SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Tijdenlang mijn wekker geweestquote:
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioiquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
Niet hatenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioi
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maurice en de draak Sci-fi noemen, alsof Maurice in de ruimte draken zou berijden
Half bezopen is weggegooid geld.
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Fsmxi het volgende:
Beer goggles zijn natuurlijk een uiterst geavanceerde technologie
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Niels, de man die in zijn eentje de vikingen nog tegenhield in Londen, de man die de Colossus naar de haven droeg, de man die de Pyramiden met zijn blote vuisten uit steen haktequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Wat? Waarom rent die kerel achter die vrouw aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Fsmxi het volgende:
Over Zeus gesproken...
(Afhankelijk van hoe goed embed tijd meeneemt, even zelf naar 1:18 als hij dat niet doet)
Tja, wij zijn de rijke tata's.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:18 schreef Tauch_ het volgende:
Dijsselbloem: geld zijn we kwijt
Je wordt er toch zo langzamerhand schijtziek van
Eh, ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Fsmxi het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Leda_and_the_Swan
Jwtz, Zeus regelt mijn zijn supergod powers Leda en pakt d'r als een zwaan.
("Next, we study olympic mating rituals
-I'M GONNA TURN INTO A SWAN AND FUCK YOUUUUUU!!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nog wel ja. Niet dat ik het allemaal zo goed weet, maar ik heb niet het idee dat ze in Den Haag wel weten waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.quote:
Vertrouw me maar, dat weten ze niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:38 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Nog wel ja. Niet dat ik het allemaal zo goed weet, maar ik heb niet het idee dat ze in Den Haag wel weten waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.
Ja, laten we tien uur lang over de integriteit van een staatssecretaris gaan discussiëren, terwijl iedereen weet dat hij, ondanks dat hij er niks van kan, uiteindelijk toch de hand boven het hoofd gehouden zal worden. En ondertussen verkeren we nog altijd in een recessie waar niks aan wordt gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vertrouw me maar, dat weten ze niet.
Deze man, hij is terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:01 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ja, laten we tien uur lang over de integriteit van een staatssecretaris gaan discussiëren, terwijl iedereen weet dat hij, ondanks dat hij er niks van kan, uiteindelijk toch de hand boven het hoofd gehouden zal worden. En ondertussen verkeren we nog altijd in een recessie waar niks aan wordt gedaan.
Je ziet ze af en toe bij P&W langskomen, die nieuwe politieke talenten. Vol overgave vertellen ze dan wat ze allemaal van plan zijn met Nederland en wat hen daartoe heeft bewogen. Om dan vervolgens een aantal jaar deel uit te maken van de Haagse poppenkast en daarna een topfunctie aangeboden te krijgen bij een bedrijf omdat ze een paar keer met hun hoofd op tv zijn geweest. Wat een treurnis.
Weet je hoe fucking rijk ik dan ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:18 schreef KoningStoma het volgende:
Als we nou eens met heel Nederland besluiten om pokemonkaarten te gaan gebruiken als geld.
Ik heb een glimmende Mew, you ain't got shit me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking rijk ik dan ben.
glimmende charizardquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb een glimmende Mew, you ain't got shit me.
Michhas used muntgrap. It's super effective! Maurice fainted...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn glimmende venusaur chopt die blastoise zo doormidden.
Baasje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
Wat is een koele naam voor minecraft? Heb het net gekocht
Koningquote:
Waar???quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg man dat is gewoon een lekker wijf.
Tauch gvdquote:
Toch maar gekochtquote:
http://www.greenheartgame(...)t-because-of-piracy/quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is dit? Game Developer Tycoon ofzo?
Enige verschil is dat jij niet ieder dubbeltje hoeft om te draaien Rossquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Eigenlijk is fifa ook echt een schijtgame he... Net zo erg als cod.
Snap wel dat je hem verkoopt zjozz, moet ik misschien ook maar doen nu die game nog wat waard is.
Game is nieuw 2 tientjes, dus wie 40 voor een 2dehands spelleke wil betalen is helemaal van de pot afgeruktquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:16 schreef Rossdale het volgende:
Eigenlijk is fifa ook echt een schijtgame he... Net zo erg als cod.
Snap wel dat je hem verkoopt zjozz, moet ik misschien ook maar doen nu die game nog wat waard is.
Ik zou haar gelijk in der bek geven met mijn lan(s)celot zodat ze zwijgt, die stem al (en dat al na 00:04 van dat filmpje gekeken te hebben) format c: steek ogen uit en prikt trommel vliezen door.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zou haar gelijk in der bek geven met mijn lan(s)celot zodat ze zwijgt, die stem al (en dat al na 00:04 van dat filmpje gekeken te hebben) format c: steek ogen uit en prikt trommel vliezen door.
pelé zei ze, just shoot me please. bitte heel graag aub.NU.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik zou haar gelijk in der bek geven met mijn lan(s)celot zodat ze zwijgt, die stem al (en dat al na 00:04 van dat filmpje gekeken te hebben) format c: steek ogen uit en prikt trommel vliezen door.
Ja. Jammer van die konko videokaartquote:
Nee inderdaad, hij is een goede linksback is vorig jaar gebleken en is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij scoort minder maar is aan de bal veel beter en niet alleen een goalmachine meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat lukt Ross wel, Frontlines en Homefront dikke winst verkocht waardoor kindje betaalbaar is geworden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Game is nieuw 2 tientjes, dus wie 40 voor een 2dehands spelleke wil betalen is helemaal van de pot afgerukt
lekker zon knulquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef badboynova het volgende:
p.s waarom vandehoer hier, just asking
Nergens voor nodig ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef badboynova het volgende:
p.s waarom vandehoer hier, just asking
i know (maar was leuk)quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit
Einde bericht.
maar zoveel speeksel heb ik niet om het leuk te houden voor hemquote:
Daarom had ik ook lag met clubsen. Mijn zusje zat dat op de computer te kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
i know (maar was leuk)
Einde bericht (kwam er maar een einde aan GTST,)
keuze 1: 1 ouder gezin zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom had ik ook lag met clubsen. Mijn zusje zat dat op de computer te kijken.
Einde bericht
ooh my god he raped a ginger and he liked it, does god have no mercy.quote:
Het enige spel waarbij je 3 potjes achter elkaar eerste kan staan en je toch verneukt voelen door de tegenstander.quote:
What thequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Oh my god kill it with fire!!! hoezo? HOEZO??? ik snap niet dat dit soort mensen vrij rond looptAlmere
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
http://venturebeat.com/20(...)online-pass-program/
Zozo
Heb het gedownload, nog niet gekeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand de serie Vikings van History channel al gekeken? is het wat?
En The americans?
So seductive.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Jep, anders wordt mijn linkerknie jaloers omdat alleen mijn rechterknie geswaffeld wordt.
whahahahahaquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost met chloor, toch bedankt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost met chloor, toch bedankt.
Komt waarschijnlijk omdat jij mijn foto had geliked? Grappig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
Grappig dat mijn nicht de foto's van tammie liked op instagram, small world!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dat heb ik tijdje terug al gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..], ook meteen ff je poepgaatje gebleekt?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat jij mijn foto had geliked? Grappig!Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Dan is het echt een klein wereldje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaan![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster
Die kat van Tam is echt uberschattigquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaan![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster
Zei je wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kat van Tam is echt uberschattigHij kijkt zo ongelofelijk niet-snugger uit zijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg er binnenkort een tweede bij.
All good things are wild and free.
Staat op die site gewoon in YTquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Good lord... even downloaden die ep dan denk ik
Zie het ja.. zover was ik nog nietquote:
So it begins...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kat van Tam is echt uberschattig
die eerste paar minuten alleen alquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zei je wat?Oke, of hij is echt niet kortharig, of fucking vadsig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg er binnenkort een tweede bij.
Net zijn mama.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke, of hij is echt niet kortharig, of fucking vadsig.
Denk niet dat ze die ook zelf maaktequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat was echt goed smerig inderdaad, terwijl die taart troep van haar er wel echt goed uitzag
Ik denk niet dat hij bang was maar eerder dacht van laat maar lullenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die ook zelf maakte
Grootste grap was nog wel dat die kerel zich als een gangster gedraagd tegen klanten maar doodsbang is voor zn eigen vrouw![]()
Prachtig stukje televisie
Hmm heb niet alles gelezen, maar wat is er grappigquote:
quote:
Is bij voetbal ook zo, 6x god bedanken, plukje gras de lucht ingooien en 3x huppelen voor je het veld op staptquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar erger ik me sowieso aan ook in de UFC heb je van die gasten die 80 keer god bedanken na een gevecht!
Bedank gewoon je camp, trainingpartners en vooral jezelf omdat je hard hebt gewerkt
We willen jou er ook niet bij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Kutmanager het volgende:
mensen die hun party op private zetten.
Slechte morgen, mijn vriend. Mijn vriendin kwam me vanmorgen om iets heel nietszeggends wakker schreeuwen waardoor ik nu compleet naar de vaantjes benquote:
Why would she do such a thingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slechte morgen, mijn vriend. Mijn vriendin kwam me vanmorgen om iets heel nietszeggends wakker schreeuwen waardoor ik nu compleet naar de vaantjes ben
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat dat 'ook' maar weg... 05:50 eruit, cursus geven op werk
Ik heb dat in 1 avond opgelost.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Om 4 uur stond een kat voor de slaapkamerdeur te jengelenHeerlijk geslapen dus, ik zie het maar als voorbereiding op zo'n ander jengelbeest over een aantal maandjes
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb dat in 1 avond opgelost.
Men neme een stofzuiger. Die plug je in met zo'n afstandsbediening voor je lampen.
En plaatst deze voor de deur.
Zodra een kat krabt aan de deur druk je op de knop, en zie daar de kat durft nooit meer bij de deur te komen
Ja weet ik veel, ik zat midden in mijn droom, en als ik precies dan wakker word ben ik altijd compleet aan gortquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Why would she do such a thing
Same here, kan niet wakker worden en ben strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Men neme een stofzuiger. Die plug je in met zo'n afstandsbediening voor je lampen.
Zodra een kat krabt aan de deur druk je op de knop, en zie daar de kat durft nooit meer bij de deur te komen
Gastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet, slaapkamer deur kan niet dicht dus elke nacht worden mijn voeten aangevallenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo kan jou slaapkamerdeur niet dicht?
Das niet zo bestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.
Kun je die niet verwisselen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.
Oh daar heb ik in die 2 jaar nog niet aan gedacht om te doen, wat slim van je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik in die 2 jaar nog niet aan gedacht om te doen, wat slim van je!Die te lange kun je toch op maat (laten) maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ze kunnen er niet meer uit, dat kunnen ze wel maar dan moet je het hele ding er uit slopen. Zoals ik al zei is alles door een beunhaas gemaakt die er niet veel van kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die te lange kun je toch op maat (laten) maken?
Bij mij ligt ie wel op bed maar hij heeft altijd een standaard plekje dus daar ligt een speciaal dekentje op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Vind allemaal leuk en aardig die katten, maar in bed elke avond vind ik een beetje een no no.
Dingen haren ook gewoon, en wil niet in een bed liggen waar die beesten hun halve winter vacht hebben achtergelaten.
Wat wou je in dat hutje doen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We kunnen ook gewoon van de zomer allemaal bij Tamara gaan klussen ipv een hutje te huren in het bos
Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We kunnen ook gewoon van de zomer allemaal bij Tamara gaan klussen ipv een hutje te huren in het bos
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan Maurice z'n nieuwe praxis gereedschap een keer uitproberen
Ik ben nu aan de derde kamer in het huis bezig en daarna nog een kinderkamer. Ik ben wel even klaar met nieuwe klus-takenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Godverdomme goed spulquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bier drinken, en heel hard kut roepen! jeweet die harde fissa allezquote:
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bier drinken, en heel hard kut roepen! jeweet die harde fissa allez
Cool, ik ben een groot deel van de zomer vrij. Ik kost niet veel en lever veel gezelligheid er voor terug, vermits ik op gezette tijden gevoerd word. Deal?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.
Je bent ook zo'n beunjoekel he Nicoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben nu aan de derde kamer in het huis bezig en daarna nog een kinderkamer. Ik ben wel even klaar met nieuwe klus-taken
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, ik ben een groot deel van de zomer vrij. Ik kost niet veel en lever veel gezelligheid er voor terug, vermits ik op gezette tijden gevoerd word. Deal?
Ja, maar vervolgens moet er weer gezopen worden in Utrecht....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook wel hier thuis.
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens moet er weer gezopen worden in Utrecht....
Ik denk dan huren we een toko, en houden we het echt centraal, en ook meteen slaap/brak plek.
Ik krijg me tv nooit meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?
Tuurlijk, ik huf die unit wel even ergens naartoe johquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nemen we dan wel allemaal onze xbox en tv mee?
Ze hoopt nog steeds dat ik een keer onverwacht langskom.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo kan jou slaapkamerdeur niet dicht?
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ze hoopt nog steeds dat ik een keer onverwacht langskom.
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.
Asterix en Obelix.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?
[ afbeelding ]
Hopen dat het warm genoeg is om al de muntjes te laten smelten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We kunnen hem ook mee laten kaasfonduen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hopen dat het warm genoeg is om al de muntjes te laten smelten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Hij is als kind in de pot kaasfondue gevallen
Blijft een goed verhaalquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die kip waar ik 2 stukjes van heb gehad!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Hij is als kind in de pot kaasfondue gevallen
Duhquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pieter die een vriendin van Marloes geen stukje kip liet eten
Onze kip. Nou ja, vooral de kip van Michiel en mijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pieter die een vriendin van Marloes geen stukje kip liet eten
Holy shit, daar wil ik best heenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michiel, 20 augustus Wu Tang Clan in 013
Scherpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
goed stripjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was leuk he, vorige keerIk maar meppen omdat je je stukje brood weer kwijt was
![]()
[ afbeelding ]
Vorige keer toen ze iemand in een bos achter lieten, was fok niet zo heel blijquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien moet je ook mee gaan het bos in, kunnen ze je er meteen achterlaten.
Ligt eraan wie ze achterlaten natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Scherp
[..]
goed stripje
[..]
Vorige keer toen ze iemand in een bos achter lieten, was fok niet zo heel blij![]()
Net minecraftquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was leuk he, vorige keerIk maar meppen omdat je je stukje brood weer kwijt was
![]()
[ afbeelding ]
Die moet ik ook maar eens gaan terugkijken, goed ideequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben de godfather trilogie aan het kijken. Wat blijven het toch goede films!
Heb ik vorig jaar allemaal achter elkaar gekeken..... leuk in het begin, daarna half dood.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
9 uur achter elkaar trek ik toch echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar allemaal achter elkaar gekeken..... leuk in het begin, daarna half dood.
Maar de films zijn awesome!
heb met star wars ook gedaanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
9 uur achter elkaar trek ik toch echt niet hoor
Star Wars marathonsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
heb met star wars ook gedaanzo me vriendin leren kennen
You rack disciprine.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan met moeite 1 starwars film kijken laat staan alles achter elkaar
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga ik volgende week ook weer eens doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er nog geen 1 gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Of ga op een stapel munten zitten, dat heeft in het verleden ook al redelijk wat succes gehad in dit topicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stop je penis tussen een paar grote borsten, dat voelt goed.
Alleen als je die nieuwe mappack hebtquote:
black ops 1 zombiesquote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga ik volgende week ook weer eens doen
[..]
Ik heb er nog geen 1 gezien
[..]
Of ga op een stapel munten zitten, dat heeft in het verleden ook al redelijk wat succes gehad in dit topic
[..]
Alleen als je die nieuwe mappack hebt
Holy shit, Tim post een smiley. Première dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
black ops 1 zombies
Ben nu op wave 20 met wat randoms
Je hebt gewoon geen argument tegen en daarom speel je maar op de man.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat je direct zou reageren
Beetje zuipen met de softballers, leuk tochquote:Op zondag 19 mei 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen bardienst bij mijn sportclub, fucking geen zin in vandaag
Maakt niet uit, gewoon doorzuipen, is je kater ook meteen wegquote:
Let je een beetje op je taalgebruik jongeman? Dank je.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon doorzuipen, is je kater ook meteen wegNeem een voorbeeld aan Lexie
En daarbij moet je gewoon het volgende schema hanteren: 1 biertje voor de klant is 1 biertje voor jou. Hadden ze jou maar niet moeten vragen voor die bardienst, stelletje schobbejakken dat het zijn
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Let je een beetje op je taalgebruik jongeman? Dank je.
Nee dat vind ik echt behoorlijk goorquote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker man, drink je ook wel eens Southern Comfort?
Mijn vriendin heeft er een, best een chille volgens mij. Zal eens vragen welke het is.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
Iemand van jullie die een e-reader heeft? Denk eraan om er eentje aan te schaffen, maar geen idee welke
Mijn vriendin heeft er ook een, van Sony. Die worden volgens mij altijd best goed gereviewed, zij heeft die eerste versie, de PRS-T1. Zij is er volgens mij erg tevreden mee, batterijduur is ook echt ongeveer een maand bij dagelijks gebruikquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
Iemand van jullie die een e-reader heeft? Denk eraan om er eentje aan te schaffen, maar geen idee welke
Sony of Kobo zijn de betere op de markt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo trouwens, jij kan toch gewoon als een ekte hipster alles op je MacBook lezen?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef Tauch_ het volgende:
Thanks voor de tips. Ben voor de PRS-T2 gegaan
Hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo trouwens, jij kan toch gewoon als een ekte hipster alles op je MacBook lezen?
Gaat het niet om, het gaat om dat glimmende appeltje op de achterkant omg!!!11!quote:
Ik heb hier nog een paar Apple-stickers liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat om dat glimmende appeltje op de achterkant omg!!!11!
Mag ik die hebben? Ga ik op mijn telefoon plakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar Apple-stickers liggen
Ik heb zelf hier de deurstopper The Reality Dysfunction liggen. Ruim 1000 pagina's aan sci-fi epos. En dan zul je zien dat het gaat tegenvallenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
HahaLeest niet fijn, en ik lees best veel ebooks.
quote:De Assassin's Creed-film draait vanaf 22 mei 2015 in de bioscoop. Dat meldt Box Office Mojo.
De film wordt gedistribueerd door Fox. Michael Fassbender, bekend van onder andere Prometheus en X-Men: First Class, speelt de hoofdrol en treedt tevens op als co-producer. Het script wordt uitgewerkt door Michael Lesslie, een jonge en relatief onbekende scenarioschrijver. De Assassin's Creed-film komt overigens twee weken na The Avengers 2 uit.
Wat is hier erg aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 07:24 schreef Michhas het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-2015-in-de-bioscoop
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag gewoon niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan?
Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |