Nee dat vind ik echt behoorlijk goorquote:Op zondag 19 mei 2013 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker man, drink je ook wel eens Southern Comfort?
Mijn vriendin heeft er een, best een chille volgens mij. Zal eens vragen welke het is.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
Iemand van jullie die een e-reader heeft? Denk eraan om er eentje aan te schaffen, maar geen idee welke
Mijn vriendin heeft er ook een, van Sony. Die worden volgens mij altijd best goed gereviewed, zij heeft die eerste versie, de PRS-T1. Zij is er volgens mij erg tevreden mee, batterijduur is ook echt ongeveer een maand bij dagelijks gebruikquote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
Iemand van jullie die een e-reader heeft? Denk eraan om er eentje aan te schaffen, maar geen idee welke
Sony of Kobo zijn de betere op de markt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:40 schreef Tauch_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo trouwens, jij kan toch gewoon als een ekte hipster alles op je MacBook lezen?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:12 schreef Tauch_ het volgende:
Thanks voor de tips. Ben voor de PRS-T2 gegaan
Hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo trouwens, jij kan toch gewoon als een ekte hipster alles op je MacBook lezen?
Gaat het niet om, het gaat om dat glimmende appeltje op de achterkant omg!!!11!quote:
Ik heb hier nog een paar Apple-stickers liggenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat om dat glimmende appeltje op de achterkant omg!!!11!
Mag ik die hebben? Ga ik op mijn telefoon plakkenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar Apple-stickers liggen
Ik heb zelf hier de deurstopper The Reality Dysfunction liggen. Ruim 1000 pagina's aan sci-fi epos. En dan zul je zien dat het gaat tegenvallenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:36 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
HahaLeest niet fijn, en ik lees best veel ebooks.
quote:De Assassin's Creed-film draait vanaf 22 mei 2015 in de bioscoop. Dat meldt Box Office Mojo.
De film wordt gedistribueerd door Fox. Michael Fassbender, bekend van onder andere Prometheus en X-Men: First Class, speelt de hoofdrol en treedt tevens op als co-producer. Het script wordt uitgewerkt door Michael Lesslie, een jonge en relatief onbekende scenarioschrijver. De Assassin's Creed-film komt overigens twee weken na The Avengers 2 uit.
Wat is hier erg aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 07:24 schreef Michhas het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)-2015-in-de-bioscoop
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag gewoon niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 07:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is hier erg aan?
Goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |