Ga ik volgende week ook weer eens doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben de godfather trilogie aan het kijken. Wat blijven het toch goede films!
Ik heb er nog geen 1 gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kan met moeite 1 starwars film kijken laat staan alles achter elkaar
Of ga op een stapel munten zitten, dat heeft in het verleden ook al redelijk wat succes gehad in dit topicquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stop je penis tussen een paar grote borsten, dat voelt goed.
Alleen als je die nieuwe mappack hebtquote:
black ops 1 zombiesquote:Op zondag 19 mei 2013 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga ik volgende week ook weer eens doen
[..]
Ik heb er nog geen 1 gezien
[..]
Of ga op een stapel munten zitten, dat heeft in het verleden ook al redelijk wat succes gehad in dit topic
[..]
Alleen als je die nieuwe mappack hebt
Holy shit, Tim post een smiley. Première dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
black ops 1 zombies
Ben nu op wave 20 met wat randoms
Je hebt gewoon geen argument tegen en daarom speel je maar op de man.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat je direct zou reageren
Beetje zuipen met de softballers, leuk tochquote:Op zondag 19 mei 2013 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Zometeen bardienst bij mijn sportclub, fucking geen zin in vandaag
Maakt niet uit, gewoon doorzuipen, is je kater ook meteen wegquote:
Let je een beetje op je taalgebruik jongeman? Dank je.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon doorzuipen, is je kater ook meteen wegNeem een voorbeeld aan Lexie
En daarbij moet je gewoon het volgende schema hanteren: 1 biertje voor de klant is 1 biertje voor jou. Hadden ze jou maar niet moeten vragen voor die bardienst, stelletje schobbejakken dat het zijn
Sorryquote:Op zondag 19 mei 2013 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Let je een beetje op je taalgebruik jongeman? Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |