Vertel me dan maar eens welke feiten eerder naar buiten toe gebracht hadden moeten worden en waarom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:57 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet geheel over, het gaat meer om het feit dat de politie feiten achter hield die wellicht in deze zaak eerder naar buiten gebracht hadden moeten worden.
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vertel me dan maar eens welke feiten eerder naar buiten toe gebracht hadden moeten worden en waarom.
Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.
Daar ben ik het mee eens.quote:maar hier iig 1 feit die wel gelijk naar buiten gebracht had MOETEN worden.. De kleding die de vader droeg. Niemand weet nog na 1 week wie of wat iemand droeg. Na 1 of 2 dagen is dit nog wel voor de geest te halen maar na 1 week niet meer. Ik weet niet eens meer wat ik vorige week woensdag voor kleding aan had. Laat staan dat ik het over een voor mij vreemd persoon nog weet.
Irrelevant als je je bijv. herinnert dat je in of rondom Doorn bent geweest (en waarom zou je je dat niet herinneren) en een man en twee kinderen hebt gezien, luisterend naar de omschrijving van die personen, imo... Die kleren zijn niet cruciaal. Idem met die auto of dat nu verknipt is of niet en of die nu richting Amerongen reed of Doorn, iemand die er achter reed weet toch de dots wel door te trekken, hoewel de info fout werd weergegeven...quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:00 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat je of politie agent bent of stageloper o.i.d.
maar hier iig 1 feit die wel gelijk naar buiten gebracht had MOETEN worden.. De kleding die de vader droeg. Niemand weet nog na 1 week wie of wat iemand droeg. Na 1 of 2 dagen is dit nog wel voor de geest te halen maar na 1 week niet meer. Ik weet niet eens meer wat ik vorige week woensdag voor kleding aan had. Laat staan dat ik het van een voor mij vreemd persoon nog weet.
In dat verband wel, maar iemand die bij een drukke winkel werkt weet dat wss niet, die krijgen wellicht dagelijks een vader met 2 kinderen in de winkel. Daar schenk je op dat moment dan weinig tot geen aandacht aan. Maargoed, het is gewoon raar dat er op zo'n laat tijdstip dit soort informatie naar buiten gebracht word.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Irrelevant als je je bijv. herinnert dat je in of rondom Doorn bent geweest (en waarom zou je je dat niet herinneren) en een man en twee kinderen hebt gezien, luisterend naar de omschrijving van die personen, imo... Die kleren zijn niet cruciaal. Idem met die auto of dat nu verknipt is of niet en of die nu richting Amerongen reed of Doorn, iemand die er achter reed weet toch de dots wel door te trekken, hoewel de info fout werd weergegeven...
Van dat soort mensen zal ook niet direct een cruciale getuigenis afhangen, vermoed ik. In een drukke winkelstraat zal hij niet direct iets doen dat verdacht is, ook niet in een winkel. Echter degen die hem die sleepkabel heeft verkocht zal zich het heus wel herinneren, het is niet zo lang geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
In dat verband wel, maar iemand die bij een drukke winkel werkt weet dat wss niet, die krijgen wellicht dagelijks een vader met 2 kinderen in de winkel. Daar schenk je op dat moment dan weinig tot geen aandacht aan. Maargoed, het is gewoon raar dat er op zo'n laat tijdstip dit soort informatie naar buiten gebracht word.
Dat is gek idd...quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:12 schreef webb2012 het volgende:
Daarnaast is het ook vreemd dat een journalist de politie erop moet wijzen dat de genomen beelden bij Rijksstraatweg niet zouden kloppen kwa tijd etc. Dit n.a.v. gesprek met eigenaar van de beelden.
Ja maar dat is de heenweg, daar hebben we vrij weinig aan omdat we dan weten dat de kinderen nog in de auto zaten. Hij heeft niet voor niets zijn telefoon uitgeschakeld, wil niet traceerbaar zijn. Heeft denk ik de nummerplaatregistratie over t hoofd gezien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, klopt (en zit me dwars), maar tot Neerbeek ging alles vrij soepel
Je weet niet hoe diep ze in welke computer hebben moeten graven om dat ding te vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Gaat ook niet gebeuren ben ik bang.quote:Op donderdag 16 mei 2013 04:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Ongelooflijk, hebben ze die kinderen nou nog niet gevonden?
Nee, dat is nou net één van die dingen die ze achtergehouden hebben....quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:30 schreef Bayswater het volgende:
Hebben ze mijn Usual Suspects tip al serieus genomen?
Ik kan er dus echt niet bij dat er mensen zijn die het 'leuk' vinden dat soort dingen uit te halen. Wat ben je dan voor misselijke psychopaat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:46 schreef Crazy-M het volgende:
Die kruizen gisteren waren even een rare wending. Wel een zieke grap om zoiets te plaatsen.
Ja, kinderen markeren wel vaker iets van een hut, gat, speelplek in het bos..quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:51 schreef Copycat het volgende:
Of het werd door de hobbyspeurders totaal verkeerd geïnterpreteerd.
jah idd. Maar kan dus ook dit zijn:quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kan er dus echt niet bij dat er mensen zijn die het 'leuk' vinden dat soort dingen uit te halen. Wat ben je dan voor misselijke psychopaat?
\al hadden ze vanmorgen over een zieke grapquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, kinderen markeren wel vaker iets van een hut, gat, speelplek in het bos..
Welke 'ze'?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
\al hadden ze vanmorgen over een zieke grap
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht gister, de speurneuzen hebben 2 kruizen gevonden :
[ afbeelding ]
Zijn het 2 takjes over elkaar
Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiëren.
Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
o sorry, vergetenquote:
Very good point!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:15 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dat geld zal hij gewoon gebruikt hebben.
Als hij een dwaalspoor wou uitzetten had hij beter zijn rekening leeg kunnen pinnen om het geld vervolgens ergens weg te gooien. Als hij de dag voor de zelfmoord zijn limiet had verhoogd, 7.500 euro had gepind en een dag later dood gevonden werd met drie tientjes op zak dan had hij een veel beter dwaalspoor uitgezet. In dat geval had half Nederland de komende 5 jaar gedacht dat ze nog ergens in leven zijn.
Meer een reactie op de foto erbovenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat plaatje is iig niet van Zeist, maar gewoon uit de film de Blair Witch Project?
twitter:JulianRubenNL twitterde op donderdag 16-05-2013 om 08:11:31Politie heeft camera in Leersum nog eens bekeken, die zou 1 uur en 16 minuten voorlopen. Donderdag kreeg de politie deze beelden. reageer retweet
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een reactie op de foto erbovenTwee takjes op elkaar vormen altijd een kruis natuurlijk.
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef Rachilda het volgende:
Zijn jullie wel bij de les vanochtend, ik las al op twitter dat de politie er eindelijk uit isde camerabeelden van Leersum zouden 1 uur en 16 minuten voor staan, dat maakt het tijdstip in Leersum 00.40 uur
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking hadquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Ook mijn gedachte, maar dat was een vermoeden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij dus niet om 00.18 bij de Romeinse Put zijn geweest?
Het was wel het eerste dat in mij opkwam. Ik heb die dingen zelf ook gemaakt toen de film net uit was. Stapeltjes stenen eromheen enzo. Maar dat is 13 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar datzelfde plaatje komt al sinds gisteren terug als zou het datgene zijn wat in Zeist gevonden is.
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me dan geheel onmogelijk, tenzij hij een helikopter tot zijn beschikking had
quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gebeamt door aliens wordt steeds aannemelijker.
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:41 schreef Bayswater het volgende:
Welke kant reed hij dan op om 1.42 op bij de Rijnbrug? Dan is hij na Leersum weer naar beneden gereden lijkt het.
Ajb zeg, laten we die vrijwilligers negeren vanaf nu, en ze vooral niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. Wat een uitschot is dat zeg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Wat is vrij lang? De kinderen werden om 22:16 op beelden gezien, de auto werd vermoedelijk om 22:26 in de fattenbergstraat gezien en 22:45 ging zn telefoon pas uit... Als hij om 0:40 in leersum was dan moet hij daarna echt wel die kant op hebben gereden, anders redt je dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:42 schreef opinionr het volgende:
Waarom gaan de vrijwilligers niet in de buurt van Neerbeek zoeken? Volgens de Chronologie heeft pa daar vrij lang rond gehangen. (een dik half uur)
Hoezo een uur later weer in Leersum? Om 04.16 daarna toch pas weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Om vervolgens ongeveer een uur later weer terug te zijn in leersum...
Dan is hij van neerkeek naar leersum gereden aan 1 stuk, daar bedenkt hij zich, ofzo... Een uur later rijdt hij over de rijnbrug en 2 uur later is hij dan weer terug in leersum... Hij kan het stuk a73 dan zelfs nog eens op en neer gereden hebben qua tijd...
Ik snap er ook geen zak meer van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg al die tijdlijnen ondertussen niet meer hoor.
Deels avonturiers, ook deels meelevende brave burgers. Laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren. Al word ik wel kotsmisselijk als ik lees dat zelfs Paragnosten zich er mee bemoeien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajb zeg, laten we die vrijwilligers negeren vanaf nu, en ze vooral niet het gevoel geven dat ze belangrijk zijn. Wat een uitschot is dat zeg.
Ja, sorry, klopt niet helemaal...quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo een uur later weer in Leersum? Om 04.16 daarna toch pas weer?
Ik ben het spoor ook even bijster. De camerabeelden van de auto van Jeroen Denis in Leersum zijn een uur eerder gemaakt dan tot nu toe werd aangenomen. De vader van de vermiste Ruben en Julian uit Zeist reed om 0.56 uur al twee keer voorbij een eetcafé in het dorp..quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik volg al die tijdlijnen ondertussen niet meer hoor.
niet ontkend maar was nog niet ontdekt door de politie is een heel groot verschilquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:26 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ook weer raar was van de politie. Dit hebben ze eerst namelijk glashard ontkent..
Da's ook de vraag. Hebben ze het kenteken kunnen lezen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Is het nu 100% zeker dat het ook zijn auto is op die camerabeelden in Leersum?
daar heeft de politie niks over aangegeven meer, maar wel het tijdstip aangepast (1 uur en 16 minuten vroeger) dus nu 00.40 uurquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef Bayswater het volgende:
Is het nu 100% zeker dat het ook zijn auto is op die camerabeelden in Leersum?
Vermoorden is heel goed mogelijk hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef kaatje50 het volgende:
ik geloof steeds meer in het idee dat hij de kinderen aan iemand meegegeven heeft, in Limburg al...
Hij geen kinderen, dan de moeder ook niet, maar hen vermoorden ging hem te ver... Zoiets denk ik al vanaf het begin...
een week voorgelogen... hoezo horen wij dit allemaal te weten dan. ben jij familie of heb je enige relatie met de zaak behalve dat je ook toegang tot internet hebt?quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de eerste stap is om na te gaan wat hij op zijn computer gedaan heeft?
En misschien is dat dan op dag 2 gedaan. Maar we zijn met zijn allen een week voorgelogen en daar word niet over gesproken
Zelfs?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:48 schreef opinionr het volgende:
[..]
Deels avonturiers, ook deels meelevende brave burgers. Laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren. Al word ik wel kotsmisselijk als ik lees dat zelfs Paragnosten zich er mee bemoeien.
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...
Als hij ze heeft vermoord, zou hij dat op de plek moeten hebben doen waar ze nu zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:55 schreef Leandra het volgende:
Overigens had hij binnen dat tijdsbestek ook naar Ochten kunnen rijden en ze in de Waal kunnen achterlaten...
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Rachilda het volgende:
ff op een rij wat we nu hebben
22.18 : Neerbeek camerabeelden
22.45 : Neerbeek GSM waarneming
00.18 : Romeinse Put Venray, lijkt niet meer in het plaatje te passen
00.40 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.40 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
04.16 : Leersum GSM waarneming
(06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden?)
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Zou het met bovenstaande tijdsbestek kunnen dat hij tussen
00.40 Leersum - 01.42 Rijnbrug : de kinderen heeft omgebracht
vervolgens stukje verder is gereden om dan wel in die omgeving tussen
01.42 - 04.16 de kinderen te begraven
wanneer hebben ze het precies dichtgegooid? welke dag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat maakt het niet eens onaannemelijk dat ze onder de Rijnbrug begraven zijn, want als hij om 00.40 in Leersum reed, dan was hij om 01.00 over de Rijnbrug, als hij eea voorbereid had en ze hebben de afgelopen week de boel daar dichtgestort (en dat zal hij wellicht geweten hebben), dan heeft hij ze daar niet eens diep hoeven begraven, en had een kleine 40 minuten de tijd.
Bij elke grensovergang ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je om 1:42 over de rijnbrug richting het zuiden zou rijden en pas om 4:16 in leersum terug zou zijn, dan kunnen ze zelfs in duitsland liggen.
Nee, dan zouden ze sporen moeten hebben gevonden. Het lijkt mij logischer dat het tussen 01.42 Rijnburg - 04.16 Leersum is geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Rachilda het volgende:
ff op een rij wat we nu hebben
22.18 : Neerbeek camerabeelden
22.45 : Neerbeek GSM waarneming
00.18 : Romeinse Put Venray, lijkt niet meer in het plaatje te passen
00.40 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
00.40 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
04.16 : Leersum GSM waarneming
(06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden?)
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Zou het met bovenstaande tijdsbestek kunnen dat hij tussen
00.40 Leersum - 01.42 Rijnbrug : de kinderen heeft omgebracht
vervolgens stukje verder is gereden om dan wel in die omgeving tussen
01.42 - 04.16 de kinderen te begraven
Lijken lekken... Hoe vers ze ook zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).
Dat weet ik niet, iemand postte dat hier de afgelopen dagen ergens in een van de topicsquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
wanneer hebben ze het precies dichtgegooid? welke dag?
En is het afgelegen? dwz als iemand daar midden in de nacht lugubere zaken aan het doen is dat niemand dat zou kunnen zien op dat moment?
hmm okquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef opinionr het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Lijken in een auto vervoeren zonder sporen achter te laten is bijna niet mogelijk. (misschien alleen als ze door verstikking zijn omgebracht).
Klopt, maar als ze gedrogeerd waren dan kan dat relatief eenvoudig zijn geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:58 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als hij ze heeft vermoord, zou hij dat op de plek moeten hebben doen waar ze nu zijn.
Hij heeft ze niet al onderweg vermoord, want dan zouden in de auto sporen te vinden zijn.
Dichtgestort? Wat was dat precies? Wegwerkzaamheden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Dat maakt het niet eens onaannemelijk dat ze onder de Rijnbrug begraven zijn, want als hij om 00.40 in Leersum reed, dan was hij om 01.00 over de Rijnbrug, als hij eea voorbereid had en ze hebben de afgelopen week de boel daar dichtgestort (en dat zal hij wellicht geweten hebben), dan heeft hij ze daar niet eens diep hoeven begraven, en had een kleine 40 minuten de tijd.
Mwah, alleen als je over een van de hoofdwegen gaat, het is niet alsof alle boerenbinnenweggetjes tussen Nederland en Duitsland videobewaking hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef opinionr het volgende:
[..]
Kentekenregistratie bij de grens zou dat op hebben gevangen.
ik heb het idee dat die mogelijke route van de politie op de A73 te maken had met eerdere berichten dat hij mogelijk was gespot bij de Romeinse Put Venray, wat nu niet lijkt te kunnen kloppen als hij om 00.40 op camerabeelden in Leersum te zien wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.
Als dat Zuidwaarts is dan zijn ze bij de politie ook behoorlijk vreemd bezig, want dan slaat hun mogelijke route over de A73 nergens op, want die wordt gedragen door die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug.
Als het in noordelijke richting zou zijn, dan nog moet hij er een uur ervoor al eens overheen gereden zijn en dan een half uur doorgereden naar zuiden... Of iets anders gedaan... om om 1:42 voor de 3e keer over de rijnbrug te rijden waar toen de mobiele registratie stond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik ga er toch nog even vanuit dat die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug in de noordelijke richting is.
Als dat Zuidwaarts is dan zijn ze bij de politie ook behoorlijk vreemd bezig, want dan slaat hun mogelijke route over de A73 nergens op, want die wordt gedragen door die waarneming om 01.42 op de Rijnbrug.
Ik lees dat ze de Rijnbrug gaan verbreden, dus het zou best kunnen zijn dat men onder de brug bezig is met de voorbereidingen daarvan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dichtgestort? Wat was dat precies? Wegwerkzaamheden?
ok, ,maar ja, hij houdt ook wel ruim tijd over tussen 00.40 Leersum en 01.42 Rijnbrugquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze sporen moeten hebben gevonden. Het lijkt mij logischer dat het tussen 01.42 Rijnburg - 04.16 Leersum is geweest.
twitter:FMCnl twitterde op donderdag 16-05-2013 om 09:57:04Beoordeel de verschillen Hyundai Getz Leersum 2 #vermistebroertjes @JulianRubenNL @DvanOmmeren http://t.co/mBKQTL9IFt reageer retweet
Ja, dan zou hij er rond 01.00 uur zuidwaarts overheen moeten zijn gereden, maar als hij daarna alleen maar naar onder de brug hoefde te rijden, of naar Ochten (nog geen 10 minuten vanaf de Rijnbrug), dan denk ik wel dat je tussen de Rijn bij Rhenen en de Waal moet zoeken, om verder zuid te rijden zou hij via de A15 oost of west moeten hebben gereden en dan had hij amper meer de mogelijkheid om om 01.42 weer noordwaarts op de Rijnbrug te rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het in noordelijke richting zou zijn, dan nog moet hij er een uur ervoor al eens overheen gereden zijn en dan een half uur doorgereden naar zuiden... Of iets anders gedaan... om om 1:42 voor de 3e keer over de rijnbrug te rijden waar toen de mobiele registratie stond.
Weten ze niet gewoon welke richting hij op reed over de rijnbrug?
Het is kwartiertje rijden bleek gister al, de routebeschrijving zegt 20 mins maar je kan veel harder rijden daar. Dus heen en weer rijden ben je wel 30 mins kwijt... Je houdt een gat van 30 minuten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:05 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ok, ,maar ja, hij houdt ook wel ruim tijd over tussen 00.40 Leersum en 01.42 Rijnbrug
Hey, precies wat ik meteen die avond al zei.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:06 schreef Rachilda het volgende:
twitter:FMCnl twitterde op donderdag 16-05-2013 om 09:57:04Beoordeel de verschillen Hyundai Getz Leersum 2 #vermistebroertjes @JulianRubenNL @DvanOmmeren http://t.co/mBKQTL9IFt reageer retweet
Volgens mij is dat pas later gekomen, dat hele A72 verhaal was puur wat de routeplanner aangeeft tussen Neerbeek en de Rijnbrug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik heb het idee dat die mogelijke route van de politie op de A73 te maken had met eerdere berichten dat hij mogelijk was gespot bij de Romeinse Put Venray, wat nu niet lijkt te kunnen kloppen als hij om 00.40 op camerabeelden in Leersum te zien was
Er zou zand gestort zijn.... geen asfalt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal toch niet dat die vader de kinderen ergens bij die wegwerkzaamheden bij de brug heeft gelegd, in de wetenschap dat er de dag erop een plak asfalt over gestort zou worden?
kan je ff op een rijtje zetten (in woorden) welke verschillen je ziet? Ik heb denk ik slechte ogen, zie het allemaal niet zo goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hey, precies wat ik meteen die avond al zei.
Verder waren mij ook verschillen in de wieldoppen opgevallen.
Kan ook nog, dat laat zich best rijmen met iemand die twijfelt, niet weet of hij iets wel of niet moet doen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef aegir_de_viking het volgende:
Rondje A50 A15 gereden tussen 0:40 en 1:42uur
http://goo.gl/maps/fgRjy
goed punt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:11 schreef Bayswater het volgende:
Ik denk nu dat de oplossing in Leersum ligt, keren betekent vaak dat je net een straat verkeerd bent gereden. Waarschijnlijk was hij op de Rijksstraatweg in de buurt van waar hij op dat moment naar toe wilde. Van belang lijken mij dus de zijwegen rond de camera.
he bah ik hoop het niet, als hij dat heeft gedaan kwam hij akelig dichtbij mijn woonplaatsquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef aegir_de_viking het volgende:
Rondje A50 A15 gereden tussen 0:40 en 1:42uur
http://goo.gl/maps/fgRjy
Mij vielen vrijwel meteen de verschillen op die ook via dat Twitterbericht worden gedeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan je ff op een rijtje zetten (in woorden) welke verschillen je ziet? Ik heb denk ik slechte ogen, zie het allemaal niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |