Why would she do such a thingquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Slechte morgen, mijn vriend. Mijn vriendin kwam me vanmorgen om iets heel nietszeggends wakker schreeuwen waardoor ik nu compleet naar de vaantjes ben
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat dat 'ook' maar weg... 05:50 eruit, cursus geven op werk
Ik heb dat in 1 avond opgelost.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Om 4 uur stond een kat voor de slaapkamerdeur te jengelenHeerlijk geslapen dus, ik zie het maar als voorbereiding op zo'n ander jengelbeest over een aantal maandjes
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb dat in 1 avond opgelost.
Men neme een stofzuiger. Die plug je in met zo'n afstandsbediening voor je lampen.
En plaatst deze voor de deur.
Zodra een kat krabt aan de deur druk je op de knop, en zie daar de kat durft nooit meer bij de deur te komen
Ja weet ik veel, ik zat midden in mijn droom, en als ik precies dan wakker word ben ik altijd compleet aan gortquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Why would she do such a thing
Same here, kan niet wakker worden en ben strontchagrijnig.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Men neme een stofzuiger. Die plug je in met zo'n afstandsbediening voor je lampen.
Zodra een kat krabt aan de deur druk je op de knop, en zie daar de kat durft nooit meer bij de deur te komen
Gastquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet, slaapkamer deur kan niet dicht dus elke nacht worden mijn voeten aangevallenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo kan jou slaapkamerdeur niet dicht?
Das niet zo bestquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.
Kun je die niet verwisselen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb van die schuifdeuren, en de hele verdieping is gemaakt door een of andere beunhaas. Nu heeft hij de schuifdeuren omgewisseld, dus nu zit er in de slaapkamer een te korte, en de badkamer een te lange.
Oh daar heb ik in die 2 jaar nog niet aan gedacht om te doen, wat slim van je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh daar heb ik in die 2 jaar nog niet aan gedacht om te doen, wat slim van je!Die te lange kun je toch op maat (laten) maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ze kunnen er niet meer uit, dat kunnen ze wel maar dan moet je het hele ding er uit slopen. Zoals ik al zei is alles door een beunhaas gemaakt die er niet veel van kan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die te lange kun je toch op maat (laten) maken?
Bij mij ligt ie wel op bed maar hij heeft altijd een standaard plekje dus daar ligt een speciaal dekentje op.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
Vind allemaal leuk en aardig die katten, maar in bed elke avond vind ik een beetje een no no.
Dingen haren ook gewoon, en wil niet in een bed liggen waar die beesten hun halve winter vacht hebben achtergelaten.
Wat wou je in dat hutje doen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
We kunnen ook gewoon van de zomer allemaal bij Tamara gaan klussen ipv een hutje te huren in het bos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |