Komt waarschijnlijk omdat jij mijn foto had geliked? Grappig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
Grappig dat mijn nicht de foto's van tammie liked op instagram, small world!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dat heb ik tijdje terug al gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..], ook meteen ff je poepgaatje gebleekt?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat jij mijn foto had geliked? Grappig!Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Dan is het echt een klein wereldje!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaan![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster
Die kat van Tam is echt uberschattigquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat was het enge, dat had ik nog nie gedaan![]()
Maar zij heeft ook zo'n engelse kortharig monster
Zei je wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kat van Tam is echt uberschattigHij kijkt zo ongelofelijk niet-snugger uit zijn ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg er binnenkort een tweede bij.
All good things are wild and free.
Staat op die site gewoon in YTquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Good lord... even downloaden die ep dan denk ik
Zie het ja.. zover was ik nog nietquote:
So it begins...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kat van Tam is echt uberschattig
die eerste paar minuten alleen alquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zei je wat?Oke, of hij is echt niet kortharig, of fucking vadsig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg er binnenkort een tweede bij.
Net zijn mama.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke, of hij is echt niet kortharig, of fucking vadsig.
Denk niet dat ze die ook zelf maaktequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat was echt goed smerig inderdaad, terwijl die taart troep van haar er wel echt goed uitzag
Ik denk niet dat hij bang was maar eerder dacht van laat maar lullenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Denk niet dat ze die ook zelf maakte
Grootste grap was nog wel dat die kerel zich als een gangster gedraagd tegen klanten maar doodsbang is voor zn eigen vrouw![]()
Prachtig stukje televisie
Hmm heb niet alles gelezen, maar wat is er grappigquote:
quote:
Is bij voetbal ook zo, 6x god bedanken, plukje gras de lucht ingooien en 3x huppelen voor je het veld op staptquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daar erger ik me sowieso aan ook in de UFC heb je van die gasten die 80 keer god bedanken na een gevecht!
Bedank gewoon je camp, trainingpartners en vooral jezelf omdat je hard hebt gewerkt
We willen jou er ook niet bij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef Kutmanager het volgende:
mensen die hun party op private zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |