Zeker wel!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:24 schreef Leandra het volgende:
Tico?? Jij had toch zo'n mooi zendmastenplaatje?
Ik kan gedeeltelijk met je gedachtengang mee gaan, maar dat laatste stuk begrijp ik niet, voor wie of waarom zou hij de plek van de jongens gemarkeerd hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik laat alle theoriën even los, en ga een nieuwe weg op.
Om 04.16 had hij contact met de GSM-mast in Leersum, wat niet logisch is als hij toen al in het Doornse Gat was, want dan zijn er masten dichterbij (hoewel het kan zijn dat het Doornse Gat onder de straal van de mast daarboven valt).
Als de politie die aanname doet omdat hij om 08.00, toen hij gevonden werd al minimaal 3½ uur dood was kan ik ook nog wel meegaan in de veronderstelling dat hij toen al in het Doornse Gat was, maar als zijn tijdstip van overlijden beduidend later was, dan denk ik niet dat hij toen in het Doornse Gat was, maar dat hij de plek van de jongens gemarkeerd heeft door om 04.16 zijn telefoon even aan te zetten.
Die auto zonder zwarte auto is de auto die Leersum uitrijdt richting Amerongen/Rhenen, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mij vielen vrijwel meteen de verschillen op die ook via dat Twitterbericht worden gedeeld.
Zoals dat de raamlijn achteraan omhoog loopt ipv recht, dat de spiegels meegespoten lijken te zijn terwijl de Hyundai Getz van de vader ongespoten (dus zwarte) buitenspiegels heeft, en ik meende ook andere wieldoppen te zien, namelijk dichtere wieldoppen dan die op de Getz van de vader zitten die nog een aantal openingen kent.
Iemand anders was het daarna nog opgevallen dat de kentekenverlichting achter bij een Getz van bovenaf komt, en bij de gefilmde auto van onderaf lijkt te komen.
Let wel: dit gaat dan om de auto die van links naar rechts rijdt op de beelden, met de donkere auto er achter. De auto die van rechts naar links rijdt is wel een Hyundai Getz 5 deurs met zwarte spiegels enz.
Juist. Dezelfde nitwits, dus.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
o sorry, vergeten
de vrijwilligers op de radio bij het nieuws.
kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die auto zonder zwarte auto is de auto die Leersum uitrijdt richting Amerongen/Rhenen, toch?
p.s. gisteren was er nog sprake dat hij op de camerabeelden in de straat van Leersum tussen 06.00 - 07.00 nog te zien zou zijn geweest, een journalist volgens mij Dennis van Ommeren maar zou ook een andere kunnen zijn was aan het wachten op verdere berichten van de politie daarover, maar vanwege dat hele onduidelijke gedoe rondom tijdstip camerabeelden is er niks meer naar buiten over gekomen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:23 schreef Leandra het volgende:
Ik laat alle theoriën even los, en ga een nieuwe weg op.
Om 04.16 had hij contact met de GSM-mast in Leersum, wat niet logisch is als hij toen al in het Doornse Gat was, want dan zijn er masten dichterbij (hoewel het kan zijn dat het Doornse Gat onder de straal van de mast daarboven valt).
Als de politie die aanname doet omdat hij om 08.00, toen hij gevonden werd al minimaal 3½ uur dood was kan ik ook nog wel meegaan in de veronderstelling dat hij toen al in het Doornse Gat was, maar als zijn tijdstip van overlijden beduidend later was, dan denk ik niet dat hij toen in het Doornse Gat was, maar dat hij de plek van de jongens gemarkeerd heeft door om 04.16 zijn telefoon even aan te zetten.
Thnx, als die mast rechts van het Doornse Gat (in het bos) hoog staat, en dat verwacht ik op een Heuvelrug, dan kan het best zijn dat je in het Doornse Gat gewoon te laag en te dichtbij zit om die mast op te pikken, maar die mast links van het Doornse Gat zal niet hoger staan, en waarschijnlijk ver genoeg weg om niet onder de straal te vallen.quote:
Als aanwijzing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik kan gedeeltelijk met je gedachtengang mee gaan, maar dat laatste stuk begrijp ik niet, voor wie of waarom zou hij de plek van de jongens gemarkeerd hebben?
Zo werken zendmasten niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, als die mast rechts van het Doornse Gat (in het bos) hoog staat, en dat verwacht ik op een Heuvelrug, dan kan het best zijn dat je in het Doornse Gat gewoon te laag en te dichtbij zit om die mast op te pikken, maar die mast links van het Doornse Gat zal niet hoger staan, en waarschijnlijk ver genoeg weg om niet onder de straal te vallen.
Rijdt met 2 auto's Leersum in, draait op de rotonde (of net iets na de rotonde) en rijdt in tegengestelde richting weer richting Amerongen/Rhenenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:32 schreef Bayswater het volgende:
Na keren rijden ze Leersum weer in toch?
Oja, dat was het. Filmpjes waren omgedraaid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef aegir_de_viking het volgende:
[..]
Rijdt met 2 auto's Leersum in, draait op de rotonde (of net iets na de rotonde) en rijdt in tegengestelde richting weer richting Amerongen/Rhenen
Als het gelijk omlaag zou gaan dan zou je wel ontvangst hebben als je recht naast een paal staatquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo werken zendmasten niet.
Die sturen een signaal weg en dat gaat gelijk omlaag. Dat is ook de reden dat je geen ontvangst hebt als je recht naast een paal staat of eronder
er is daar ergens wat uitleg over, even opzoeken
Dit was een bericht van een verslaggeven van gisteren, kan iemand met twitter Dennis vragen of er inmiddels meer duidelijkheid is.twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
ja werkt als in een soort beam signaal, ik ben nog aan het zoeken naar de juiste uitlegquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gelijk omlaag zou gaan dan zou je wel ontvangst hebben als je recht naast een paal staat
twitter:DvanOmmeren twitterde op donderdag 16-05-2013 om 08:13:10@Terp001 De politie bestudeert de beelden opnieuw. reageer retweet
Hij kende de weg door en door? Hij zal geen fout maken omdat de navigatie niet duidelijk is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Meest waarschijnlijke is dat hij de afslag Boerenbuurt gemist heeft richting Wijk bij Duurstede en is hij daarom gekeerd. Die afslag is op Googlemaps niet een hele duidelijke.
Laat en vermoeid, en hij keert dus maakt een navigatiefoutquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij kende de weg door en door? Hij zal geen fout maken omdat de navigatie niet duidelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |