worden. Klopt dit?
Verder hoorde ik dat met een" TEMS meting" op een locatie de GSM-mast kan worden getoond. Ik heb het resultaat van zo'n meting gezien en zag dat er 6 masten werden getoond. Dat begrijp ik niet. Je straalt toch 1 mast aan? Of 2 in de overlap. Maar 6? Daarbij werd 1 mast getoond op 10 km afstand, terwijl masten dichterbij niet werden getoond.
Dag Raphael,
Welke zendmast je gebruikt hangt een beetje af van welke technologie je gebruikt. Bij de traditionele GSM wordt het geografische gebied (cellulaire netwerk) verdeeld zodat dezelfde frequenties die gebruikt worden ver genoeg uit elkaar liggen zodat deze elkaar niet storen. Bij de nieuwe generatie (3G) wordt gebruik gemaakt van UMTS (universal mobile telecommunications system). Men past hierbij WCDMA (wideband coded division multiple access) toe. Om het eenvoudig voor te stellen, iedereen heeft een bepaalde code. De signalen van alle gebruikers worden hier in dezelfde frequentieband verzonden, hierdoor is er veel meer bandbreedte voor handen aangezien bij GSM de frequentieband veel kleiner is. Om een onderscheid te kunnen maken tussen de gebruikers wordt hun signaal, dewelke in de band worden verzonden, vermenigvuldigd met een ortogonale code. Deze codes zijn zodanig ontwikkeld dat als de ontvanger deze code gebruikt enkel het signaal van de gewenste gebruiker overblijft en de signalen van de andere gebruikers, door vermenigvuldiging met deze code, nul wordt.
Indien u meer wilt te weten komen over UMTS en WCDMA verwijs ik u door naar meer gespecialiseerde boeken want er valt daar nog veel meer over te vertellen.
Om uw vraag omtrent het zendbereik van een zendmast te bepalen. Hiervoor moet u weten dat bij GSM de gebruikers, als ze een connectie opzetten, een tijdslot toegewezen krijgen. Iedere gebruiker kan dus een beperkt deel van de tijd een bepaalde frequentieband gebruiken. Op regelmatige tijdstippen krijgt de gebruiker dus de kans om de toegewezen band te gebruiken. Er moet echter voor gezorgd worden dat het signaal van de zender in het juiste tijdslot valt als dit aankomt bij de ontvanger. Dit bepaalt de maximale afstand tussen de zendmast en de mobiele gebruiker. Om dit op te vangen heeft men een "guard periode" van 252µs. Als men dit vermenigvuldigt met de lichtsnelheid (signalen door lucht) dan bekomen we een afstand van 75,5km. Uiteraard moet het signaal heen en terug waardoor de mobiele gebruiker een mast kan gebruiken binnen een straal van ongeveer 37km. Voor meer info kan u zoeken naar burst i.v.m. GSM.
Echter zijn er nog veel parameters die bepalen bij welke zendmast u terecht komt, denken we hierbij aan ontvangstkwaliteit, belasting van de mast op dat moment, verbeteren interferentiediversiteit,... . In dichtbevolkte gebieden zijn er immers meer masten om voldoende bandbreedte te kunnen leveren aan de klanten.
Ook zijn er speciale "umbrella cellen" voorzien om de gebruikers die zich snel (vb autosnelweg) verplaatsen op te vangen. Anders zouden deze het netwerk teveel belasten door steeds van zendmast te wijzigen doordat ze zich zo snel verplaatsen. Deze worden dan opgevangen door langer bij eenzelfde zendmast, die een groter gebied voor zijn rekening neemt, te blijven.
Ik hoop dat ik u hierbij een beetje meer info heb kunnen verschaffen. GSM is echter niet zo snel uit te leggen, hiervoor zijn gespecialiceerde boeken voor handen indien u meer informatie wenst te weten.
klopt jah, viel mij ook opquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:12 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat juist zijn vraag over "ik bel in een flat waar een mast op staat, welke mast gebruik ik" niet beantwoord wordt....
De Deventer moordzaak is wat mij betreft geen bron als het gaat om GSM-masten en moordzaken, daar blijven de experts over elkaar heenrollen qua mening.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:12 schreef Crazy-M het volgende:
Wat verder aan het zoeken geweest en blijkt dus dat er meer moorden zijn opgelost met gsm bereik:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ek-kasteelmoord.html
http://www.misdaadjournal(...)zaakdediscussie.html
[..]
klopt jah, viel mij ook op
Kan hij ook nog langs Tiel zijn gereden? Daar heb je ook genoeg plekken bij het water of plekken waar gewerkt word waar je zomaar iets kan verbergen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:13 schreef Bayswater het volgende:
De kans is in ieder geval aanzienlijk dat hij rond 0.50 in Wijk bij Duurstede is geweest. De plek waar hij is opgegroeid. Brug over en dan via Kesteren etc richting Rijnbrug.
Ik heb dat laatste stuk weggehaald omdat je zonder pont bijna nergens de Nederrijn overkomt bij Wijk bij Duurstede.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan hij ook nog langs Tiel zijn gereden? Daar heb je ook genoeg plekken bij het water of plekken waar gewerkt word waar je zomaar iets kan verbergen.
Ok.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste stuk weggehaald omdat je zonder pont bijna nergens de Nederrijn overkomt bij Wijk bij Duurstede.
Gemiddeld is het praktisch bereik zo'n 5 kilometer. Denk maar hoeveel km je het buitenland (Duitsland, Belgie) in moet voordat je overschakelt, en andersom, hoelang het duurt voor je weer terugschakelt als je Nederland weer inrijdt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bereik is dus nog erger als ik dit moet geloven:
[..]
Bron: http://www.ikhebeenvraag.be/vraag/25525
reken uit bij een bereik van 75 km
Ik ga nog even achter het andere vraagstuk aa nivm vlakbij een mast
Dan zou dan eerder de Vredenoordlaan zijn, die gaat in een eerder straatje over op de Boerenbuurt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Dit lijkt mij het enige motief: maximale wraak op zijn ex echtgenote.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef style het volgende:
Als het de vader echt om wraak te doen was is het niet uitgesloten dat de kinderen niet op dezelfde plek liggen, maar juist ver uit elkaar.
Of telefoontjes en transacties naar bv het buitenland mocht ie ze daar ondergebracht hebben... Maar ik neem aan dat daar ook al een team mee bezig is (geweest).quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dit lijkt mij het enige motief: maximale wraak op zijn ex echtgenote.
Mijn idee is dat hij het goed heeft voorbereid, dus als ik de politie was, zou ik zijn bewegingen van een maand geleden controleren. Om lijken onvindbaar te maken vereist het enige voorbereiding plus natuurlijk de moorden zelf.
Maar het lijkt me logischer om eerst even de tijdlijn van de cruciale dag op orde te hebben, dan weet je ook meer in welke richting je moet zoeken: welke plekken hij kon bereiken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:29 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dit lijkt mij het enige motief: maximale wraak op zijn ex echtgenote.
Mijn idee is dat hij het goed heeft voorbereid, dus als ik de politie was, zou ik zijn bewegingen van een maand geleden controleren. Om lijken onvindbaar te maken vereist het enige voorbereiding plus natuurlijk de moorden zelf.
Beter lezen dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:31 schreef Molline het volgende:
Deel 37 en we zijn nog geen steek verder....![]()
De autorit door het land, kan ook een afleidingsmanoeuvre geweest zijn en/of om de bepaling waar de lijken liggen moeilijker te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:31 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar het lijkt me logischer om eerst even de tijdlijn van de cruciale dag op orde te hebben, dan weet je ook meer in welke richting je moet zoeken: welke plekken hij kon bereiken.
twitter:NadiehvoortHekk twitterde op donderdag 16-05-2013 om 11:28:28@JulianRubenNL woon in t gebied en zeker al 4x helikopter over horen vliegen. Zijn ze aan t zoeken? Zou mooi zijn.. #vermistebroertjes reageer retweet
Is dat de hoogte van de mast zelf? Want als die van het Doornse Gat op de heuvel staat dan hoeft die an sich niet erg hoog te zijn om wel een groot bereik te hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Mast in het doornse gat:
GSM 900 Hoogte : 33.6
UMTS Hoogte : 34.0
Leersum heeft er een paar:
GSM 900 Hoogte : 10.7
GSM 900 Hoogte : 17.0
Deze staat wel bij leersum, maar zeg maar aan de rand van de heuvelrug:
UMTS Hoogte : 43.0
GSM 900 Hoogte : 38.7
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat de hoogte van de mast zelf? Want als die van het Doornse Gat op de heuvel staat dan hoeft die an sich niet erg hoog te zijn om wel een groot bereik te hebben.
Nee, die sluit niet aan op de N225.... niet voor auto's iig, alleen voor fietsers/voetgangers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:23 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Dan zou dan eerder de Vredenoordlaan zijn, die gaat in een eerder straatje over op de Boerenbuurt.
En waarom wordt Rijswijk er bij betrokken? is dit een andere moordzaak ofzo?
klopt, tenzij je helemaal naar Vianen rijdt, maar dat is wel een behoorlijk stuk omquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:19 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik heb dat laatste stuk weggehaald omdat je zonder pont bijna nergens de Nederrijn overkomt bij Wijk bij Duurstede.
Het zou idd heel onlogisch zijn.... ben ook benieuwd welke mast in Leersum hem opgepikt heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
effectief 5 km... De pijl is waar hij hing.
Als hij om 4 uur in het gat was, dan is het gewoon erg onwaarschijnlijk dat een mast in leersum zn signaal oppikt.
Ik ben wel benieuwd welke mast m heeft opgepikt.. Als dat degene is op de heuvelrug, dan wordt het hele plaatje anders.
Wat heb je daar nou voor begraafplaatsteken op 11 uur in de cirkel van de mast van het Doornse Gat staan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
effectief 5 km... De pijl is waar hij hing.
Als hij om 4 uur in het gat was, dan is het gewoon erg onwaarschijnlijk dat een mast in leersum zn signaal oppikt.
Ik ben wel benieuwd welke mast m heeft opgepikt.. Als dat degene is op de heuvelrug, dan wordt het hele plaatje anders.
C2000 mast.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou voor begraafplaatsteken op 11 uur in de cirkel van de mast van het Doornse Gat staan?
De conclusies van de politie als jouw eigen conclusies presenterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:40 schreef Rachilda het volgende:
Mijn conclusies :
1. hij heeft een afscheidsrit gedaan
Mijn tip is belangrijke plaatsen en vrienden van hem en de kinderen opsporen
mooi hequote:Op donderdag 16 mei 2013 11:57 schreef eight het volgende:
[..]
De conclusies van de politie als jouw eigen conclusies presenteren![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Dee69 het volgende:
http://www.slachtoffersju(...)-kinderen-en-vaders/
Zijn alleen verliezers in deze zakenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:02 schreef alors het volgende:
[..]dit nieuws misbruiken voor je eigen gewin.
Was te verwachten....quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Dee69 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Dee69 het volgende:
Apart...quote:De familie is beslist nog niet overtuigd van zelfdoding.
'Bent u zeker dat uw Jeroen zelfmoord pleegde?'quote:
Komt in de nieuwe vandalen?quote:
Nou, ik heb er ook aan gedacht eigenlijk. Vooral ook omdat er een groot gedeelte van het geld weg is.quote:
twitter:duivelinnetje twitterde op donderdag 16-05-2013 om 12:17:00namen ruben julian in alfab.volgorde haal "n"eraf en plak ervoor NABEIJ NLRUU google dat ...universiteit utrecht. #vermistebroertjes reageer retweet
wat een verwerpelijk artikel. sure, er staan heus wel wat dingen in waar je terecht kan stellen dat je daar aandacht aan dient te besteden. maar dit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Dee69 het volgende:
rot op met je misplaatste guilttrip!quote:Vaders worden op grote schaal voorgesorteerd voor zelfdoding en doding van hun kinderen als enige uitweg. Daar zijn wij dus met z’n allen medeschuldig aan! Hoe gruwelijk is het dan om na een dergelijke wanhoopsdaad alle schuld in de schoenen van een dergelijke vader te schuiven?
Dat heb ik gemist? Hoeveel geld is er weg? Niet dat ik opeens aan moord ga denken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
Vooral ook omdat er een groot gedeelte van het geld weg is.
Hij was er gewoon al vanaf hun geboortes mee bezig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:27 schreef renevanlaaren het volgende:
twitter:duivelinnetje twitterde op donderdag 16-05-2013 om 12:17:00namen ruben julian in alfab.volgorde haal "n"eraf en plak ervoor NABEIJ NLRUU google dat ...universiteit utrecht. #vermistebroertjes reageer retweet
![]()
![]()
Ongelooflijk. Die vaders zijn nog steeds degenen die deze gruwelijk 'uitweg' denken te moeten nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:29 schreef simmu het volgende:
[..]
wat een verwerpelijk artikel. sure, er staan heus wel wat dingen in waar je terecht kan stellen dat je daar aandacht aan dient te besteden. maar dit?
[..]
rot op met je misplaatste guilttrip!
125 euro zoietsquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist? Hoeveel geld is er weg? Niet dat ik opeens aan moord ga denken.
vind dat niet zo gek hoor eten misschien of je kinderen nog iets geven omdat je weet dat het de laatste keer is .quote:
Kapitaaltje! Lijk me nu niet bepaald grond voor een gefingeerde zelfmoord en het laten verdwijnen van twee kinderen.quote:
Maar niet met zo'n vooropgezet sinister plan. Compleet met afscheidsbrief ...quote:
Dat hoop ik toch nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet met zo'n vooropgezet sinister plan. Compleet met afscheidsbrief ...
haha, mooi is dat om half 5 afscheidsbrief tikken, in auto stappen, rond 22.15 uur op beeld verschijnen met je 2 kinderen bij een tankstation en daarna vermoord blijken te zijn; zie film heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar niet met zo'n vooropgezet sinister plan. Compleet met afscheidsbrief ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |